-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі в асортименті; Фрукти в асортименті
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ОВОЧІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
687 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 878.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 878.00 UAH
Номер:
3a8197128ddd4e6a9747b0ae2985b983
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-17-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2025 00:00
Період моніторингу:
17.02.2025 15:39 - 11.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.02.2025 № 20-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-14-019207-a, 14.12.2023 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення підпункту 8 пункту 19 Особливостей, частини шостої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Договір розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради (далі –Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Семененка Миколи Петровича (далі – ФОП Семененко М.П.); протокольне рішення уповноваженої особи від 25.12.2023 № 17; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Семененком М.П. відповідно до вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 09.01.2024 № 12 (далі – Договір); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду № 1 від 18.01.2024; додаткову угоду № 2 від 31.01.2024; додаткову угоду № 3 від 03.09.2024; додаткову угоду № 4 від 19.09.2024; додаткову угоду № 5 від 02.10.2024; додаткову угоду № 6 від 31.10.2024; додаткову угоду № 7 від 05.11.2024; додаткову угоду № 8 від 06.11.2024; додаткову угоду № 9 від 22.11.2024; додаткову угоду № 10 від 04.12.2024; додаткову угоду № 11 від 06.12.2024; додаткову угоду № 12 від 20.12.2024; додаткову угоду № 13 від 28.01.2025; додаткову угоду № 14 від 06.02.2025; додаткову угоду № 15 від 24.02.2025; додаткову угоду № 16 від 25.02.2025; додаткову угоду № 17 від 03.03.2025; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; пояснення Замовника, отримане 20.02.2025 в електронній системі закупівель; звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що 20.12.2024 дію Договору продовжено до 31.03.2025 шляхом укладення додаткової угоди № 12 від 20.12.2024 на підставі підпункту 8 пункту 19 Особливостей. Згідно з п. 1 додаткової угоди № 12 від 20.12.2024 дію Договору продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2025 рік. Згідно з додатковою угодою № 13 від 28.01.2025 до Договору Замовник придбаває овочі та фрукти на суму 84 457,00 грн, з них продукти харчування за переліком згідно з додатком 2 «Перелік продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу» до Особливостей (цибуля, морква, капуста, буряк, яблука) на суму 35 488,00 гривень.
Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначеним цим пунктом. Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Відповідно до положень частини шостої статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
В електронній системі закупівель відсутня інформація щодо проведення Замовником на початку 2025 року процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи. Проте, 29.01.2025 Замовник оприлюднив річний план та здійснив таку закупівлю з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників (UA-2025-01-29-018305-a), 06.02.2025 уклав договір № 46 на суму 802 630,00 грн на закупівлю овочів та фруктів: яблука свіжі, банани, лимони, апельсини, мандарини, капуста білоголова свіжа, капуста червоноголова свіжа, капуста пекінська свіжа, цибуля ріпчаста свіжа, морква свіжа, буряк столовий, огірки свіжі, помідори (томати) свіжі, перець солодкий свіжий.
Таким чином, Замовник не планував на початку 2025 року проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, оскільки запланував придбання овочів та фруктів шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі. На порушення частини шостої статті 41 Закону, підпункту 8 пункту 19 Особливостей Замовник вніс зміни до істотних умов договору про закупівлю без наявності умов, визначених частиною шостою статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
05.03.2025 16:10 - 20.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2025 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомлення про виконання заходів у Висновку ДАСУ_05.03.25_12.03.25
Дата публікації звіту:
12.03.2025 20:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
13.03.2025 09:07
Запити/Пояснення
Номер:
33e7a41ca4764d029ed9779be33d8065
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-14-019207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) за якими КПКВК планувались проведення видатків при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі?
3) чи використовувались кошти субвенції (КПКВ місцевих бюджетів 611403 «Забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»), що надійшла згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.2024 № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році»?
4) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
5) з яких підстав продовжено до 31.03.2025 дію договору № 12 від 09.01.2024, додатковою угодою № 12 від 20.12.2024, якщо станом на 17.02.2025 року в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо проведення Замовником на початку 2025 року відкритих торгів з особливостями/спрощеної закупівлі за предметом «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.