-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюми робочі, костюми робочі для охорони, костюми робочі комбіновані, костюми зварювальника, футболки згідно ДК 021:2015 код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг
Завершена
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 78 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 78 000.00 UAH
Номер:
139e7733bd2e4d9f9d187ee0fe97109e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 15:33 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-12-15-007301-а 15.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено недотримання умов частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує
здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 08.01.2024 № 6/2024/Т у відповідність вимогам тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 № 343 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА «ВІКТОРІЯ», ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ», ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 27.12.2023 № 319, від 28.12.2023 № 320 та від 29.12.2023 № 321, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2024, договір від 08.01.2024 № 6/2024/Т, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.03.2024.
Моніторингом встановлено, що переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦІМІДЖ», з ціновою пропозицією 3 869 200,80 гривень з ПДВ.
Перевіркою підстав відхилення пропозицій ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНОЇ ФІРМИ «ВІКТОРІЯ» та ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ», порушень не встановлено.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Розділу 6 ТД зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа.
Згідно з рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 349, Замовником внесено зміни до пункту 5.1.1 розділу 5 проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та викладено в новій редакції, а саме: «5.1.1 Постачальник зобов’язується поставити товар у строк, що не перевищує 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту відправлення письмового замовлення покупцем. Подання замовлення допускається в паперовому або електронному вигляді, за умови дотримання п. 10.14 Договору».
Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» міститься гарантійний лист від 20.12.2023 № 20-12-04, яким учасник гарантує виконання своїх зобов’язань згідно з умовами проєкту договору.
Однак, згідно з умовами Договору від 08.01.2024 № 6/2024/Т, укладеного за результатами аукціону, термін поставки товару становить 10 робочих днів, що не відповідає умовам проєкту договору.
Отже, моніторингом встановлено невідповідність укладеного за
результатами закупівлі договору до умов тендерної документації (Додатку 3) та тендерної пропозиції Переможця, в частині умов щодо терміну поставки товару.
Період усунення порушень:
12.04.2024 16:15 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 6 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) договір про закупівлю — це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Водночас визначення в пункті 6 частини першої статті 1 Закону договору про закупівлю саме як господарського договору означає, що всі питання його укладення, виконання, зміни та припинення підлягають регулюванню насамперед нормами Господарського кодексу України (далі — ГК України) як спеціального закону. У господарському праві під господарським договором розуміють засноване на угоді сторін і зафіксоване в спеціальному юридичному документі (комплексі документів) зобов’язальне правовідношення (зобов’язання) між суб’єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) господарських відносин, змістом якого є взаємні права і обов’язки сторін у сфері господарської діяльності.
За результатами проведення відкритих торгів на Закупівлю укладено договір про закупівлю від 08.01.2024 №6 з ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» (далі-Договір). При цьому, договір укладений відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев'ятої статті 41 Закону, та ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -Особливості).
Згідно з пунктами 10.1 та 10.2 Договору додатки, доповнення, зміни до цього Договору дійсні і складають невід’ємну частину Договору в тому випадку, якщо вони виконані в письмовій формі і підписані обома Сторонами з урахуванням вимог пункту 10.14 цього Договору, а саме -сторони домовилися, що документи, передані засобами електронного та/або факсимільного зв’язку, мають юридичну силу до обміну оригіналами протягом 10 календарних днів. Істотними умовами Договору є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії Договору. Інші умови Договору істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Відповідно до пунктів 18 та 19 Особливостей та пункту 1.7 Договору умови Договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в Договорі у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору або останнього внесення змін до Договору в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі;
4) продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі;
5) погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів);
6) зміни ціни в Договорі у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в Договорі, у разі встановлення в Договорі порядку зміни ціни.
Уповноваженою особою у розділі 5 УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ Договору помилково зазначено умови поставки товару: «5.1.1. Постачальник зобов’язується поставити Товар у строк, що не перевищує 10 (десять) робочих днів з моменту відправлення письмового замовлення ПОКУПЦЕМ. Подання замовлення допускається в паперовому або електронному вигляді, за умови дотримання п. 10.14 Договору»., замість умов, визначених проектом договору про закупівлю: «5.1.1Постачальник зобов’язується поставити Товар у строк, що не перевищує 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту відправлення письмового замовлення ПОКУПЦЕМ. Подання замовлення допускається в паперовому або електронному вигляді, за умови дотримання п. 10.14 Договору».
