-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021-2015 - 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба хек (свіжоморожена без голови), скумбрія свіжоморожена)
Завершена
6 572 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 726.70 UAH
мін. крок: 1% або 65 726.70 UAH
Номер:
7c070c75bf194f0c8238af79a7cea02d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-24-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2024 00:00
Період моніторингу:
24.01.2024 13:17 - 15.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2024 №8-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.01.2024 №8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-12-14-011124-a 14.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14 грудня 2024 року), тендерну пропозицію ТОВ «Оптторг-К», протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 10:43 год. 26 грудня 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 грудня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 01 січня 2024 року №7 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02 січня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у додатку 2 до тендерної документації установлено вимоги для учасників процедури закупівлі щодо надання у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема: сертифікату, виданого на ім’я учасника на систему управління щодо протидії корупції відповідно до ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
Крім того, установлено вимогу, що вищезазначені сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджується скан-копією оригіналу атестату про акредитацію.
На виконання вищевказаних вимог учасником ТОВ «Оптторг-К» надано сертифікат на систему управління щодо протидії корупції відповідно до ДСТУ ISO 37001:2018 від 16 січня 2023 року №ABMS.001-23, виданий на ім’я учасника – ТОВ «Оптторг-К» органом з сертифікації – ТОВ «Центр Сучасних Систем Менеджменту» та пояснення від 21 грудня 2023 року, в якому зазначено, що на час подання тендерної пропозиції ТОВ «Центр Сучасних Систем Менеджменту» закінчує процедуру з розширення сфери акредитації за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) в Національному агентстві з акредитації України та проект атестату про акредитацію за №80143 (архівний файл «3. Технічна частина.rar»).
Водночас проект атестату про акредитацію за №80143 в складі тендерної пропозиції надано учасником не у повному обсязі, а саме без додатку, в якому визначена сфера акредитації та який відповідно до змісту цього проекту атестату є його невід’ємною частиною.
Крім того, установлено, що в реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov) міститься інформація про сферу акредитації органу з сертифікації ТОВ «Центр Сучасних Систем Менеджменту» відповідно до вимог ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) з 10 січня 2024 року.
Отже, орган сертифікації, який видав учаснику сертифікат, на час подання тендерної пропозиції не був акредитованим Національним агентством з акредитації України, що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Оптторг-К», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
15.02.2024 17:43 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 17:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок державної аудиторської служби України Північного офісу держаудитслужби Управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області від 15 лютого 2024 року, по моніторингу закупівлі ДК 021-2015 - 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба хек (свіжоморожена без голови), скумбрія свіжоморожена), ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-14-011124-a буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
19.02.2024 09:43
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
касаційне оскарження
Дата публікації звіту:
27.11.2024 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
35d325a6f96b4a23a6894ad023a330ad
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі риби хеку (свіжомороженої без голови), скумбрії свіжомороженої (код ДК 021-2015 - 15220000-6 – «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-14-011124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином учасником ТОВ «ОПТТОРГ-К», якого обрано переможцем, виконано вимогу додатку 2 до тендерної документації надання сертифікатів, які повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджується скан-копією оригіналу атестату про акредитацію? Оскільки в складі пропозиції надано атестати про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «Центр сучасних систем менеджменту» та ТОВ «Тестметрстандарт», зареєстрованих у Реєстрі від __грудня 2023 за №8О143, від 15 травня 2023 за №8О117, без додатків, які є їх невід’ємною частиною?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cdbebea21801443489f55d4aef4663fa
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 14:18
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру витрат закупівлі за номером UA-2023-12-14-011124-a здійснено відповідно до висновку Кіровоградської регіонально торгово-промислової палати В-438 від 05.12.2023 року. (додається).
Закупівлю за номером UA-2023-12-14-011124-a здійснено відповідно до службової записки головного спеціаліста юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Кропивницької міської ради.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі код ДК 021-2015 - 15220000-6 – «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» на
сайті Управління освіти Кропивницької міської ради на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: e-mail:osvita@krmr.gov.ua.
Що стосується того, яким чином учасником ТОВ «ОПТТОРГ-К», якого обрано переможцем, виконано вимогу додатку 2 до тендерної документації надання сертифікатів, які повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджується скан-копією оригіналу атестату про акредитацію, оскільки в складі пропозиції надано атестати про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «Центр сучасних систем менеджменту» та ТОВ «Тестметрстандарт», зареєстрованих у Реєстрі від __грудня 2023 за № 8О143, від 15 травня 2023 за № 8О117, без додатків, які є їх невід’ємною частиною, пояснюємо наступне, серед документів які подані в тендерній пропозиції учасника, наявне пояснення ТОВ «ОПТТОРГ-К», від 21 грудня 2023 року, в якому міститься наступна інформація :«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТТОРГ-К» повідомляє, що cертифікат учасника ДСТУ ISO 37001:2018 видано у відповідності до чинного в Україні законодавства, у порядку добровільної оцінки відповідності та зареєстровано у реєстрі ОС за № № АВМS 001-23 від 16.01.2023 р. Разом з тим, на даний час ТОВ «ЦССМ» закінчує процедуру розширення сфери акредитації за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT ) в Національному агентстві з акредитації України, що засвідчує компетентність Органу з сертифікації ТОВ «ЦССМ». Додатково додаємо проект Атестату про акредитацію за № 8043, дійсний до 13.01.25 р.»
Вказаний сертифікат доданий ТОВ «ОПТТОРГ-К» до документів тендерної пропозиції який знаходиться в папці «Технічна частина».