-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
CPV ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене)
Завершена
4 658 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 293.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 293.75 UAH
Номер:
8dd8b699b07947ddb460036efbecfd09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2024 00:00
Період моніторингу:
26.02.2024 12:09 - 19.03.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2024 №10-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.02.2024 №10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-12-15-019249-a 15.12.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 (протокол №67), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОСТІР ЯКОСТІ» (далі – ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.12.2023 № 75, повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2023, договір від 05.01.2024 №6, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.02.2024 та від 04.03.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у тендерній документації установив вимогу щодо надання учасниками документів стосовно виробників товару, зокрема, у пункті 7 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації - декларації виробника або посвідчення про якість, що посвідчують якість товару та його відповідність державним стандартам України, у пункті 9 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації - протоколи випробувань або експертні висновки на товар, у додатку 2 - копії експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Учасником торгів ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції надано стосовно товару «Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках»: декларацію виробника від 21.12.2023 №УЙ300002148 ТОВ «ЛУБНИМ’ЯСО», експертний висновок від 29.11.2023 №001066 п/23 виробника ТОВ «ЛУБНИМ’ЯСО» та копію експлуатаційного дозволу виробника ТОВ «ЛУБНИМ’ЯСО», що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Разом з тим, стосовно товару «Філе куряче заморожене» учасником надано декларацію виробника (посвідчення про якість) від 11.12.2023 №ЛФ-31444 Філії «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика», експертний висновок від 16.11.2023 №004177 е/23 виробника ПрАТ «Миронівська птахофабрика», копії експлуатаційних дозволів виробників Філії «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика» та ПрАТ «Миронівська птахофабрика».
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» відсутні декларація виробника або посвідчення про якість на філе куряче виробника ПрАТ «Миронівська птахофабрика» та протокол випробувань або експертний висновок на філе куряче виробника Філія «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика», що не відповідає вимогам пунктів 7 та 9 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Стосовно товару «Свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках» у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» надано посвідчення якості від 02.11.2023 №122577 виробника ТОВ «Сумська м’ясна компанія», протокол випробування від 20.07.2023 №6722 виробника ТОВ «Миргородський м’ясокомбінат» та копія експлуатаційного дозволу виробника ТОВ «Сумська м’ясна компанія».
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» відсутні декларація виробника або посвідчення про якість на свинину та копія експлуатаційного дозволу виробника ТОВ «Миргородський м’ясокомбінат», протокол випробувань або експертний висновок на свинину виробника ТОВ «Сумська м’ясна компанія», що не відповідає вимогам пунктів 7 та 9 розділу 4 додатку 1 та додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель, підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» зазначених документів.
Однак, Замовник на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТІ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 05.01.2024 № 36.
Період усунення порушень:
18.03.2024 12:33 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2024 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору № 6 від 05.01.2024 року. Додаткова угода про розірвання договору додається.
Дата публікації звіту:
21.03.2024 15:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
22.03.2024 09:12
Запити/Пояснення
Номер:
1d40c9bfb90447d6b663619910556bcf
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-019249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати відповідні документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
73fa9edabb574676ae51b2b3b36b1ca0
Назва:
Надання пояснень та документів по закупівлі CPV ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене) (UA-2023-12-15-019249-a)
Дата опублікування:
28.02.2024 09:37
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до проекту бюджету на 2024 рік.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з середніх цін комерційних пропозицій та з інформації, яка міститься в відкритих джерелах (у відповідності до примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ № 275 від 18.02.2020 р. Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства зі змінами).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту: https://www.osvita-konotop.gov.ua/ob%d2%91runtuvannya-texnichnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmeta-zakupivli-dk-0212015-15110000-2-myaso.html
Номер:
4b2f4e08d5f44bfbb065e762fd4b308a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.02.2024 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-019249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТ» з огляду на те, що у складі його тендерної пропозиції:
на вимогу пункту 7 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації відсутні декларації виробників або посвідчення про якість виробників ПрАТ «Миронівська птахофабрика» та ТОВ «Миргородський м’ясокомбінат»;
на вимогу пункту 9 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації відсутні протоколи випробувань або експертні висновки на товар Філії «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика» та ТОВ «Сумська м’ясна компанія»;
на вимогу додатку 2 для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам стосовно предмету закупівлі, встановленим замовником, відсутня копія експлуатаційного дозволу виробника ТОВ «Миргородський м’ясокомбінат».