При цьому, згідно з пунктом 5.1 Договору загальний строк (термін) поставки Товару – до 29 березня 2024, що визначено в електронній системі закупівель в оголошенні про здійснення Закупівлі, та у проєкті договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації.) Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» наявний лист від 20.12.2023 №20-12-04, яким учасник гарантує виконання своїх зобов’язань згідно з умовами проєкту договору.
Тому, задля виправлення помилки в частині умов поставки товару, та приведення Договору у відповідність до вимог тендерної документації та пропозиції ТОВ «СПЕЦІМІДЖ», уповноваженою особою укладено додаткову угоду від 08.01.2024 №1 (протокол уповноваженої особи від 08.01.2024 №352, взаємне листування, та додаткова угода від 08.01.2024 №1 додаються) про виявлення технічної / механічної помилки, яка не впливає на тендерну пропозицію і процедуру закупівлі в цілому (мається на увазі, що такі дії не суперечитимуть даним що оприлюднено ЕСЗ : в оголошенні про здійснення Закупівлі та тендерній документації (зі змінами).
Таким чином, керуючись пунктом 10.1 Договору, статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, уповноваженою особою укладено Додаткову угоду від 08.01.2024 №1 для приведення умов Договору у відповідність вимогам тендерної документації. При цьому умови поставки не є істотною умовою Договору, тому повідомлення про внесення змін до Договору відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей не оприлюднюнено в еленктронній системі закупівель.
З огляду на вищевикладене, за результатами моніторингу Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення, шляхом приведення умов Договору від 08.01.2024 № 6/2024/Т до вимог тендерної документації: 08.01.2024 з ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» укладено додаткову угоду №1 для приведення умов Договору у відповідність вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту:
16.04.2024 11:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
25.04.2024 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
0039607648184b59987819764f222d3d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e55a290df6a744209da416e1f587543c
Назва:
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі
Дата опублікування:
27.03.2024 11:53
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі.
Закупівля костюмів робочих, костюмів робочих для охорони, костюмів робочих комбінованих, костюмів зварювальника, футболок згідно ДК 021:2015 код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (далі – Закупівля) була зумовлена необхідністю забезпечення працівників Концерну «Міські теплові мережі» (далі-Замовник) спецодягом відповідно до Колективного договору.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України, зокрема ДСТУ EN ISO 11611:2016 Одяг захисний для використання під час зварювання та суміжних процесів, ДСТУ EN ISO 11612:2018 Одяг захисний. Одяг для захисту від тепла та полум’я. Мінімальні технічні вимоги, ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) Одяг захисний. Загальні вимоги, Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 № 771. Кількість товару визначена відповідно до норм забезпечення спецодягом працівників Замовника.
2. Під час визначення очікуваної вартості Концерн «Міські теплові мережі» завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві (на основі Примірної методики) методику проведення моніторингу цін на товари, роботи та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі. Згідно із Примірною методикою очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю костюмів робочих, костюмів робочих для охорони, костюмів робочих комбінованих, костюмів зварювальника, футболок згідно ДК 021:2015 код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг були надіслані запити до потенційних постачальників (виробників) та отримані відповідні пропозиції від ТОВ «Компанія Укрлегпром», ТОВ «Спецімідж», ВТФ «Вікторія» (додаються).
На основі отриманих відповідей замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (конкурентний лист №38_КЛ1 додається).
3. Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі-Постанова) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно із пунктом 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (далі –Кодекс) розпорядник бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини першої статті 22 Кодексу за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Згідно із пунктом 12 частини першої статті 2 Кодексу бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого частини першої статті 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» право комунальної власності – це право територіальної громади володіти, доцільно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вирішення питань про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади віднесено до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад.
Концерн «Міські теплові мережі» створений на підставі рішення Запорізької міської ради від 11.01.2002 №17 «Про створення комунальних підприємств теплових мереж» згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (пункт 1.1 Статуту).
