-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування))
Торги не відбулися
203 908 796.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 019 543.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 019 543.98 UAH
Номер:
3b17e7f95aae4a5fa37ab6788875d0af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-26-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2024 00:00
Період моніторингу:
26.01.2024 13:49 - 17.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-12-15-007318-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Максима Буд» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максима Буд» та відмінити торги, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол б/н та б/д), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.12.2023 б/н, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.02.2024 № 5, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Максима Буд» (далі – ТОВ «Максима Буд»), повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2023, відповідь на пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 31.01.2024, 07.02.2024, 12.02.2024 та від 14.02.2024 через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба 01.02.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів з питань що є предметом цього моніторингу, однак Замовник на зазначений запит оприлюднив свою відповідь 07.02.2024 з порушенням встановленого строку (понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачено, що вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги) і Закону, а саме:
- гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
- вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
ТОВ «Максима Буд» у складі тендерної пропозиції надало банківську гарантію від 22.12.2023 № 37139 (файл ГАРАНТІЯ 37139), яка не була підписана ні шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, ні накладенням ЕЦП.
У відповідь на запит Держаудитслужби щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису (посилання на сторінку та назву файла/ів) Замовник під час проведення моніторингу в електронній системі закупівель оприлюднив банківську гарантію з накладенням ЕЦП гаранта.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Максима Буд», при цьому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Максима Буд» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Максима Буд» невідповідностей та наданням відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією в частині надання банківської гарантії, яка підписана шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису.
Отже забезпечення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Максима Буд» не відповідає умовам, що визначені замовником у підпункті 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Також моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання Довідки за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників /співвиконавців.
ТОВ «Максима Буд» у складі тендерної пропозиції надало довідку від 19.10.2023 № 043, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Проте в ній відсутня інформація про наявність в учасника матеріально - технічних ресурсів згідно із переліком, наведеним у Додатку 3, необхідних для виконання Технічного завдання, зокрема: бульдозера/ів потужністю 132 кВт [180 к.с.] за 1 прохід, бульдозера/ів потужністю 96 кВт [130 к.с.], трактора/ів потужністю 79 кВт [108 к.с.], відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 2,5 [1,5-3] м3, бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.], та будівельних машин і механізмів зазначених останнім у розділі ІІ Відомості ресурсів витрат підрядника (файл 258_ДЦ_ВРПОД).
Зважаючи на підстави відхилення тендерної пропозиції, зазначені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком, наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей», Держаудитслужба 07.02.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо підтвердження вказаних матеріально - технічних ресурсів.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 12.02.2024 оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне: «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету: «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)): технічне завдання надавалось за потреби Замовника.», що не підтверджує подання учасником ТОВ «Максима Буд» інформації щодо матеріально - технічних ресурсів згідно з переліком, наведеним у Додатку 3, необхідних для виконання Технічного завдання, чим не дотримано вимоги підпункту 5.1.1 пункту 5.1. розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що підпунктом 5.2.1. пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надання довідки за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників за даним критерієм, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів).
Згідно з Додатком 6 до тендерної документації «на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів)».
Учасник ТОВ «Максима Буд» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.12.2023 № 072, у пунктах 2, 6-9 якої зазначає про наявність штатних працівників, зокрема: Строганова М.О., Чудука В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Максима Буд» відсутні скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) вказаних працівників, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2.1 пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби щодо підтвердження вказаного кваліфікаційного критерію Замовник 12.02.2024 оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне: «У складі тендерної пропозиції учасником надані скани витягів з трудових книжок».
Дане пояснення не підтверджує подання учасником ТОВ «Максима Буд» у складі тендерної пропозиції документів щодо трудових відносин зі штатними працівниками, зокрема: Строганова М.О., Чудука В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В.
Відповідно до пункта 5.3 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо документального підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема шляхом надання згідно з підпунктом 5.3.3. оригіналів листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
Проте тендерна пропозиція учасника ТОВ «Максима Буд» не містить запитуваних листів-відгуків, чим недотримано вимоги підпункту 5.3.3. пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо наявності фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього), зокрема: для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник ТОВ «Максима Буд» у складі тендерної пропозиції як суб’єкт малого підприємництва надав копії фінансових звітів (форма № 2-м) із зазначенням сум доходів:
2018 рік – 5 072,4 тис. грн (код рядка 2280);
2019 рік – 5 183,0 тис. грн (код рядка 2280);
2020 рік – 5 448,9 тис. грн (код рядка 2280);
2021 рік – 22 485,6 тис. грн (код рядка 2280).
