-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Свинина охолоджена без кістки, філе куряче охолоджене
Завершена
2 845 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 250.00 UAH
Номер:
b7eaa839eb674685bd349b6f82389167
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 18:21 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 16
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-12-15-019426-a 15.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.12.2023 № 177 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.12.2023, протокол розкриття від 28.12.2023, тендерну пропозицію ТОВ «Деражня - Агро» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2023 № 202, договір від 03.01.2024 № 15, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 25.01.2024, оприлюднену через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «Деражня - Агро», з ціновою пропозицією 2 844 000,00 гривень без ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Деражня - Агро» з ціною 2 844 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
09.02.2024 13:00 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2024 13:00
Запити/Пояснення
Номер:
0ecbc1ac8b164545991c69b8b3d2f834
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.01.2024 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Свинина охолоджена без кістки, філе куряче охолоджене» (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-15-019426-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3f6797a49bb64ed197ca0a7c04a9dd63
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.01.2024 16:12
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю за предметом Свинина охолоджена без кістки, філе куряче охолоджене (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) визначений відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Також було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro"). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. А саме шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro.
Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару враховувалось включення витрат на транспортування, завантажування, розвантажування та доставку до закладів освіти, які підпорядковані Відділу освіти Барської міської ради. (23 заклади загальної середньої освіти та 13 закладів дошкільної освіти).
Кількісні показники предмету закупівлі визначені виходячи з планової кількості дітей, які харчуються в закладах освіти, відповідно до норм споживання та затверджених примірних двотижневих меню погоджених з Барським управління Головного управління Держпроспоживслужби у Вінницькій області.
Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами).
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сторінку веб сайту
https://bar.osv.org.ua/news/1703074997