• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5)

ціна пропозиції учасника включає витрати на послуги з передачі електричної енергії

Завершена

6 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
Номер: 72ec7dbf097b40cf96c0d5804bfed275
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.02.2025 16:57 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.02.2025 №79 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Перелік процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-12-15-020010-a 15.12.2023 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 103-38-62, v.r.ravliuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борщагівська сільська рада Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 р. №ВТО-386, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 01.01.2024 №ВТО-1, договір про постачання електричної енергії споживачу від 15.01.2024 № 10-01/24, додаткові угоди від 09.04.2024 №1; від 10.04.2024 №2; від 09.05.2024 №3; від 10.06.2024 №4; від 17.07.2024 №5; від 12.08.2024 №6; від 10.09.2024 №7; від 15.10.2024 №8; від 11.11.2024 №9, від 25.12.2024 №11; від 27.12.2024 №12; від 23.01.2025 №13; від 31.01.2025 №14, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи надані Замовником від 28.02.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО» з остаточною ціновою пропозицією 5 518 284,00 гривень, ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» з остаточною ціновою пропозицією 5 818 164,00 гривень, ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» з остаточною ціновою пропозицією 5 863 642,00 гривень, ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 5 863 643,00 гривень та ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» з остаточною ціновою пропозицією 5 863 644,00 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем відкритих торгів обрано ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО» та укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 15.01.2024 № 10-01/24 на суму 5 518 284,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 20.03.2025 16:49 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.03.2025 16:49

Запити/Пояснення