-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Борошно пшеничне (код ДК 021:2015: 15610000-7 Борошно пшеничне); крупа рисова (код 021:2015: 15614000-5 Рис оброблений); крупа гречана (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа манна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа ячна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа пшоняна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа кукурудзяна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа вівсяна «Геркулес» (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа перлова (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа пшенична «Артек» (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа кус-кус (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості))
Завершена
880 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 400.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 400.50 UAH
Номер:
174d60b590f84bc1bbec9a34d138ddaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
03.06.2024 16:39 - 25.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 46-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 03.06.2024 № 46-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-14-023173-a, 14.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу 1 Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023 № 14/12/23-28; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бершадського Олександра Миколайовича (далі – ФОП Бершадський О.М.); протокольне рішення уповноваженої особи від 22.12.2023 № 22/12/23-10; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Бершадським О.М., у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 10.06.2024 та 12.06.06.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 01.01.2024 № 2 з додатком; додаткова угода до договору про закупівлю від 18.03.2024 № 2; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що переможець процедури закупівлі ФОП Бершадський О.М. на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації Замовника, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей.
Так, у підпункті 5.8. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі надає, зокрема, електронний документ виданий Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей.
Як переможець процедури закупівлі ФОП Бершадський О.М. надав витяг, який містить інформацію станом на 05.01.2023, що є раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель (14.12.2023), та не містить інформацію щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, оскільки зазначений витяг скорочений.
Зважаючи на те, що Замовник зазначив у тендерній документації саме такий спосіб надання документів, який передбачає подання витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель, переможець процедури закупівлі не виконав вказану умову та на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив його тендерну пропозицію.
Аналізом питання визначення предмета закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно зі статтею 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація, зокрема, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (за наявності).
Згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Відповідно до пункту 1 Порядку № 708 цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Відповідно до пункту 22 частини частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, виходячи з вищезазначеного Замовник самостійно планує та визначає предмет закупівлі з дотриманням вимог Порядку № 708.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями за номером UA-2023-12-14-023173-a, річним планом закупівель, договором від 01.01.2024 № 2 замовник придбаває товари за ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне (2000 кг); крупа рисова (2800 кг); крупа гречана (2600 кг); крупа манна (1800 кг); крупа ячна (1600 кг); крупа пшоняна (2100 кг); крупа кукурудзяна (2100 кг); крупа вівсяна «Геркулес» (2000 кг); крупа перлова (1500 кг); крупа пшенична «Артек» 2000 кг); крупа кус-кус (600 кг).
Згідно з показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника крупа манна належать до ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти за ДК 021:2015:15625000-5 Манна крупа.
На порушення пункту 3 розділу 1 Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей в межах однієї процедури закупівлі Замовником придбаваються товари, які за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника належать до різних предметів закупівлі, а саме: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості та ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти.
Відповідно до пояснення Замовника, наданого в електронній системі закупівель 12.06.2024, відповідно до договору закупівлі від 01.01.2024 № 2 станом на 10 червня 2024 року придбано 437 кг манної крупи.
Згідно з підпунктом 5 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним, зокрема, у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Отже, відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей договір від 01.01.2024 № 2, укладений між Замовником та ФОП Бершадським О.М., є нікчемним. Згідно з частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Період усунення порушень:
14.06.2024 16:16 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2024 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сторони домовились припинити виконання за Договором № 2 від 01.01.2024 шляхом його розірвання. На підтвердження надається Додаткова угода № 3 про розірвання договору
Дата публікації звіту:
18.06.2024 11:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
01.07.2024 09:28
Запити/Пояснення
Номер:
e74d7bc53a714cab8749fccef18fa7b7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2024 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-14-023173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-12-14-023173-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому в межах однієї процедури закупівлі придбаваються два предмети закупівлі: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості та ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна згідно з Єдиним закупівельним словником належить до ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти)?
- чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Бершадського О.М. відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо він не надав у спосіб, зазначений у підпункті 5.8. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей? Так, у тендерній документації зазначено, що переможець процедури закупівлі надає, зокрема, електронний документ, виданий Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, зазначений витяг на Бершадського О.М. містить інформацію станом на 05.01.2023, що є раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель (14.12.2023), та не містить інформацію щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, оскільки зазначений витяг скорочений.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0d9a8efd88c54c07b432d24098a8e241
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.06.2024 12:37
Опис:
На Ваш запит від 05.06.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Борошно пшеничне (код ДК 021:2015: 15610000-7 Борошно пшеничне); крупа рисова (код 021:2015: 15614000-5 Рис оброблений); крупа гречана (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа манна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа ячна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа пшоняна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа кукурудзяна (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа вівсяна «Геркулес» (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа перлова (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа пшенична «Артек» (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості); крупа кус-кус (код 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)) (ID: UA-2023-12-14-023173-a) повідомляємо наступне:
1) по питанню щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, -
при здійсненні обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовником враховано наступне:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають, що Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Товар за якістю повинен відповідати вимогам ДСТУ 4506:2005, показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти від 25.09.2020 № 2205, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів від 24.03.2016 №234 та іншим нормативним документам на відповідний вид продукції;
2) З огляду на значний обсяг вимог щодо якості продукції та вимог до самих потенційних Учасників (зокрема, що стосується впровадження системи ХАССП на підприємстві, санітарно-гігієнічних вимог до працівників та спеціалізованого автотранспорту) з урахуванням здійснення поставок у 16 закладів 2-3 рази на тиждень визначення очікуваної вартості здійснювалось шляхом запиту комерційних пропозицій у потенційних Учасників (додаються);
3) Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та обсягу фінансування згідно з рішенням Уманської міської ради № 12-62/8 від 15 грудня 2023 року «Про бюджет Уманської міської територіальної громади на 2024 рік»; розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік.
