-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15511000-3 Молоко
15511000-3 Молоко
Завершена
485 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
Номер:
3541a4e86cc14c9cb13f1b35580db482
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 14:40 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 29-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 22.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 22.04.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2023-12-18-001426-a 18.12.2023
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом визнання недійсними умови додаткової угоди від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М в частині збільшення ціни за одиницю товару з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Первомайського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом від 18.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МІРАЙТЕНС ГРУП» (далі – ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.01.2024 № 3М (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 13.02.2024 № 2 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 13.02.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено наступне.
Додатковою угодою від 13.02.2024 № 2 до Договору про закупівлю внесено зміни до істотних умов договору на підставі підпункту 2 пункту 19 Особливостей, а саме: збільшено ціну за 1 літр молока з 35,68 до 37,50 грн з ПДВ, або на 5,11 відсотка.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником в якості підтвердження зростання цін на молоко надано цінову довідку Івано-Франківської торгово-промислової палати від 07.02.2024 № В-54, в якій наводиться інформація щодо аналізу зміни середньо-ринкової вартості на товари відносно договірної ціни між сторонами.
Проте, зазначена довідка не містить інформації щодо коливання (зростання) ціни молока на ринку та, як наслідок, не є підтвердженням обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 19 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей додатковою угодою від 13.02.2024 № 2 змінив істотну умову Договору про закупівлю, а саме: збільшив ціну за одиницю товару за відсутності документального підтвердження коливання (збільшення) ціни на такий товар на ринку.
Період усунення порушень:
25.04.2024 16:28 - 10.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2024 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно висновку моніторингу від 25 квіт 16:28 та зобов'язання щодо усунення порушень
законодавства в сфері державних закупівель, а саме здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом визнання недійсними умови додаткової угоди від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М – 15511000-3 « Молоко» (Молоко 2,5%) в частині збільшення ціни за одиницю товару з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Повідомляємо наступне: Директору ТОВ « МІРАЙТЕНСГРУП» було надіслано лист № 63 від 26.04.2024р.(додається) в якому повідомили про висновки моніторингу та заходи, щодо усунення порушення.
На лист отримали відповідь з позитивним результатом (додається). Також укладено додаткову угоду №3 в якій визнано недійсними умови додаткової угоди від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М в частині збільшення ціни за одиницю товару. Було складено та направлено до Постачальника акт звіряння перерахунок та згідно його результатом проведені розрахунки відшкодування завданих збитків Державному бюджету України.
Документи щодо підтвердження відшкодування збитків підкріплені в електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
02.05.2024 09:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionChanges: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.05.2024 15:00
Запити/Пояснення
Номер:
0ca57a1986bf46c7b3b26a8b2b480dab
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.04.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
27f5788ba8c44a18aa5a2e68e8010f0d
Назва:
Пояснення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Дата опублікування:
23.04.2024 15:03
Опис:
Основні технічні та якісні характеристики були взяті з ДСТУ 2661:2010 (додається).Очікувана вартість предмета закупівель здійснювалася відповідно до наказу № 275 від 18.02.2020р. « Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». А саме : при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі було надіслано запит до ФОП « Ткаченко І.В.» з проханням надати ціни для визначення очікуваної вартості. Та було проаналізовано середні ціни по Миколаївській області на період визначення очікуваної вартості а саме на сайті: https://minfin.com.ua/ в т.ч. з інших джерел мережі інтернет та магазинів м. Первомайська Миколаївської області.
Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості не можливо так як офіційного сайту Первомайський психоневрологічний інтернат не має. Сайт головного розпорядника коштів http://dszn.mk.gov.ua/ не має технічної можливості у зв’язку з регламентними роботами та розробкою сайту.
Номер:
7fbb5ca821e146849943cd581c4fcff2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.04.2024 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Додатковою угодою від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М (далі – Договір) внесено зміни щодо його істотних умов, а саме: збільшено ціну за 1 літр молока.
Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення закупівлі) (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Зважаючи на зазначене, пропонуємо надати документи, що підтверджують коливання (збільшення) цін на товар: молоко, що є предметом закупівлі, на ринку з моменту укладення Договору та на підставі яких прийнято рішення щодо укладання додаткової угоди від 13.02.2024 № 2 до Договору.