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
87313eafb9544eceab27f603c4a861dd
Назва:
Надання пояснень по закупівлі CPV ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене) (UA-2023-12-15-019249-a)
Дата опублікування:
04.03.2024 11:30
Опис:
Згідно Додатку 2 тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015:15110000-2- М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене), учасник повинен був надати відповідний перелік документів на вимогу Замовника, в тому числі:
- Декларацію виробника або посвідчення про якість, що посвідчують якість товару та його відповідність державним стандартам України.
- Протоколи випробувань або експертні висновки на товар.
- На виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Враховуючи вище викладене учасник на відповідність вимогам технічних та якісних характеристик товару «яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках» надав:
-декларацію виробника, виробник ТОВ «Лубним’ясо»;
-експертний висновок, виробник та замовник ТОВ «Лубним’ясо»;
-експлуатаційний дозвіл виробника ТОВ «Лубним’ясо», та всі інші документи для підтвердження технічних та якісних характеристик даного виду товару.
Учасник на відповідність вимогам технічних та якісних характеристик товару «свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках» надав:
-посвідчення якості, виробник «ТОВ Сумська м’ясна компанія»;
-протокол випробувань, замовник «ТОВ Сумська м’ясна компанія»;
- експлуатаційний дозвіл виробника «ТОВ Сумська м’ясна компанія», та всі інші документи для підтвердження технічних та якісних характеристик даного виду товару.
Учасник на відповідність вимогам технічних та якісних характеристик товару «філе куряче заморожене» надав:
-декларацію виробника, виробник Філія «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика»;
-експертний висновок, виробник та замовник ПрАТ «Миронівська птахофабрика» (Філія «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика» та ПрАТ «Миронівська птахофабрика» є структурними підрозділами Агропромислового холдінгу «Миронівський хлібопродукт, що здійснюють виробництво продукції ТМ “Наша ряба”, що була запропонована до постачання учасником торгів. На запит ТОВ “ПРОСТІР ЯКОСТІ” до офіційного дистриб’ютора ТОВ МХП в Сумській області були надані документи якості на продукцію вказаної торгової марки як тотожні);
- експлуатаційний дозвіл виробника Філія «Переробний комплекс» ТОВ «Вінницька птахофабрика»;
- експлуатаційний дозвіл виробника ПрАТ «Миронівська птахофабрика», та всі інші документи для підтвердження технічних та якісних характеристик даного виду товару.
Номер:
35d8634084954f2ead8dae475ad3e9cd
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.03.2024 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-019249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОСТІР ЯКОСТ» з огляду на те, що:
1) в довідці від 20.12.2023 № 917 про наявність транспортних засобів учасником надана інформація щодо наявності автомобілю «MERCEDES-BENZ SPRINTER 314 CDI BM 0397 EH», в той час як в акті виконаних робіт з профілактичної дезінфекції від 08.12.2023 зазначений автомобіль «Мерседес Бенс ВМ 0397 ЕМ», а в акті складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти - транспортний засіб «Mercedes Benz Sprinter 314 CDI» без зазначення реєстраційного номеру, що унеможливлює його ідентифікацію;
2) наданий учасником витяг з реєстру платників податку на додану вартість від 03.08.2023 №2318194500199 не містить підпису уповноваженої особи та відбитки печатки або накладеного КЕП/УЕП.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
be2f28e0bf0e4c388eff99659616728f
Назва:
Надання пояснень по закупівлі CPV ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене) (UA-2023-12-15-019249-a)
Дата опублікування:
07.03.2024 10:33
Опис:
Відповідно до таблиці п 1 Додатку 1 до тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015:15110000-2- М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене), учасник повинен був надати відповідний перелік документів на підтвердження кваліфікаційним критеріям на вимогу Замовника, в тому числі:
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару;
- копію акту виконаних робіт, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару;
- копію санітарного паспорту на транспортний засіб (транспортні засоби).
