-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ц_24Т-016_ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту (Габіони захисні в асортименті)
Завершена
10 035 660.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 200 000.00 UAH
Номер:
73ea5f3878d34ea68dd81db9aa578390
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 14:01 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-12-15-016239-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВ МЕТАЛ ГРУП», своєчасності укладання Договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 4 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Центрального закупівельно-логічного центру АТ «Укргазвидобування» від 15 грудня 2023,
протокол № 022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВ МЕТАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «АВ МЕТАЛ ГРУП»), протокольне рішення Уповноваженої особи Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 28.12.2023 № 029, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 02.01.2024, протокольне рішення Уповноваженої особи Замовника про визнання ТОВ «АВ МЕТАЛ ГРУП» переможцем закупівлі від 10.01.2024 № 006, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2024, договір поставки (за рознарядкою) від 17.01.2024 № УГВ29/30-24 на суму 7 949 946,66 грн. з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 20.02.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.03.2024 18:40 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2024 18:40
Запити/Пояснення
Номер:
1e8b16e072b641d396bd9badcf76d403
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Ц_24Т-016_ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту (Габіони захисні в асортименті)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-016239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункт 8 розділу 1 тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ca2a3078c142401b83570a9b8aa1292d
Назва:
Пояснення на Запит від 15.02.2024р. Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (також – Особливості) щодо закупівлі «Ц_24Т-016_ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту (Габіони захисні в асортименті)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-15-016239-a.
Дата опублікування:
20.02.2024 15:52
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ
СЛУЖБІ УКРАЇНИ
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі Ц_24Т-016_ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту (Габіони захисні в асортименті) ідентифікатор закупівлі № UA-2023-12-15-016239-a про надання інформації повідомляємо наступне:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо питання 1 надаємо таку інформацію:
Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування», на виконання вимог Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 17 жовтня 2023 року «Про організацію захисту та забезпечення безпеки функціонування об'єктів критичної інфраструктури та енергетики України в умовах ведення воєнних дій», рішення протоколу ради з національної безпеки та оборони України з питань захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору держави від 03.11.2022 р., а також листа НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» №3/6-268-22 від 08.11.2022 р., листа Міненерго №26/1.7-10.2-17498 від 03.11.2022 р. та спираючись на надані методичні рекомендації (включаючи технічні рішення) НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» та Міністерства оборони України, виконує будівельно-монтажні роботи з облаштування фортифікаційних споруд на критичних об’єктах наземної інфраструктури.
Дані фортифікаційні споруди облаштовуються власними силами цеху капітального будівництва та ремонту об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування», філії «УГВ-Сервіс» з наявних складських залишків матеріалів. Згідно п. 5 вищезазначеного протоколу РНБО, АТ «Укргазвидобування» та її філії зобов’язані в найкоротші терміни вжити заходів щодо забезпечення фізичного захисту об’єктів критичної інфраструктури, створення фортифікаційних споруд у найкоротші терміни.
Для усунення зауважень, що були надані головою Полтавської обласної військової адміністрації в листі від 09.10.2023 р. №01-58/6345 ДСК, на керівництво ГПУ «Полтавагазвидобування», після проведеної перевірки представниками ПОВА та Генерального Штабу Збройних сил України об’єктів критичної інфраструктури Філії та з метою приведення стану фортифікаційного захисту об’єктів у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 29.08.2023 р. №929 «Типових рішень з інженерного захисту критичних елементів об’єктів критичної інфраструктури України», згідно технічних рішень на підсилення інженерного захисту ОКІ Філії ГПУ «Полтавагазвидобування», наданого відділом проектно-кошторисних робіт капітального будівництва:
1. 36-23-ТР.АБ “Архітектурно-будівельні рішення” та 36-23-К “Кошторис”.
2. 37-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 37-23-К “Кошторис”.
3. 38-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 38-23-К “Кошторис”.
4. 39-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 39-23-К “Кошторис”.
5. 40-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 40-23-К “Кошторис”.
6. 41-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 41-23-К “Кошторис”.
7. 42-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 42-23-К “Кошторис”.
8. 43-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 43-23-К “Кошторис”.
9. 44-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 44-23-К “Кошторис”.
10. 45-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 45-23-К “Кошторис”.
11. 46-23-ТР.АБ ”Архітектурно-будівельні рішення” та 46-23-К “Кошторис”.(архівна папка додається)
Згідно наказу АТ «Укргазвидобування» від 25.10.2023 р. №768 «Про організацію захисту та забезпечення безпеки функціонування об'єктів критичної інфраструктури АТ «Укргазвидобування» в умовах ведення воєнних дій», виникла нагальна потреба у закупівлі габіонів:
Габіон захисний (фортифікаційний) 4000*1000*2000h;
Габіон захисний (фортифікаційний) 1700*1700 *2500h.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до діючого в АТ «Укргазвидобування» порядку: методом порівняння ринкових цін шляхом направлення письмових запитів про надання цінових пропозицій до потенційних Учасників. Так, було отримано 4 комерційних пропозицій від: ПАТ «ГАРАНТ МЕТИЗ», ТОВ «Завод Центр-Сітка», ПАТ «ФРУНЗЕ», ТОВ «МЕТАЛСІТКА», також до розрахунку брався до уваги Договір №60/23 від 17.01.2023 р. з ТОВ «ДРБ ГРУП».
Очікувана вартість за джерелом фінансування закупівлі − власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) була розрахована як найменше значення серед отриманих пропозицій попозиційно та склала – 10 035 660,00 грн. з ПДВ (розрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції додаються у вигляді окремих додатків до цього Пояснення в архівованому форматі "7z" «КП та ОВ»).
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункт 8 розділу 1 тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.
Щодо питання 2 надаємо таку інформацію:
Банківська гарантія виконання зобов'язань за договором, з підтвердженням повноважень підписантів, завантажена переможцем процедури закупівлі відповідно до умов тендерної документації до системи Prozorro 16.01.2024 р. (архівна папка додається).
Додатки:
- Додаток № 1 – «КП та ОВ.7z»;
- Додаток № 2 − «Банківська гарантія.7z».
- Додаток № 3 − «"7z" «АБР»
З повагою,
Уповноважена особа
АТ «Укргазвидобування» Руслан КАМЧАТНИЙ