• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15511000-3 Молоко

15511000-3 Молоко

Завершена

485 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
Номер: 3541a4e86cc14c9cb13f1b35580db482
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-22-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 22.04.2024 14:40 - 14.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.04.2024 № 29-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 22.04.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 22.04.2024 № 29-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 5 UA-2023-12-18-001426-a 18.12.2023 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом визнання недійсними умови додаткової угоди від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М в частині збільшення ціни за одиницю товару з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Первомайського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом від 18.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МІРАЙТЕНС ГРУП» (далі – ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.01.2024 № 3М (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 13.02.2024 № 2 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 13.02.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено наступне. Додатковою угодою від 13.02.2024 № 2 до Договору про закупівлю внесено зміни до істотних умов договору на підставі підпункту 2 пункту 19 Особливостей, а саме: збільшено ціну за 1 літр молока з 35,68 до 37,50 грн з ПДВ, або на 5,11 відсотка. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником в якості підтвердження зростання цін на молоко надано цінову довідку Івано-Франківської торгово-промислової палати від 07.02.2024 № В-54, в якій наводиться інформація щодо аналізу зміни середньо-ринкової вартості на товари відносно договірної ціни між сторонами. Проте, зазначена довідка не містить інформації щодо коливання (зростання) ціни молока на ринку та, як наслідок, не є підтвердженням обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 19 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей додатковою угодою від 13.02.2024 № 2 змінив істотну умову Договору про закупівлю, а саме: збільшив ціну за одиницю товару за відсутності документального підтвердження коливання (збільшення) ціни на такий товар на ринку.
Період усунення порушень: 25.04.2024 16:28 - 10.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2024 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно висновку моніторингу від 25 квіт 16:28 та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом визнання недійсними умови додаткової угоди від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М – 15511000-3 « Молоко» (Молоко 2,5%) в частині збільшення ціни за одиницю товару з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Повідомляємо наступне: Директору ТОВ « МІРАЙТЕНСГРУП» було надіслано лист № 63 від 26.04.2024р.(додається) в якому повідомили про висновки моніторингу та заходи, щодо усунення порушення. На лист отримали відповідь з позитивним результатом (додається). Також укладено додаткову угоду №3 в якій визнано недійсними умови додаткової угоди від 13.02.2024 № 2 до договору від 05.01.2024 № 3М в частині збільшення ціни за одиницю товару. Було складено та направлено до Постачальника акт звіряння перерахунок та згідно його результатом проведені розрахунки відшкодування завданих збитків Державному бюджету України. Документи щодо підтвердження відшкодування збитків підкріплені в електронну систему закупівель.  
Дата публікації звіту: 02.05.2024 09:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.05.2024 15:00

Запити/Пояснення