-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» Послуги із збирання та вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів.
Завершена
676 716.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 383.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 383.58 UAH
Номер:
e180795d1ede4ac3bf0d48b1e6355ca0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 14:57 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 №4-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.01.2024 № 4-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-12-15-018146-a 15.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928», розгляду тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОКОЛОНА 2222» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОТРАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) з врахуванням відповіді Замовника на запит про надання пояснення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі -Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену уповноваженою особою протоколом від 15.12.2023 № 15/5 (далі – ТД), тендерні пропозиції ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928», ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОКОЛОНА 2222» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОТРАНС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.12.2023 №29/1, від 04.01.2024 №04/1, від 05.01.2024 №05/1, вимога про усунення невідповідностей до 05 січня 2024, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024, договір про закупівлю від 15.01.2024 №25 (далі – Договір), додаткова угода від 15.01.2024 №1 до Договору, додаткова угода від 19.01.2024 №2 до Договору, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 30.01.2024.
Період усунення порушень:
05.02.2024 12:05 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
b1baa9de9e5449908cf11226a0420821
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.01.2024 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» Послуги із збирання та вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2023-12-15-018146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
98e64d7dc1af48bebedc0b686ee03d14
Назва:
відповідь на відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
30.01.2024 11:18
Опис:
відповідь на запит органу державного фінансового контролю
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб КНП «ОКЛІ ІФ ОР» та з урахуванням вимог законодавства ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» Послуги із збирання та вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів, використовується для ефективної роботи КНП «ОКЛ ІФ ОР».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду послуг.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» та з урахуванням вимог законодавства послуги із збирання та вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів, використовується для ефективної роботи КНП «ОКЛ ІФ ОР».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, та моніторингу ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «PROZORRO» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Проаналізовано інформацію про ціни в таких відкритих джерелах: у відкритих інформаційних джерелах мережі Інтернет та у Реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість послуг. Таким чином очікувана вартість закупівлі для ефективної роботи КНП «ОКЛ ІФ ОР» становить - 676 716,00 грн. з ПДВ. Потреба для проведення закупівлі подана завідувачем господарства за погодженням заступником генерального директора, головою комісії з розробки вихідних даних в потребах закладу КНП «ОКЛ ІФ ОР».
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості послуг визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено за посиланням www.okl.if.ua/index.php/обґрунтування-закупівель.
Офіційний сайт КНП «ОКЛ ІФ ОР» https://okl.if.ua/.
Додатки:
1) обґрунтування закупівлі UA-2023-12-15-018146-a на 4 арк.
2) потреба для проведення закупівлі на 4 арк.
3) кп 3 арк.