-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Високопоточний діалізатор, площею 1,3 - 1,5 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,6 - 1,8 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,9 - 2,1 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, код НК 024:2023 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; Фістульна голка венозна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Фістульна голка артеріальна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину, код НК 024:2023 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу
Завершена
81 267 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 406 335.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 406 335.00 UAH
Номер:
7d10e6fb97e8495092d077c216c4d587
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 13:54 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-12-15-018252-a 15.12.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Лінк-Медитал" встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону №922, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ", (далі – Замовник) UA-P-2023-12-15-006310-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.12.2023 р, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ "Лінк-Медитал", повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023, договір від 02.01.2024 №200 на суму 79 672 782,08 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 13.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 08.02.2024.
Відповідно до технічної специфікації, яка є додатком 2 до тендерної документації, запропонований учасником товар за медико-технічними властивостями повинен відповідати, зокрема, наступним медико-технічним вимогам частині того, що:
- учасник повинен надати письмове підтвердження відносин з виробником,
• та/або філією виробника в Україні ( з підтвердженням її повноважень наданих виробником);
• та/або представником виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником);
• та/або дилером, дистрибютером виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником);
• та/або іншої уповноваженої виробником в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником) з метою підтвердження поставки товару в 2024 році, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником.
- на підтвердження вимог Учаснику необхідно надати копії сертифікатів оцінювання відповідності та декларацій відповідності, а також копії інструкцій з використання або копії офіційних матеріалів, що підтверджують відповідність запропонованого товару кожній вимозі, зазначених нижче у таблицях.
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Лінк-Медитал" у файлі «Декларації та сертифікати» pdf. надано копії сертифікату відповідності №002549 уповноваженого представника в Україні ТОВ «Індекс» та копію декларації про відповідність №1-2023 вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів від 05.06.2023 уповноваженого представника в Україні ТОВ «Індекс».
Водночас, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Лінк-Медитал" не надано письмове підтвердження відносин з ТОВ «Індекс».
Абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ "Лінк-Медитал" невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
23.02.2024 15:39 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 15:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів щодо закупівлі: «ДК 021:2015:33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Високопоточний діалізатор, площею 1,3 - 1,5 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,6 - 1,8 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,9 - 2,1 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, код НК 024:2023 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; Фістульна голка венозна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Фістульна голка артеріальна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину, код НК 024:2023 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)», (ідентифікатор UA-M-2024-01-30-000013 ), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень.
Зокрема, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів (ідентифікатор UA-M-2024-01-30-000013 ) щодо закупівлі: «ДК 021:2015:33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Високопоточний діалізатор, площею 1,3 - 1,5 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,6 - 1,8 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,9 - 2,1 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, код НК 024:2023 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; Фістульна голка венозна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Фістульна голка артеріальна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину, код НК 024:2023 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)», Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу, проведеного Східним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель. Також, Уповноважена особа відвідає онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель.
Зазначаємо, що згідно Додатку №2 до Тендерної документації, Замовником встановлено, що учасник повинен надати письмове підтвердження відносин з виробником,
• та/або філією виробника в Україні ( з підтвердженням її повноважень наданих виробником);
• та/або представником виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником);
• та/або дилером, дистрибютером виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником);
• та/або іншої уповноваженої виробником в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником) з метою підтвердження поставки товару в 2024 році, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником.
На підтвердження даної вимоги Учасник-переможець надав письмове підтвердження відносин з представником товаровиробника «Good Look Gmbh». В свою чергу повноваження представника товаровиробника «Good Look Gmbh» підтверджуються шляхом надання Учасником-переможцем торгів у складі своєї пропозиції довіреності, виданої виробником товару B.Braun Avitum AG.
Відтак, вимога, встановлена у Додатку №2 до Тендерної документації, повністю виконана Учасником-переможцем торгів.
Окрім цього, що згідно Додатку №2 до Тендерної документації, Замовником встановлено, що на підтвердження вимог Учаснику необхідно надати копії сертифікатів оцінювання відповідності та декларацій відповідності, а також копії інструкцій з використання або копії офіційних матеріалів, що підтверджують відповідність запропонованого товару кожній вимозі, зазначених нижче у таблицях.
Учасник-переможець надає у складі своєї пропозиції усі встановлені у вищезазначеній вимозі документи. Замовником не вимагалось згідно вимог Тендерної документації та технічної специфікації підтверджувати будь-яким чином повноваження саме з тим представником (заявником), який зазначений у Декларації відповідності чи Сертифікаті відповідності.
Тому, Замовником не порушено пункт 43 Особливостей, оскільки у Замовника відсутні підстави для надання Учаснику-переможцю торгів ТОВ "Лінк-Медитал" 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Уповноваженою особою, враховано виявлені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ порушення. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
29.02.2024 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
d0c0c6c003c546f1814e5812621d6872
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
cac0278c610249b88ad79cb47621431b
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснення від 08.02.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
13.02.2024 15:35
Опис:
1) Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості:
Щодо обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Так, отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який указує медзаклад.
Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів.
Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «PROZORRO»), а також шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам товару. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій постачальникам товару.
За результатами здійснення моніторингу цін було отримано наступні три різні цінові пропозиції від , а саме: ТОВ «Індекс», ТОВ «Лінк-Медитал» та ТОВ «Астор Медікал».
На підставі наданих цінових пропозицій, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі: 81 267 000,00 грн. за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі регулюються та встановлюються діючими нормативно-правовими актами. Замовником торгів визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «ДК 021:2015:33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Високопоточний діалізатор, площею 1,3 - 1,5 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,6 - 1,8 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Високопоточний діалізатор, площею 1,9 - 2,1 м², код НК 024:2023 47072 - Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами, разового застосування; Артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації, код НК 024:2023 34999 - Набір трубок для гемодіалізу, одноразового застосування; Фістульна голка венозна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Фістульна голка артеріальна, код НК 024:2023 12741 - Гемодіалізна голка; Набір для приготування кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу, код НК 024:2023 35849 - Концентрат гемодіалізу; Фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину, код НК 024:2023 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)» виходячи з специфіки функціонування та роботи апарата для гемодіалізу , технічні характеристики якого встановлюються та передбачені у інструкціях з використання, сертифікатах якості та відповідності, які видаються окремо на кожне медичне обладнання. Окрім цього, технічні та якісні характеристики визначено у відповідності з положеннями Постанови Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та на підставі потреби Замовника, яка формується кваліфікованими спеціалістами виходячи з кількості пацієнтів з показаннями до гемодіалізу та з урахуванням ступеню тяжкості ниркової недостатності таких пацієнтів, які перебувають у Львівській обласній клінічній лікарні.