-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
м'ясо свинини охолоджене (задня частина); філе куряче охолоджене; стегно куряче охолоджене
м'ясо свинини охолоджене (задня частина); філе куряче охолоджене; стегно куряче охолоджене
Завершена
1 180 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 901.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 901.00 UAH
Номер:
135d770638934ff6be85b3f46aa29e93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 17:23 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 № 8-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.01.2024 № 8-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 8 UA-2023-12-14-000672-a 14.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Костюк Віталій Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік відділу освіти Великоберезовицької селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Костюк Віталій Іванович (далі – ФОП Костюк Віталій Іванович); протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.12.2023 № 4; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за публічні кошти від 02.01.2024 № 6 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.02.2024 14:52 - 24.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
22c2b557647d465f92e9b25fa6fbb822
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
31.01.2024 09:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6694db5a1a9d460fb21ab0968d528006
Назва:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості опубліковано разом з річним планом, оголошенням про закупівлю та опубліковано на власному сайті
Дата опублікування:
31.01.2024 10:59
Опис:
Посилання на сайт із обґрунтуванням: https://vovbsr.te.ua/public-procurement-2024/
Посилання на файл обґрунтування розміщено на сайті: https://vovbsr.te.ua/wp-content/uploads/2023/12/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BC%D1%8F%D1%81%D0%BE-2024.pdf
Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 43954548,Україна, 47724, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, селище міського типу Велика Березовиця, вул.Микулинецька, будинок 42
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (М'ясо свинини охолоджене (задня частина); філе куряче охолоджене; стегно куряче охолоджене)
Табл. №1.
№
з/п Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва Номенклатурна позиція предмету закупівлі Кількість, в кг
1 ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина М'ясо свинини охолоджене (задня частина) 2600
2 ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці Філе куряче охолоджене 2600
3 ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці Стегно куряче охолоджене 1000
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
1 180 200,00 грн. з ПДВ
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за календарний рік (бюджетний період) 2023 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Розмір бюджетного призначення: 1 180 200,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.
Нормативно-правове регулювання. ДСТУ 7158:2010 «М'ясо. Свинина в тушах і півтушах. Технічні умови», ДСТУ «4590:2006. Напівфабрикати м’ясні натуральні від комплексного ділення свинини за кулінарним призначенням. Технічні умови», ДСТУ 3143:2013 «М'ясо птиці». та вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю по 31.12.2024 р. включно.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання товару. За одиницю виміру кількості товару приймається кг.
Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього та поточного календарного року, зазначені у Табл. №1 на 2024 р.
- М’ясо свинини охолоджене (задня частина). М'якоть свинини (задня частина) повинна бути середньої вгодованості, упруга, при натискуванні швидко приймати первинну форму. Поверхня м'яса рівна, необвітрена, зачищена від сухожиль і грубих поверхневих плівок, без ослизнювання, без бахромок, краї зарівняні. Глибина надрізів м'язової тканини не більша ніж 10 мм. Колір - світло-біло-рожевий. Не допускається вміст рідини (гелю) для збільшення маси. Не дозволяється завозити будь-які м'ясні обрізки.;
- М'ясо птиці (філе куряче). Зовнішній вигляд: поверхня біло-рожевого кольору, жир відсутній, тканина м’яз щільна, пружна, злегка волога, але не липка, з чистим характерним для філе запахом. Не допускається наявність ознак псування, ослизнення тощо. Пакування у чисті поліетиленові ящики не більше 15-20кг. На кожному ящику етикетка з вказівкою: найменування продукції; найменування відправника; маса нетто (кг); номер бригади або пакувальника; позначення справжнього стандарту;
- М'ясо птиці (стегно куряче). Зовнішній вигляд: поверхня суха, колір шкіри біло-жовтий або світло-жовтий, без стороннього запаху. М’язова тканина щільна, пружна, злегка волога, з чистим притаманним для птиці запахом. Не допускається наявність ознак псування тощо. Вимоги до пакування такі, як для філе;
Товар має бути розфасований та упакований такими способами, які забезпечують збереження споживчих властивостей і безпечність продуктів під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливлюють їх фальсифікацію. Для пакування використовують допоміжні засоби і матеріали для виробництва та обігу, які допускаються до контакту з м’ясними продуктами і використанню у м’ясній промисловості. Пакувальні матеріали та оболонки повинні забезпечувати якість м’яса під час зберігання, транспортування та реалізації протягом встановленого строку придатності продуктів при дотриманні визначених режимів. При перепакування товару повинні забезпечуватися умови зберігання, які встановлені виробником. Кожне пакування повинно містити інформацію, нанесену державною мовою будь-яким способом, для забезпечення чіткого читання у доступній для сприйняття формі. На упаковці (тарі) обов’язково повинно бути вказано дату виготовлення товару.
Постачання товару повинно відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.