-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий та хліб пшеничний для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)
Завершена
5 524 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 620.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 620.25 UAH
Номер:
93ebf7ef23f04458b26532adbb45504f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:10 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-14-014720-a 14.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) UA-P-2023-12-14-007685-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 13.12.2023 № 333, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Київ хліб» (далі – ТОВ «Торговий дім «Київ хліб»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 27.12.2023 № 333/2 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2023; Договір від 09.01.2024 № 3-Т; Додаткову угоду від 23.02.2024 № 1; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 20.03.2024.
Період усунення порушень:
28.03.2024 15:29 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2024 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
6e8b2541c9bd473a98c965049e5e076b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.03.2024 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий та хліб пшеничний для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва), Хліб цільнозерновий - 55000 кілограм, Хліб пшеничний - 15000 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-14-014720-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fda07cd413ed49cd996f103ee58cff4d
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
20.03.2024 14:57
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб цільнозерновий та хліб пшеничний для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району м. Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-12-14-014720-a.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 35 Закону України "Про дошкільну освіту", Закону України "Про охорону дитинства", Закону України "Про освіту", із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та з метою забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей у закладах освіти Оболонського району м. Києва протягом 2024 року, виникла потреба у здійсненні закупівлі хлібу цільнозернового та хлібу пшеничного (за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором № UA-2023-12-14-014720-a. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305. Орієнтовний розмір бюджетних призначень, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
Очікувана вартість предмета Закупівлі розраховувалась з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Під час підготовки Закупівлі був здійснений моніторинг цін на аналогічний товар, який проводився шляхом пошуку, збору та аналізу комерційних (цінових) пропозицій продавців даного товару у мережі Інтернет (в т.ч. цін в продуктових супермаркетах Megamarket, Сільпо, Епіцентр, Novus, Metro) та використаний метод порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар, на підставі інформації щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік, із врахуванням норм споживання та кількості дітей в закладах дошкільної освіти та деяких комунальних закладах загальної середньої освіти.
Відповідні документи, а саме: моніторинг цін та розрахунок потреби (інформація щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік), додаються до пояснень.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/08D8DD4D87388F1DC2258A84004CFCCE
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).