Загальна сума доходу за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану становить 38 189,9 тис. грн (5 072,4 + 5 183,0 + 5 448,9 + 22 485,6), що є меншим ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі – 101 954,40 тис. грн (203 908,80*50%). Отже фінансова спроможність учасника закупівлі ТОВ «Максима Буд» не відповідає критерію, визначеному у підпункті 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
На запит Держаудитслужби від 07.02.2024 про надання пояснень стосовно підтвердження учасником виконання вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо своєї фінансової спроможності, зокрема, середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану, який має бути не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що «відповідно до Інформаційної довідки від 27.12.2023 року № 1/2 згідно до чинного законодавства України, а саме частина 3 ст. 11 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», для суб’єктів малого підприємництва встановлено скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М). Таким чином ТОВ «МАКСИМА БУД» до державного управління статистики подає щороку фінансовий звіт малого підприємництва у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М), складання та ведення форми № 3 « Звіт про рух грошових коштів» за 4 попередні календарні роки для суб’єктів малого підприємництва не передбачено законодавством та не може бути надано учасником у складі тендерної пропозиції».
Зазначені пояснення не спростовують невідповідності учасника ТОВ «Максима Буд» критерію щодо підтвердження його фінансової спроможності згідно вимоги підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункта 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена, зокрема проєктом календарного графіку виконання робіт, поданим і підписаним у складі тендерної пропозиції.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Максима Буд» відсутній проєкт календарного графіку виконання робіт, чим недотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовник зазначив, що календарний графік виконання робіт передбачений як додаток №2 до Договору та є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимозі, встановленій Замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації зазначено, що учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання письмового підтвердження дотримання цих норм):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є російська федерація/республіка білорусь, громадянин російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Максима Буд» відсутнє письмове підтвердження дотримання вищевказаних норм, чим недотримано вимоги підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив, що учасником дотримано виконання вказаних норм. При цьому Замовник не зазначив, яким документом у складі тендерної пропозиції підтверджено дотримання ТОВ «Максима Буд» цих норм.
Отже на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Максима Буд» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім цього, пунктом 47 Особливостей установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Аналогічну вимогу щодо надання переможцем документів Замовник установив у підпункті 5.7 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
При цьому згідно із вимогами абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник визначив переможцем ТОВ «Максима Буд» та 29.12.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір із цим товариством.
Однак під час здійснення моніторингу установлено, що ТОВ «Максима Буд» завантажив через електронну систему закупівель необхідні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей лише 03.01.2024, чим перевищив чотириденний строк, визначений пунктом 47 Особливостей.
Отже на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Максима Буд», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Період усунення порушень:
21.02.2024 15:42 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 15:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Я, МЕДВЕДЕВА Валентина, як уповноважена особа Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, проводячи процедуру відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція), на виконання вимог Висновку від 21.02.2024 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу, керуючись пунктом 50 Особливостей, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) прийняла наступне рішення:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максима Буд» та відміни відкритих торгів з особливостями у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами - «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a).
2. Відмінити відкриті торги з особливостями щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція) з підстави, що передбачена згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція).
Дата публікації звіту:
26.02.2024 16:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
порушення усунуто шляхом прийняття рішення про відміну відкритих торгів щодо закупівлі
Дата публікації:
27.02.2024 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
9ba4bd5e075c4976b3a06cda0cbfce03
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 08:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Максима Буд»?
У разі укладання такого договору – надати його копію, підтвердження забезпечення його виконання та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3cfc34f87fe84833adcdc6c3e7a4fe4a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.01.2024 17:25
Опис:
На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015»
Номер:
8a5f6a638f7c49a3bd397652bac3346a
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
У зв’язку з відсутністю у відповіді замовника на запит Держаудитслужби від 30.01.2024 інформації щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повторно просимо надати запитувану інформацію.
Крім того надати пояснення щодо дати продовження строку для укладення договору про закупівлю до 22 грудня 2024 року, яка зазначена у протоколі б/н та б/д (файл Протокол про продовження термінів ВАЛ 2 (Держаудитслужба)).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ba4ebacdbbe4486282ceede7753cd6b3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 15:30
Опис:
На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015»
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)) виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
При формуванні кошторису для оголошення закупівлі було взято всі технічні та якісні показники. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета документації «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015» сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 203 908 796,40грн з ПДВ.
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)) та відповідає розміру бюджетного призначення.
5. Процедура закупівлі:
Процедура закупівлі оголошена згідно річного плану закупівель, у відповідності з вимогами пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)) доступно за відповідним посиланням UA-2023-12-15-007318-a
6. Інформація щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8347-14.html
7. Стосовно продовження строку для укладення договору, зазначаємо наступне.
