-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
1 338 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 691.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 691.20 UAH
Номер:
81fc3fbf53824ee48cb79fa8d6807995
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
31.01.2024 15:11 - 22.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 12-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2024 № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-15-018077-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішення уповноваженою особою від 15.12.2023 № 712/23, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця «СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», товариства з обмеженою відповідальністю «ГІРНА» (далі – ТОВ «ГІРНА»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.12.2023 № 752/23, від 27.12.2023 № 759/23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.12.2023, договір від 03.01.2024 № 03-12/03124 на суму 1 171 200,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ГІРНА» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткова угода від 22.01.2024 № 1 до Договору, пояснення надані 07.02.2024 та 19.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
При проведенні моніторингу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 16.02.2024, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 19.02.2024 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
21.02.2024 17:08 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок моніторингу закупівлі за номером у Prozzoro UA-2023-12-15-018077-а щодо усунення виявлених порушень, Комунальною установою «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області здійснено заходи спрямовані на недопущення у майбутньому порушень пункту 4-1 Постанови КМУ №710, що були виявлені під час здійснення моніторингу, шляхом створення субсайту на вебсайті «Освітній портал Сокальської громади Львівської області», на якому будуть оприлюднюватися обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміри бюджетних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі за посиланням https://sokal.osvitportal.in.ua "вкладка ЦОЗО".
Дата публікації звіту:
27.02.2024 14:26
Запити/Пояснення
Номер:
3e3ef61b7731413b9b3f9426358c2425
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.02.2024 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-018077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c82d05dde2c74018b73fecc77ff80c39
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
07.02.2024 16:20
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо закупівлі товару "Вершове масло" (за номером у Prozorro UA-2023-12-15-018077-a) надаємо наступну інформацію та документи. Обґрунтування технічних та якісних харатеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі таких документів:
1. Заявка на проведення закупівлі масла вершкового від 30.11.2023 року. Обгрунтування потреби закупівлі.
2. Технічне завдання на закупівлю масла вершкового.
3. Протокол засідання моніторингового комітету КУ "ЦОЗО" СМР ЛО від 30.11.2023 року №21 щодо визначення середньоринкових роздібних цін на вершкове масло.
Номер:
d1fd4f563cd74974900201c8713a7431
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.02.2024 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вершкове масло» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-018077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f6b11e4555004294a01bf79ce8645f92
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
19.02.2024 09:07
Опис:
У зв'язку з тим, що у Замовника, Комунальної установи "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області, відсутній вебсайт, можливість надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, відсутня.