Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10020, Житомирська обл., місто Житомир, проспект Миру, будинок 28. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Завершена
2 957 494.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 574.94 UAH
Період моніторингу:29.01.2024 18:35 - 20.02.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
15 UA-2023-12-14-017388-a 14.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 27 міста Житомира (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 № 70, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Келера Олександра Петровича (далі – ФОП Келер О.П.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.12.2023 № 75, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 25.12.2023 в електронній системі закупівель, договір на закупівлю послуг від 01.01.2024
№ 1-КП-24 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 05.02.2024 та 08.02.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) що містить відомості щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 р. станом на дату не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу. Витяг можливо отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
Проте переможець процедури закупівлі ФОП Келер О.П. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначений Витяг, що підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримав вимоги підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2024 щодо вищезазначеного питання Замовник 08.02.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що при оприлюдненні документів учасником ФОП Келер О.П., відповідно до підпунктів 5, 12 пункту 47 Особливостей було помилково надано дві довідки про відсутність корупційних правопорушень, а довідку про відсутність судимостей не надано.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Келер О.П., у зв’язку із тим, що він як переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:12.02.2024 17:00 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:12.02.2024 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Надаємо інформацію щодо усунення виявленого порушення.
Дата публікації звіту:19.02.2024 12:11
p7s
sign.p7s
application/pdf
угода
application/pdf
протокол рішення
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:Усунуто
Результат по типу порушення:
corruptionAwarded: Так
Опис:.
Дата публікації:22.02.2024 11:16
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
92330
Номер:b508cc4626a14d3ebe040bb09d99f600
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:31.01.2024 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:06.02.2024 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40477150
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 48) 705-31-96 liana_gichka@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
92842
Номер:15dfbb5b9b64471398daa2286d9c0691
Назва:Відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:05.02.2024 15:42
Автор:Ліцей № 27 міста Житомира
×
Код ЄДРПОУ:
22059175
Контактна особа:
Крупеня Павло Іванович +380412267290 krupenia64@ukr.net
Адреса:
10020, Україна, Житомирська область, місто Житомир, Проспект Миру 27
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідь на запит моніторингу щодо закупівлі Кейтерингові послуги (UA-2023-12-14-017388-a)
Стосовно першого питання, а саме: «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?»
Відповідно до «Очікуваної потреби в коштах для організації харчування учнів та дітей-школярів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти м. Житомира у 2024 році», наданої планово-економічним відділом Департаменту освіти Житомирської міської ради, у ліцеї № 27 міста Житомира у 2024 році отримуватимуть сніданки 334 учнів 1-4 класів, з яких 85 учнів пільгових категорій, отримуватимуть обіди 85 учнів 1-4 класів пільгових категорій, 115 учнів 5-9 класів пільгових категорій та 16 учнів 10-11 класів пільгових категорій. Відповідно до «Очікуваної потреби в коштах по спеціальному фонду для організації харчування учнів 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти м. Житомира у 2004 році», наданої планово-економічним відділом Департаменту освіти Житомирської міської ради, за рахунок спеціального фонду харчуватиметься 334 учнів 1-4 класів.
Згідно з рішеннями виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.08.2022 №556 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань», від 21.12.2020 № 1533 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань та окремі питання щодо організації харчування» (п.4., п.5, п.7), рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 17.12.2019 № 1369 "Про надання пільг суб'єктам підприємницької діяльності, які забезпечують харчування учнів в закладах загальної середньої освіти " (п.3 - п.6) планується організувати харчування із розрахунку :
- для учнів 1-4 класів 39,87 грн. (сніданок);
- для учнів 1-4 класів, які зареєстровані в м. Житомирі, с. Вереси та на території громад, з якими укладено договір на передачу міжбюджетних трансфертів, 39,87 грн. (11,96 грн. – кошти місцевого бюджету- 27,91 грн. – кошти батьків) – сніданок;