2) по питанню щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), -
посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://um-osvita.gov.ua/index.php/pro-viddil-osviti/finansovo-gospodarska-diyalnist/derzhavni-zakupivli/2881-14-hrudnia-2023-roku-upravlinniam-osvity-ta-humanitarnoi-polityky-umanskoi-miskoi-rady-za-nomerom-zakupivli-ua-2023-12-14-023173-a-bulo-oholosheno-zakupivliu
3) по питанню чому в межах однієї процедури закупівлі придбаваються два предмети закупівлі: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості та ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна згідно з Єдиним закупівельним словником належить до ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти, -
в ході підготовки тендерної документації Замовник в тому числі керувався тим, що манна крупа – пшенична крупа дрібного помелу з середнім діаметром часток від 0,25 до 0,75 мм. Виробляються з твердої пшениці (марка «Т»), м'якої пшениці (марка «М») або їх суміші (марка «МТ)». Таким чином на думку Замовника за своїми якісними та технічними характеристиками крупа манна цілком відповідає ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Тому потреби в додатковій перевірці даної крупи на відповідність ДК Замовник не вбачав на момент підготовки тендерної документації та оголошення закупівлі.
Крім того, таке визначення ДК жодним чином не вплинуло на проведення процедури закупівлі та надання пропозиції Учасником закупівлі.
4) по питанню чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Бершадського О.М. відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо він не надав у спосіб, зазначений у підпункті 5.8. пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей, -
через кілька днів після акцепту (визначення переможцем) Учасника ФОП Бершадський Олександр Миколайович, Замовник був повідомлений Учасником про те, що через наявні проблеми з сервісом МВС (запит на отримання витягу в процесі обробки, обробка триватиме 10 робочих днів, а за необхідності додаткової перевірки – до 30 календарних днів) ним не може бути надано вчасно актуальний витяг. Також Замовнику було запропоновано надати такий витяг відразу після отримання його від сервісу МВС (додається).
Враховуючи довготривалі відносини з даним Постачальником, протягом яких він завжди підтверджував свою відповідність статті 17 Закону України про публічні закупівлі (а потім з Особливостями), а також нагальну необхідність в продуктах харчування, адже договір заключено в перший день початку роботи навчальних закладів (не заключення призвело б до порушення норм дошкільного харчування, незбалансованого меню і, як наслідок, становило б загрозу неякісного харчування вихованців дошкільних навчальних закладів), Замовником вирішено укласти угоду з Постачальником.
Крім того, варто відмітити, що ФОП Бершадський Олександр Миколайович був єдиним Учасником зазначеної процедури закупівлі, тому такі дії жодним чином не порушували законні права інших Учасників ринку та не спричиняли ніяких антиконкурентних проявів. Не підписання ж Договору за собою тягнуло б негативні наслідки для юних вихованців дошкільних навчальних закладів та для Замовника збоку Держпродспоживслужби за недотримання норм харчування та розбалансоване меню.
Номер:
b4f390d5c9be4858b0ac1be412c1688a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-14-023173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи придбана станом на 10.06.2024 манна крупа та у якій кількості?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
70fb1faea26d47f78c506df936d2c5ff
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.06.2024 10:56
Опис:
1) по питанню щодо придбання станом на 10.06.2024 манної крупи та у якій кількості, -
станом на 10.06.2024 року Замовником було придбано у ФОП Бершадський Олександр Миколайович по Договору про закупівлю № 2 від 01.01.2024 року 437 кг. крупи манної на загальну суму 10154,00 грн.
Крім того, проаналізувавши аналогічні закупівлі круп на майданчиках прозоро, відмічаємо, що значна кількість Замовників аналогічним чином не виділяє окремо крупу манну від решти круп, зокрема, пшеничного походження. Тобто, це можна розглянути як типову помилку Замовників у зв’язку з недосконалістю чинного законодавства.
Водночас відзначаємо, що Замовник згоден із зауваженням Північного офісу Держаудитслужби щодо більш вірного коду ДК для крупи манної 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти (згідно Єдиного закупівельного словника) і зобов’язуємось в подальшому під час оголошення аналогічних процедур застосовувати відповідний код ДК.