• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» Послуги із збирання та вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів.

Завершена

676 716.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 383.58 UAH
Номер: e180795d1ede4ac3bf0d48b1e6355ca0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-22-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.01.2024 14:57 - 13.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2024 №4-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.01.2024 № 4-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-12-15-018146-a 15.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928», розгляду тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОКОЛОНА 2222» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОТРАНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) з врахуванням відповіді Замовника на запит про надання пояснення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі -Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену уповноваженою особою протоколом від 15.12.2023 № 15/5 (далі – ТД), тендерні пропозиції ПрАТ «Автотранспортне підприємство – 0928», ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОКОЛОНА 2222» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОТРАНС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.12.2023 №29/1, від 04.01.2024 №04/1, від 05.01.2024 №05/1, вимога про усунення невідповідностей до 05 січня 2024, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024, договір про закупівлю від 15.01.2024 №25 (далі – Договір), додаткова угода від 15.01.2024 №1 до Договору, додаткова угода від 19.01.2024 №2 до Договору, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 30.01.2024.
Період усунення порушень: 05.02.2024 12:05 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2024 12:05

Запити/Пояснення