В протоколі про продовження строку для укладення договору допущена технічна помилка. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників» - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином в протоколі продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКСИМА БУД» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015-45454000-4 (реконструкція) UA-2023-12-15-007318-a «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)), слід вважати дату до 22 лютого 2024 року.
Номер:
a038b850e75f461eb28bc66cbb7f338a
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповід¬альністю «Максима Буд» (далі – учасник) вимог підпункту 5.2.1. пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації, щодо працевлаштування працівників Строганова М.О., Чудака В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В. (посилання на сторінку та назву файла/ів).
2. Пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеної у трудовій книжці Кухарчука Олександра Васильовича (посада майстер з будівельних та монтажних робіт) та у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.12.2023 № 072 (посада бригадир/штукатур).
3. Яким чином учасник підтвердив виконання вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо своєї фінансової спроможності, зокрема, середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану, який має бути не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання проєкту календарного графіку виконання робіт.
5. Зважаючи на підстави відхилення тендерної пропозиції, зазначені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком, наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей», надати пояснення щодо виконання учасником Технічного завдання, викладеного у Додатку 3, за відсутності інформації про наявність в учасника, зокрема: бульдозера/ів потужністю 132 кВт [180 к.с.] за 1 прохід, бульдозера/ів потужністю 96 кВт [130 к.с.], трактора/ів потужністю 79 кВт [108 к.с.], відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 2,5 [1,5-3] м3, бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.], та будівельних машин і механізмів зазначених останнім у розділі ІІ Відомості ресурсів витрат підрядника (файл 258_ДЦ_ВРПОД).
6. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації (посилання на сторінку та назву файла/ів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a1a1429d7f1c4a668cb835d94cc57e0c
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригуванн
Дата опублікування:
12.02.2024 08:49
Опис:
На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування))
45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015».
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Максима Буд» (далі – учасник) вимог підпункту 5.2.1. пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації, щодо працевлаштування працівників Строганова М.О., Чудака В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В.
Відповідно п. 5.2. розділу ІІІ Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Від учасника вимагалось надання Довідки за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів) . У складі тендерної пропозиції учасником надані скани витягів з трудових книжок.
2. Надати пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеної у трудовій книжці Кухарчука Олександра Васильовича (посада майстер з будівельних та монтажних робіт) та у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.12.2023 № 072 (посада бригадир/штукатур).
Вказана невідповідність є формальною помилкою, посада вважається правильною, що є записом у трудовій книжці.
3. Яким чином учасник підтвердив виконання вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо своєї фінансової спроможності, зокрема, середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану, який має бути не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до Інформаційної довідки від 27.12.2023 року № 1/2 згідно до чинного законодавства України, а саме частина 3 ст. 11 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», для суб’єктів малого підприємництва встановлено скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М).
Таким чином ТОВ «МАКСИМА БУД» до державного управління статистики подає щороку фінансовий звіт малого підприємництва у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М), складання та ведення форми № 3 « Звіт про рух грошових коштів» за 4 попередні календарні роки для суб’єктів малого підприємництва не передбачено законодавством та не може бути надано учасником у складі тендерної пропозиції.
4. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання проєкту календарного графіку виконання робіт.
Календарний графік виконання робіт передбачений як додаток №2 до Договору.
Додатки (невід’ємна частина цього договору):
№ 2. Календарний графік виконання робіт.
5. Зважаючи на підстави відхилення тендерної пропозиції, зазначені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком, наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей», надати пояснення щодо виконання учасником Технічного завдання, викладеного у Додатку 3, за відсутності інформації про наявність в учасника, зокрема: бульдозера/ів потужністю 132 кВт [180 к.с.] за 1 прохід, бульдозера/ів потужністю 96 кВт [130 к.с.], трактора/ів потужністю 79 кВт [108 к.с.], відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 2,5 [1,5-3] м3, бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.], та будівельних машин і механізмів зазначених останнім у розділі ІІ Відомості ресурсів витрат підрядника (файл 257_ДЦ_ВРПОД).
Додаток 3
до тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на закупівлю по предмету
Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) : технічне завдання надавалось за потреби
Замовника.
6. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації
Відповідно вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання письмового підтвердження дотримання цих норм):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII..
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є російська федерація/республіка білорусь, громадянин російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Учасником дотримано виконання вказаних норм.
Номер:
2015ed07900a43d8be269f886e860cb4
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.02.2024 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином учасник виконав вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису (посилання на сторінку та назву файла/ів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d35d97ebc59341e98c29a8346807b5f8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 13:48
Опис:
На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування))
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43
Надаємо пояснення щодо запитання, яким чином учасник виконав вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису
(посилання на сторінку та назву файла/ів).
Надаємо документи, що були надані для підтвердження відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису.