-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги фізичної охорони)
Завершена
1 551 491.00
UAH з ПДВ
Номер:
2942d7f909db4a6795c1eabc3624d4ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 15:20 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 № 5-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2023-12-15-007818-a від 15.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, укладання договору, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Запорізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.12.2023, договір про фізичну охорону об’єкта від 14.12.2023 за №03/6376/131-23, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 26.01.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.01.2024 10:45 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
e73ee4aa83254517bed1a004de9a3a52
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги фізичної охорони)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-15-007818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e3ddd1292b894ab4a3c88f193c7384f1
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.01.2024 11:40
Опис:
Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги ((ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги фізичної охорони) здійснюється згідно затвердженого кошториса витрат на утримання ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» на суму 1 551 491,00 грн. грн. з ПДВ (один мільйон п’ятсот п’ятдесят одна тисяча чотириста дев’яносто одна грн. 00 коп.)., який підписують керівники підприємства і затверджує Міністерство Економіки України. На дану закупівлю послуг був даний запит Вознесенівському районому відділу Управління поліції охорони в Запорізькій області на розрахунок кошторису, який відповідав виділеним запланованим коштам.
ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» є ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ, але не є отримувачем бюджетних коштів і здійснює утримання підприємства за рахунок отриманих коштів від господарчої діяльності, згідно п.9.2 Статуту ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» від 13.07.2021 № 224.
ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», як об’єкт, на території якого знаходяться джерела іонізуючого випромінювання підлягає обов’язковій охороні підрозділами Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ. Управління поліції охорони в Запорізькій області – єдиний постачальник цих послуг, тому відповідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Цим вимогам відповідає Вознесенівський районий відділ Управління поліції охорони в Запорізькій області який має відповідні дозвільні документи і ліцензію, а також аналогічні договори на дану послугу.