-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів) (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Завершена
2 459 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 297.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 297.60 UAH
Номер:
8110c0cda9ad4d3fa64d323b9fceeea4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 17:44 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 6-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.01.2024 № 6-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-15-015352-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженою особою від 15.12.2023 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (далі – ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ»), повідомлення про намір про укладення договору, затверджене рішенням уповноваженої особи від 25.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.12.2023, договір про надання послуг від 01.01.2024 № 1 на суму 2 415 600,00,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ», пояснення надані 01.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.02.2024 16:55 - 16.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2024 16:55
Запити/Пояснення
Номер:
bb4a2fd4b81548b2ba2a25e0dbc91451
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
31.01.2024 13:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів) (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-015352-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b136766fd7374c78a4038aab27e49f15
Назва:
Письмові пояснення на запит
Дата опублікування:
01.02.2024 14:04
Опис:
В рамках моніторингу закупівлі послуг «Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі /продукції для харчування пацієнтів) (ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги)», КП «МЦРУБДЛМТГ» надає пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-12-15-015352-a, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до п. 1.1. Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013р. №931, в основу системи лікувального харчування покладено принципи достатнього та збалансованого харчування. Харчування хворих базується на основі фізіологічних потреб у харчових речовинах та енергії здорової людини.
До співвідношення окремих харчових речовин вносяться корективи, які відповідають особливостям патогенезу, клінічного перебігу, стадії хвороби, рівню та характеру метаболічних зрушень.
Відповідно абз.3 п.1.5. Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013р. №931, медична рада закладу охорони здоров’я здійснює координацію організації лікувального харчування; удосконалення організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я; впровадження нових принципів і технологій лікувального харчування; затвердження дієт, різних категорій специфічних продуктів харчування (функціональних продуктів харчування, збагачених продуктів, дієтичних добавок тощо), що підлягають впровадженню у цьому закладі охорони здоров’я; контроль за організацією лікувального харчування та аналіз ефективності дієтотерапії при різних захворюваннях.
Відповідно п.2 розділу ІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» № 275 від 18.02.2020р., до формування опису предмета закупівлі рекомендується залучати відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, а у разі відсутності таких фахівців - залучати експертів на договірних засадах.
Враховуючи вищевикладене, зважаючи на специфіку надання послуг нашим закладом, а також специфіку контингенту пацієнтів, які перебувають на стаціонарній реабілітації у КП «МЦРУБДЛМТГ» (учасники бойових дій, ветерани війни, діючі військовослужбовці, родини військових тощо), для формування опису закупівлі було ініційовано скликання діючої у закладі Медичної ради з метою надання відповідних рекомендацій до складання меню пацієнтам.
Медичною радою Комунального підприємства «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади» було проведено засідання 04.12.2023 року з метою складання рекомендацій до закупівлі харчування пацієнтам, що проходять реабілітацію після складних поранень та травм (копія протоколу медичної ради з додатками додається).
На підставі нормативних актів, що регулюють питання здійснення реабілітації, зокрема Порядку організації надання реабілітаційної допомоги у сфері охорони здоров’я, затвердженого Постановою КМУ №1268 від 03.11.2021 року, а також Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013р. №931, медичною радою було прийняті рекомендації про необхідність покращеного збалансованого харчування для пацієнтів КП «МЦРУБДЛМТГ», які проходять реабілітацію в стаціонарних умовах, з калорійністю не менше 2400 Ккал/день, з достатньою кількістю білків.
Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін шляхом надсиланням 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг (додається) та визначення середньоарифметичного значення масиву отриманих даних. Враховуючи вищезазначене, Замовником обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначено очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Примірне меню було визначено на підставі рекомендації медичної ради та досвіду користування аналогічними послугами у 2023 році, з урахуванням аналізу потреб пацієнтів та рівня їхньої задоволеності якістю харчування у 2023 році.
Стосовно розміру витрат, визначення потреби в послугах (кількість та примірне меню) здійснювалось відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» №275 від 18.02.2020р.: аналіз фактичного надання послуг за минулі періоди та з урахуванням планових ліжко-днів на 2024 рік: 366 днів х 30 ліжок стаціонару = 10980 ліжко-днів. (так як при заповненні полів в електронній системі закупівель у випадаючому списку відсутня позиція «ліжко-дні», то фахівцем з публічних закупівель було прийнято рішення обрати у випадаючому списку позицію «комплект»).
Окремо хочемо зазначити, що Програмою медичних гарантій та специфікаціями та умовами закупівлі медичних послуг зобов’язано заклади охорони здоров’я надавати медичні послуги якісно та в повному обсязі, відповідно до отриманого фінансування за той чи інший пакет послуг (в тому числі, забезпечувати пацієнтів харчуванням та (у разі потреби) харчовими продуктами для спеціальних медичних цілей).