-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
1 338 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 690.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 690.50 UAH
Номер:
b15da492e9444b6c887149e1b82903ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 21:02 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-12-15-004423-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ФОП Андріяш Л.О.; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаського міського зоологічного парку «Рошен» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023 № 192; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Андріяш Леонід Олександрович (далі – ФОП Андріяш Л.О.); протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.12.2023 № 200; повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2023 року; договір від 01.01.2024 № 01/01 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17.01.2024 року.
Період усунення порушень:
26.01.2024 20:33 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 20:33
Запити/Пояснення
Номер:
c6aa0bc9c8c34feeabead99bf422fb3e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-15-004423-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. У підпункті 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено наступну вимогу: "У разі користування послугами з перевезення продуктів, учасник повинен надати копію особистої медичної книжки водія(-їв) підприємства, яке надає відповідні послуги...". Відповідно до договору про надання послуг від 03.01.2023 року між ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ та ФОП ГУК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ учасник використовує послуги ФОП Гук С.А. з навантажування та перевезення. Прошу надати пояснення та документальне підтвердження тендерної пропозиції ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ вимоги щодо надання особистої медичної книжки водія(-їв), який(-і) надає(-ють) послуги з перевезення продуктів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
beac7aca25f34f53b4f304c7d4d4ad40
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
17.01.2024 13:59
Опис:
За результатами розгляду запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-15-004423-a) повідомляємо наступне:
1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу фактичного використання Товару у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік, згідно з діючими ринковими цінами на споживчому ринку, методом порівняння ринкових цін (інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників Товару та в електронній системі закупівель “ProZorro”, а також інформації про ціни, отримані від трьох постачальників Товару).
Очікувану ціну за одиницю товару визначено, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних від трьох постачальників Товару (Розрахунок додається).
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства.
2) Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова № 710) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – інформації про закупівлю) передбачено пунктами 4 та 4-1 цієї Постанови. При цьому, пунктом 4 Постанови № 710 органам місцевого самоврядування рекомендується забезпечити оприлюднення обґрунтування інформації про закупівлю, а пунктом 4-1 Постанови № 710 наголошується на тому, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування інформації про закупівлю.
Отже, виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів, так як їх немає у переліку цього пункту.
Черкаський міський зоологічний парк "Рошен" є одержувачем бюджетних коштів, що підтверджується інформацією, наведеною в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, (далі – Єдиний реєстр) який веде Державна казначейська служба України та її органи. Вищезазначена інформація розміщена на офіційному сайті Державної казначейської служби України https://www.treasury.gov.ua/. Також, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на сайті Державного веб-порталу бюджету для громадян та підтверджуємо за посиланням: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic.
Отже, Черкаський міський зоологічний парк "Рошен" не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Проте, з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на сайті Черкаського міського зоологічного парку «Рошен» за посиланням https://zoocity.ck.ua/main/news/3165/details розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі товару «ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи» (UA-2023-12-15-004423-a).
3) Згідно підпункту 5.1.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність працівників та надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у т. ч.: водіїв (у кількості, відповідно до зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів), вантажника(-ів).
На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, Учасник повинен надати:
а) для підтвердження наявності штатних працівників: копії наказів про призначення/переведення на посаду, та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності);
б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): копії відповідних договорів ЦПХ.
Крім цього, учасник повинен надати копії медичних книжок працівників учасника, вказаних у довідці, з відміткою про проходження медичного огляду, чинні на момент подання учасником тендерної пропозиції.
У разі користування послугами з перевезення продуктів, учасник повинен надати копію особистої медичної книжки водія(-їв) підприємства, яке надає відповідні послуги, а також документальне підтвердження наявності трудових або цивільно-правових відносин між водієм та перевізником (згідно п.п. (а), або (б) пункту 5.1.2 документації).
У складі тендерної пропозиції ФОП Андріяш Леонід Олександрович міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання договору (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). Згідно інформації, яка наведена у вищевказаній довідці ФОП Андріяш Л.О. виконує обов'язки водія та вантажника самостійно та додатково залучає ФОП Гук Серій Анатолійович для надання послуг водія та вантажника.
На підтвердження факту залучення Гука Сергія Анатолійовича до виконання договору учасником надано сканкопії договорів, укладених з ФОП Гук С.А. про надання послуг від 03.01.2023, зі строком дії до 31.12.2023 (файл «Договір Гук 2023р.PDF»), та від 18.12.2023, зі строком дії з 01.01.2024 до 31.12.2024 (файл «Договір Гук 2024р.pdf»). Умовами цих договорів передбачено надання Гук С.А. послуг навантаження та перевезення продуктів харчування.
Також, у складі пропозиції наявні сканкопії медичних книжок Андріяша Леоніда Олександровича (файл «АЛО.pdf») та Гука Сергія Анатолійовича (файл «Гук.pdf») з відміткою про проходження медичного огляду, чинні на момент подання учасником тендерної пропозиції.