-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код за ДК 021-2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з додаванням цільнозернового борошна, хліб пшеничний, рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті, печиво «Марія»).
Завершена
9 549 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 493.60 UAH
мін. крок: 1% або 95 493.60 UAH
Номер:
0bd76be6b1414899a31d40cf30b76d8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 18:21 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.01.2024 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-12-15-001697-a 15.12.2023 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог Наказу № 710 та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2023-12-15-000594-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОПТТОРГ-К", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.12.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.12.2023, Договір від 01.01.2024 № 6, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 30.01.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, викладений у пункті 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, не відповідає переліку, визначеному Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710), чим порушено норми зазначеного наказу.
Окрім того, відсутній опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону
№ 922.
Період усунення порушень:
07.02.2024 11:26 - 22.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2024 11:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання Східного офісу Держаудитслужби, щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: а саме порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, що проводила закупівлю UA-2023-12-15-001697-a та найближчим часом буде відправлено на курси підвищення з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
09.02.2024 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
783ce8742ac441f7b673eb95efb9361f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2024 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021-2015 -15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з додаванням цільнозернового борошна, хліб пшеничний, рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті, печиво «Марія»).» за ДК 021:2015: 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-001697-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
91553fad17d14d8b84c1f26142e2960d
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 08:29
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером здійснено відповідно до висновку Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-438 від 05.12.2023 року (додається).
Закупівлю здійснено відповідно до службової записки головного спеціаліста юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Кропивницької міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі код за ДК 021-2015 - 5810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з додаванням цільнозернового борошна, хліб пшеничний, рогалик «Студент», булочка для гамбургера, булочка «Каштан», соломка в асортименті, печиво «Марія»), яке розміщене на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради: e-mail:osvita@krmr.gov.ua. на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.