-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
1 032 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 160.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 160.00 UAH
Номер:
2a251900e59e43d39150673318a92508
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-02-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2024 00:00
Період моніторингу:
02.02.2024 15:39 - 24.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.02.2024 №13-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.02.2024 №13-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2023-12-14-002088-a 14.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи від 14, 19 грудня 2023 року №425, №453, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18 грудня 2023 року, відповідь Замовника від 18 грудня 2023 року, звернення щодо усунення порушення за номером UA-2023-12-14-002088-a.c1, рішення Замовника від 19 грудня 2023 року, вимогу про усунення невідповідностей до 09:48 год. 27 грудня 2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ БАЛУ», протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 27 грудня 2023 року №473, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02 січня 2024 року №24001 (далі – Договір), та пояснення (інформацію та документи) Замовника від 14 лютого 2024 року, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.02.2024 16:16 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2024 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
e77eda33c87648e98b0a83f977bb60fe
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з фізичної та технічної охорони майна і приміщень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-14-002088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс - листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
be7f9fd2d07b471296ab2ac11a4068e1
Назва:
Щодо надання пояснень на запит
Дата опублікування:
14.02.2024 15:56
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що у грудні 2023 року під час підготовки тендерної документації для здійснення закупівлі послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень Замовника на 2024 рік, з метою розрахунку та визначення очікуваної вартості закупівлі, Замовником було надіслано запит потенційним учасникам закупівлі, щодо надання інформації про вартість надання послуг з фізичної та технічної охорони майна і приміщень Замовника.
За результатом звернення Замовнику було надано чотири комерційні пропозиції щодо вартості надання послуг з фізичної та технічної охорони майна і приміщень Замовника, відповідно здійснивши аналіз цін, на підставі наданої інформації було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що були передбачені Додатком 2 до тендерної документації.