-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5)
ціна пропозиції учасника включає витрати на послуги з передачі електричної енергії
Завершена
6 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
Номер:
72ec7dbf097b40cf96c0d5804bfed275
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 16:57 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.02.2025 №79
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-12-15-020010-a 15.12.2023
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борщагівська сільська рада Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 р. №ВТО-386, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 01.01.2024 №ВТО-1, договір про постачання електричної енергії споживачу від 15.01.2024 № 10-01/24, додаткові угоди від 09.04.2024 №1; від 10.04.2024 №2; від 09.05.2024 №3; від 10.06.2024 №4; від 17.07.2024 №5; від 12.08.2024 №6; від 10.09.2024 №7; від 15.10.2024 №8; від 11.11.2024 №9, від 25.12.2024 №11; від 27.12.2024 №12; від 23.01.2025 №13; від 31.01.2025 №14, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи надані Замовником від 28.02.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО» з остаточною ціновою пропозицією 5 518 284,00 гривень, ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» з остаточною ціновою пропозицією 5 818 164,00 гривень, ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» з остаточною ціновою пропозицією 5 863 642,00 гривень, ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 5 863 643,00 гривень та ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» з остаточною ціновою пропозицією 5 863 644,00 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем відкритих торгів обрано ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО» та укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 15.01.2024 № 10-01/24 на суму 5 518 284,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
20.03.2025 16:49 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.03.2025 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
4985d9b57e1449bb81271731f6c9bc52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2025 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електрична
енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5) (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-020010-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від
потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній
моніторинг цін, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної
вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету
Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так,
то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального
кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог
представників органу державного фінансового контролю, створення штучних
перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена
кримінальна відповідальність.
Номер:
3837e474aa2a47c98d3dabc50d2c8ce1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.02.2025 15:50
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електрична енергія (код ДК 021:2015: 09310000-5) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-020010-a), надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 25.02.2025 року о 16:14 год.:
Обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі електричної енергії здійснено враховуючи такі показники:
- середньозважену ціну за листопад на електричну енергію на ринку «доба наперед» в торгівельній зоні «ОЕС України» за даними розміщеними на веб-сайті ДП «Оператор ринку»;
- регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії, діючий на момент оголошення процедури закупівлі, а саме 15.12.2023 року (тариф на послуги з передачі електричної енергії, що діє з 01 січня 2024 року був затверджений постановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322 та оприлюднений на офіційному вебпорталі Регулятора);
- прогнозований відсоток маржі постачальника;
- очікуване споживання електроенергії у 2024 році.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено відповідно законодавства у сфері електроенергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії, зокрема:
- Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VШ;
- Правилам роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №312);
- Кодексу систем передачі електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №309);
- Кодексу систем розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №310);
- Кодексу комерційного обліку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №311);
- Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року №1469);
- Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року №1470).
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту - https://brada.gov.ua/publichni-zakupivli/
Номер:
2eb2f8882e51456ca5c6314991028a42
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2025 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2025 00:00
Опис:
Надати документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, які спричинили укладання додаткових угод:
- Додаткова угода №1 від 09.04.2024;
- Додаткова угода №2 від 10.04.2024;
- Додаткова угода №5 від 17.07.2024;
- Додаткова угода №8 від 15.10.2024;
- Додаткова угода №9 від 11.11.2024;
- Додаткова угода №11 від 25.12.2024,
до договору про постачання електричної енергії споживачу від 15.01.2024 №10-01/24, щодо зміни ціни за повний календарний місяць.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ffcd66ff1afe4f358fb5f2854505cb8b
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.02.2025 17:10
Опис:
Надаємо запитувані документи у Вашому запиті, який створено в системі прозоро 28.02.2025 року о 16:37 год.