2. Пропоную пояснити, чи було укладено додаткову угоду № 1 до Договору та повідомити про причини неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0dab455cc80d4a3f99bf0becf6202380
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.04.2024 14:55
Опис:
Відповідно рішенню про початок моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22 квітня 2024 року наказ № 29-3.
Надаємо відповідь стосовно 1-го питання: Додатковою угодою від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М (далі – Договір) внесено зміни щодо його істотних умов, а саме: збільшено ціну за 1 літр молока. Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення закупівлі) (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Зважаючи на зазначене, учасником було надано лист повідомлення від 08.02.2024 про отримання листа від Івано-Франківської торгово-промислової палати, на підвищення ціни за одиницю товару, а також цінову довідку № В-54 від 07.02.2024року в якій зазначено граничні межі вартостей в мережі роздрібної торгівлі в Миколаївській області. Де вказана ціна товару на момент укладення договору, а саме 05.01.2024р., мінімальна, максимальна та середньо ринкова вартість товару (молоко 2,5%жирності) та відсоток коливання ціни який станом на 07.02.2024 складає : +10.57%. Згідно довідки була укладена додаткова угода № 2 від 13.02.2024р. в якій відбулося зміна ціни за одиницю товару на 5,10%, що не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. (Довідку та лист додаємо).
Надаємо відповідь стосовно 2-го питання: додаткова угода № 1 до договору 3М від 05.012024р була укладена 01 лютого 2024р. у зв’язку із зміною реквізитів, а саме відкриття нового розрахункового рахунку для компенсації на внутрішньо переміщених осіб(ВПО).Додаткова угода №1 не опублікована так як зміна реквізитів не є істотними умовами договору Відповідно до пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178.
Номер:
c5cab529fefb427fb8d51327f5846588
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.04.2024 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно додатку № 1 до Тендерної документації: «На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці».
Учасником ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 21.12.2023 № 21/12/14 в якій зазначено, зокрема, офісне приміщення (51,4 м. кв.) (файл «14.Довідка МТБ.pdf»). Також надано договір оренди нежилого приміщення від 27.09.2021 № 99/09 (файл «19. Договір оренди офісу оригінал.pdf»), в якому зазначено, що строк оренди складає 12 місяців з дати прийняття орендарем приміщення за Актом приймання-передачі приміщення в оренду (тобто з 27.09.2021).
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, яким чином встановлено, що на дату подання тендерної пропозиції учасником ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» договір оренди нежилого приміщення від 27.09.2021 № 99/09 є чинним?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4009fc4af4034182bd72bdc9266d547d
Назва:
Стосовно питання про встановлення чинності договору № 99/09
Дата опублікування:
23.04.2024 15:24
Опис:
Стосовно питання про встановлення чинності договору № 99/09 від 27.09.2021р. Відповідно до додатку № 3 тендерної документації учасником було надано форму цінової пропозиції № 28/12/2 від 28.12.2023р. та довідки « Відомості про учасника» № 21/12/9 від 21.12.2023 де вказано відомості про підприємство, а саме адреса, яка вказана за вищевказаним договором є фактичною адресою: фактична адреса: 04128, м. Київ, вул. Берковецька, 1, офіс 507; телефон: +38(067) 726 31 77;
Згідно підпункту 3.2 договору оренди нежитлового приміщення : У разі продовження користування Приміщення після встановленного п 3.1 цього договору строку і при відсутності заяви однієї з Сторін про припинення дії або зміну умов цього Договору протягом одного місяця після закінчення строку дії цього Договору він вважається продовжений на такий самий строк і на таких самих умовах, які передбачені цим Договором. При цьому укладання Додаткової угоди і/або нового Акту прийому-передачі Приміщення не вимагається, а обчислення строку дії договору в разі його автоматичної пролонгації починається з наступного дня, що йде з останнім днем строку дії Договору, що вказаний в пункті 3.1 цього договору.
Тому виходячи з вище вказаних документів та підпункту 3.2 договору було визнано договір як чинний.