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ “ПРОСТІР ЯКОСТІ” була надана довідка від 20.12.2023 № 917 про наявність транспортних засобів, в якій вказана достовірна інформація щодо наявності в учасника автомобілю марки «MERCEDES-BENZ SPRINTER 314 CDI BM 0397 EH».
Учасником був наданий чинний санітарний паспорт № 126 на перевезення харчових продуктів, виданий ДУ “Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України”, відділення дезінфектології з відмітками про проведення дезінфекційної обробки транспортного засобу «MERCEDES-BENZ SPRINTER 314 CDI BM 0397 EH» (та ж сама модель і номер транспортного засобу, що зазначена в довідці), з відповідним інтервалом не рідше одного разу на 10 днів, з зазначенням дати проведення обробки 07.12.2023 року з датою продовження до 07.12.2024 року.
Також учасником було надано акт виконаних робіт від 07.12.2023 р. щодо дезінфекції автомобіля, складений між учасником ТОВ “ПРОСТІР ЯКОСТІ” та ДУ “Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України”, відділення дезінфектології (та ж сама організація, що видала і санітарний паспорт № 126).
Про виконання дезінфекційної обробки зазначено в санітарному паспорті № 126, дата 07.12.2023 р.). Даний факт підтверджує, що дезінфекція проводилась одного і того ж транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER 314 CDI BM 0397 EH.
При складанні акту виконаних робіт від 07.12.2023 р. працівником ДУ “Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України”, відділення дезінфектології було допущено друкарську похибку в написанні державного номера автомобіля BM 0397 EМ, замість BM 0397 EН, про що свідчить довідка-пояснення від ДУ “Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України”, відділення дезінфектології (Лист додається).
Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був надати відповідний перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам стосовно предмету закупівлі, встановленим замовником, в тому числі:
-копію Акту перевірки транспортного засобу (транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей).
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ “ПРОСТІР ЯКОСТІ” було надано відповідний акт під № 89 від 11.09.2023 року, де зазначена інформація про проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, щодо інспектування складських приміщень та транспортного засобу «MERCEDES-BENZ SPRINTER 314 CDI».
Сумським районним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області надано лист-уточнення щодо марки автотранспортного засобу, в кому зазначено, що за результатами інспектування було складено акт № 89 від 11.09.2023 року. Під час здійснення заходу було проведено інспектування складських приміщень та транспортного засобу «MERCEDES-BENZ SPRINTER 314 CDI», спеціальний вантажний фургон рефрижератор, державний номер BM 0397 EH (Лист додається).
Згідно п.4 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був надати відповідний перелік документів, в тому числі:
-копію свідоцтва, або копію витягу з реєстру Учасників платників податку на додану вартість чи єдиного податку.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ “ПРОСТІР ЯКОСТІ” було надано витяг з реєстру Учасників платників податку на додану вартість, що сформований в електронному кабінеті учасника та виданий Головним управлінням ДПС у Сумській області. В описі формальних несуттєвих помилок, що перелічені в тендерній документації по закупівлі ДК 021:2015:15110000-2- М’ясо (Яловичина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках; свинина заморожена без кісток не нижче I сорту в блоках, філе куряче заморожене), зазначено:
«документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)». Тобто витяг з реєстру Учасників платників податку на додану вартість, що сформований в електронному кабінеті учасника, але виданий іншою організацією, не повинен завірятися учасником.