Згідно з пунктом 2.1 Статуту Концерну «Міські теплові мережі» основною метою діяльності Концерну є здійснення виробничо-технічної діяльності, спрямованої на надійне та безперебійне забезпечення споживачів тепловою енергією, одержання прибутку для здійснення діяльності Концерну та задоволення на його основі соціально-економічних інтересів трудового колективу Концерну.
Майно Концерну «Міські теплові мережі» перебуває у комунальній власності, закріплено за ним і належить йому на праві господарського відання (пункт 5.2. Статуту).
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На підставі вищенаведеного, а також враховуючи, що джерелом фінансування Закупівлі є власний бюджет – кошти від господарської діяльності підприємства (підтверджується річним планом закупівлі на 2024 рік UA-P-2023-12-15-002587-a), при здійсненні Закупівлі Концерн «Міські теплові мережі» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб`єктом господарювання державного сектору економіки. У зв’язку з цим, при здійсненні Закупівлі на нього не поширюються вимоги пункту 41 Постанови № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту».
Номер:
6c17ddce292942acb7895e157e2db3d6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6d96eaed48774ff2b9c4f45b793df8ab
Назва:
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі
Дата опублікування:
27.03.2024 11:58
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі.
Закупівля костюмів робочих, костюмів робочих для охорони, костюмів робочих комбінованих, костюмів зварювальника, футболок згідно ДК 021:2015 код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (далі – Закупівля) була зумовлена необхідністю забезпечення працівників Концерну «Міські теплові мережі» (далі-Замовник) спецодягом відповідно до Колективного договору.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства України, зокрема ДСТУ EN ISO 11611:2016 Одяг захисний для використання під час зварювання та суміжних процесів, ДСТУ EN ISO 11612:2018 Одяг захисний. Одяг для захисту від тепла та полум’я. Мінімальні технічні вимоги, ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) Одяг захисний. Загальні вимоги, Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 № 771. Кількість товару визначена відповідно до норм забезпечення спецодягом працівників Замовника.
2. Під час визначення очікуваної вартості Концерн «Міські теплові мережі» завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві (на основі Примірної методики) методику проведення моніторингу цін на товари, роботи та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі. Згідно із Примірною методикою очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю костюмів робочих, костюмів робочих для охорони, костюмів робочих комбінованих, костюмів зварювальника, футболок згідно ДК 021:2015 код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг були надіслані запити до потенційних постачальників (виробників) та отримані відповідні пропозиції від ТОВ «Компанія Укрлегпром», ТОВ «Спецімідж», ВТФ «Вікторія» (додаються).
На основі отриманих відповідей замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (конкурентний лист №38_КЛ1 додається).
3. Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі-Постанова) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно із пунктом 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (далі –Кодекс) розпорядник бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини першої статті 22 Кодексу за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Згідно із пунктом 12 частини першої статті 2 Кодексу бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого частини першої статті 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» право комунальної власності – це право територіальної громади володіти, доцільно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вирішення питань про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади віднесено до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад.
Концерн «Міські теплові мережі» створений на підставі рішення Запорізької міської ради від 11.01.2002 №17 «Про створення комунальних підприємств теплових мереж» згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (пункт 1.1 Статуту).
Згідно з пунктом 2.1 Статуту Концерну «Міські теплові мережі» основною метою діяльності Концерну є здійснення виробничо-технічної діяльності, спрямованої на надійне та безперебійне забезпечення споживачів тепловою енергією, одержання прибутку для здійснення діяльності Концерну та задоволення на його основі соціально-економічних інтересів трудового колективу Концерну.
Майно Концерну «Міські теплові мережі» перебуває у комунальній власності, закріплено за ним і належить йому на праві господарського відання (пункт 5.2. Статуту).
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На підставі вищенаведеного, а також враховуючи, що джерелом фінансування Закупівлі є власний бюджет – кошти від господарської діяльності підприємства (підтверджується річним планом закупівлі на 2024 рік UA-P-2023-12-15-002587-a), при здійсненні Закупівлі Концерн «Міські теплові мережі» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб`єктом господарювання державного сектору економіки. У зв’язку з цим, при здійсненні Закупівлі на нього не поширюються вимоги пункту 41 Постанови № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту».