• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюми робочі, костюми робочі для охорони, костюми робочі комбіновані, костюми зварювальника, футболки згідно ДК 021:2015 код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг

Завершена

3 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 78 000.00 UAH
Номер: 139e7733bd2e4d9f9d187ee0fe97109e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-20-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.03.2024 15:33 - 11.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2024 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-12-15-007301-а 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 381-64-05, labene.vita@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено недотримання умов частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 08.01.2024 № 6/2024/Т у відповідність вимогам тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 № 343 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА «ВІКТОРІЯ», ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ», ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 27.12.2023 № 319, від 28.12.2023 № 320 та від 29.12.2023 № 321, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2024, договір від 08.01.2024 № 6/2024/Т, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.03.2024. Моніторингом встановлено, що переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦІМІДЖ», з ціновою пропозицією 3 869 200,80 гривень з ПДВ. Перевіркою підстав відхилення пропозицій ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНОЇ ФІРМИ «ВІКТОРІЯ» та ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ», порушень не встановлено. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Розділу 6 ТД зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. Згідно з рішенням уповноваженої особи від 20.12.2023 № 349, Замовником внесено зміни до пункту 5.1.1 розділу 5 проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та викладено в новій редакції, а саме: «5.1.1 Постачальник зобов’язується поставити товар у строк, що не перевищує 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту відправлення письмового замовлення покупцем. Подання замовлення допускається в паперовому або електронному вигляді, за умови дотримання п. 10.14 Договору». Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» міститься гарантійний лист від 20.12.2023 № 20-12-04, яким учасник гарантує виконання своїх зобов’язань згідно з умовами проєкту договору. Однак, згідно з умовами Договору від 08.01.2024 № 6/2024/Т, укладеного за результатами аукціону, термін поставки товару становить 10 робочих днів, що не відповідає умовам проєкту договору. Отже, моніторингом встановлено невідповідність укладеного за результатами закупівлі договору до умов тендерної документації (Додатку 3) та тендерної пропозиції Переможця, в частині умов щодо терміну поставки товару.
Період усунення порушень: 12.04.2024 16:15 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2024 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до пункту 6 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) договір про закупівлю — це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Водночас визначення в пункті 6 частини першої статті 1 Закону договору про закупівлю саме як господарського договору означає, що всі питання його укладення, виконання, зміни та припинення підлягають регулюванню насамперед нормами Господарського кодексу України (далі — ГК України) як спеціального закону. У господарському праві під господарським договором розуміють засноване на угоді сторін і зафіксоване в спеціальному юридичному документі (комплексі документів) зобов’язальне правовідношення (зобов’язання) між суб’єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) господарських відносин, змістом якого є взаємні права і обов’язки сторін у сфері господарської діяльності. За результатами проведення відкритих торгів на Закупівлю укладено договір про закупівлю від 08.01.2024 №6 з ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» (далі-Договір). При цьому, договір укладений відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев'ятої статті 41 Закону, та ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -Особливості). Згідно з пунктами 10.1 та 10.2 Договору додатки, доповнення, зміни до цього Договору дійсні і складають невід’ємну частину Договору в тому випадку, якщо вони виконані в письмовій формі і підписані обома Сторонами з урахуванням вимог пункту 10.14 цього Договору, а саме -сторони домовилися, що документи, передані засобами електронного та/або факсимільного зв’язку, мають юридичну силу до обміну оригіналами протягом 10 календарних днів. Істотними умовами Договору є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії Договору. Інші умови Договору істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Відповідно до пунктів 18 та 19 Особливостей та пункту 1.7 Договору умови Договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в Договорі у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору або останнього внесення змін до Договору в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі; 4) продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі; 5) погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів); 6) зміни ціни в Договорі у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в Договорі, у разі встановлення в Договорі порядку зміни ціни. Уповноваженою особою у розділі 5 УМОВИ ПОСТАВКИ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ Договору помилково зазначено умови поставки товару: «5.1.1. Постачальник зобов’язується поставити Товар у строк, що не перевищує 10 (десять) робочих днів з моменту відправлення письмового замовлення ПОКУПЦЕМ. Подання замовлення допускається в паперовому або електронному вигляді, за умови дотримання п. 10.14 Договору»., замість умов, визначених проектом договору про закупівлю: «5.1.1Постачальник зобов’язується поставити Товар у строк, що не перевищує 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту відправлення письмового замовлення ПОКУПЦЕМ. Подання замовлення допускається в паперовому або електронному вигляді, за умови дотримання п. 10.14 Договору». При цьому, згідно з пунктом 5.1 Договору загальний строк (термін) поставки Товару – до 29 березня 2024, що визначено в електронній системі закупівель в оголошенні про здійснення Закупівлі, та у проєкті договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації.) Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» наявний лист від 20.12.2023 №20-12-04, яким учасник гарантує виконання своїх зобов’язань згідно з умовами проєкту договору. Тому, задля виправлення помилки в частині умов поставки товару, та приведення Договору у відповідність до вимог тендерної документації та пропозиції ТОВ «СПЕЦІМІДЖ», уповноваженою особою укладено додаткову угоду від 08.01.2024 №1 (протокол уповноваженої особи від 08.01.2024 №352, взаємне листування, та додаткова угода від 08.01.2024 №1 додаються) про виявлення технічної / механічної помилки, яка не впливає на тендерну пропозицію і процедуру закупівлі в цілому (мається на увазі, що такі дії не суперечитимуть даним що оприлюднено ЕСЗ : в оголошенні про здійснення Закупівлі та тендерній документації (зі змінами). Таким чином, керуючись пунктом 10.1 Договору, статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, уповноваженою особою укладено Додаткову угоду від 08.01.2024 №1 для приведення умов Договору у відповідність вимогам тендерної документації. При цьому умови поставки не є істотною умовою Договору, тому повідомлення про внесення змін до Договору відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей не оприлюднюнено в еленктронній системі закупівель. З огляду на вищевикладене, за результатами моніторингу Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення, шляхом приведення умов Договору від 08.01.2024 № 6/2024/Т до вимог тендерної документації: 08.01.2024 з ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» укладено додаткову угоду №1 для приведення умов Договору у відповідність вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 16.04.2024 11:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 25.04.2024 17:28

Запити/Пояснення