для учнів 1-4 класів пільгових категорій (діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, діти з числа осіб, визначених у ст.10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», діти, один із батьків (батьки) яких: має статус учасника бойових дій, який: захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії забезпеченні (п. 19-24 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); був направленим, призваним до Афганістану в період ведення там бойових дій (п. 13-15 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок війни (абз. 3 п. 4, п. 11-15 ч.2 ст.7 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок бойових дій у Афганістані; захищав/захищає незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав/бере безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії. Відповідно додатку 4 постанови КМУ №413 від 20.08.2014 року, підтвердженням є документ, який виданий командуванням військової частини, де військовослужбовець проходить службу на даний час, складений на офіційному бланку, зареєстрований в журналі вихідних документів, та затверджений підписом уповноваженої особи з відповідним текстом, в якому вказано термін перебування в районі антитерористичної операції даного військовослужбовця, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії, діти, один із батьків ( батьки) яких постраждалий учасник Революції Гідності, діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів), які мають право на безкоштовне харчування відповідно до чинного законодавства України та відповідних рішень Житомирської міської ради і виконавчого комітету Житомирської міської ради, незалежно від реєстрації та фактичного місця проживання 39,87 грн. – сніданок;
для учнів пільгових категорій 1-11 класів (діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, діти з числа осіб, визначених у ст.10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», діти, один із батьків (батьки) яких: має статус учасника бойових дій, який: захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії забезпеченні (п. 19-24 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); був направленим, призваним до Афганістану в період ведення там бойових дій (п. 13-15 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок війни (абз. 3 п. 4, п. 11-15 ч.2 ст.7 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок бойових дій у Афганістані; захищав/захищає незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав/бере безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії. Відповідно додатку 4 постанови КМУ №413 від 20.08.2014 року, підтвердженням є документ, який виданий командуванням військової частини, де військовослужбовець проходить службу на даний час, складений на офіційному бланку, зареєстрований в журналі вихідних документів, та затверджений підписом уповноваженої особи з відповідним текстом, в якому вказано термін перебування в районі антитерористичної операції даного військовослужбовця, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії, діти, один із батьків ( батьки) яких постраждалий учасник Революції Гідності, діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів), які мають право на безкоштовне харчування відповідно до чинного законодавства України та відповідних рішень Житомирської міської ради і виконавчого комітету Житомирської міської ради, незалежно від реєстрації та фактичного місця проживання:
- 1 - 4 класів (6-11 років) - 43,88 грн. – обід;
- 5 – 9 класів (11-14 років) - 52,29 грн. – обід;
- 10 – 11 класів (14-18 років) – 58,47 грн. – обід.
Згідно вищевикладеного, враховуючи «Очікувану потребу в коштах для організації харчування учнів та дітей-школярів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти м. Житомира у 2024 році», «Очікуваної потреби в коштах по спеціальному фонду для організації харчування учнів 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти м.Житомира у 2004 році» та враховуючи приріст учнів пільгових категорій, у навчальному закладі очікуваною вартістю закупівлі за предметом Послуги з організації шкільного харчування є 3 009 529,00 грн.
Стосовно другого питання, а саме: «чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-12-11-016904-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?»
Повідомляємо, що відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником було оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.
Посилання на вебсайт:
https://27.lic.zhitomir.ua/derzhavni-zakupivli/
p7s
sign.p7s
92810
Номер:24b869a40e894f5793a926b066983a68
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:05.02.2024 13:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:09.02.2024 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40477150
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 48) 705-31-96 liana_gichka@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Келер Олександра Петровича та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав, у спосіб зазначений у підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що містить відомості щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 станом на дату не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель?
Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу.
Зазначений Витяг надається щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи учасника процедури закупівлі згідно підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
93259
Номер:8b662a247c274962bec1ceb366c0e872
Назва:Пояснення на запит щодо закупівлі "Кейтерингові послуги" (UA-2023-12-14-017388-a)
Дата опублікування:08.02.2024 14:44
Автор:Ліцей № 27 міста Житомира
×
Код ЄДРПОУ:
22059175
Контактна особа:
Крупеня Павло Іванович +380412267290 krupenia64@ukr.net
Адреса:
10020, Україна, Житомирська область, місто Житомир, Проспект Миру 27
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідь на запит моніторингу щодо закупівлі "Кейтерингові послуги" (UA-2023-12-14-017388-a)
На Ваш запит ʺ Як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Келер Олександра Петровича та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав, у спосіб зазначений у підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, повідомляємо наступне: при оприлюдненні документів учасником ФОП Келер О.П., відповідно до п.п. 5.6.12. пункту 47 Особливостей було помилково надано дві довідки про відсутність корупційних правопорушень, а довідку про відсутність судимостей не подано. Дану довідку надано після строку встановленого законодавстовом (4 дня). Враховуючи те що в закупівлі приймав участь один учасник (відсутність конкуренції), а також потребою у організації харчування учнів ліцею з початком нового року, уповноваженою особою було прийнято рішення про визнання единого учасника закупівлі, ФОП Келер О.П. переможцем. З повагою.