• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015- 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92 (Євро 5), дизельне паливо (Євро 5))

Завершена

1 195 271.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 976.36 UAH
Номер: f9e7f07549b04059aba95a83cfb8350f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 10.01.2024 15:47 - 01.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.01.2024 № 3-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 10.01.2024 № 3-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-17-001651-a 17.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр моніторингу та аналізу діяльності закладів освіти» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.12.2023 б/н), тендерну пропозицію закритого акціонерного товариства «РУР ГРУП С.А.» (далі – ЗАТ «РУР ГРУП С.А.»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 29.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.12.2023, договір про закупівлю товару від 08.01.2024 № 8 на суму 1 038 322,40 грн, укладений між Замовником та ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» (далі – Договір), додаткова угода від 10.01.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані 15.01.2024, 16.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. В таблиці, наведеній у Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток № 3 до тендерної документації) визначені технічні характеристики предмету закупівлі: бензину А-92 (Євро 5) та дизельного палива (Євро 5). Також, в пункті 1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ: - Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927, підприємства-виробника і підтверджуватися копіями сертифікату відповідності та паспорту якості або гарантійним листом (у довільній формі) учасника про відповідність товару усім вищеназваним стандартам якості. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» не надано копію сертифікату відповідності та паспорту якості або гарантійний лист (у довільній формі) учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» про відповідність товару дизельне паливо (Євро 5) усім вищеназваним стандартам якості, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, згідно з пунктом 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення» тендерної документації, усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. В складі тендерної пропозиції учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.», у файлі «Паспорт ДТ - З Болгарія.pdf», надано документ мовою оригіналу, складений іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ЗАТ «РУР ГРУП С.А.» не надано переклад українською мовою вищевказаного документу, надання якого є обов’язковим згідно з вимогами пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації. Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено. При проведенні моніторингу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 10.01.2024, Замовником надано пояснення 17.01.2024, на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту в електронній системі закупівель, чим порушено строк для надання відповіді на запит, встановлений вимогами частини 5 статті 8 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору згідно з умовами додаткової угоди від 10.01.2024 № 1 до Договору.
Період усунення порушень: 18.01.2024 15:02 - 02.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.01.2024 15:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.02.2024 11:23

Запити/Пояснення