-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Курятина
Завершена
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер:
2af976ca28b6417992806e0930316a2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 17:03 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 4-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 11.01.2024 № 4-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2023-12-13-022597-a; 13.12.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти і науки Бердичівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023 № 51, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.12.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Юлтис», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 25.12.2023 № 65, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.12.2023, договір від 01.01.2024 № 7, пояснення та документи від 16.01.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
25.01.2024 14:30 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
7d3fa4151a974ee8b2a52d1e0b15766b
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
12.01.2024 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-022597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e4b4ab8fa60d4e6aba77705f3f07e00b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.01.2024 16:26
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Курятина (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-022597-a) код за ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, за предметом закупівлі – Курятина, визначено відповідно до зведеного кошторису Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік за КЕКВ 2230 «продукти харчування» затвердженого 09.01.2024 року (кошторис додається) з урахуванням потреби.
Технічні та якісні характеристики, предмета закупівлі - Курятина, визначені відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація», згідно з нормативними документами, чинними на території України та в складі тендерної пропозиції учасника обов’язково повинні бути підтвердженні документами: протокол випробувань та/ або експертний висновок та/ або звіт/ тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія), з дослідженнями за друге півріччя 2023 року на вміст: токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.2021 року, зокрема абз.3, п.22 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами): «Заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування», а саме Додаток 1 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування» та Додаток 9 «Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування» вищевказаної Постанови (постанова додається). Тому розрахунок необхідної кількості курятини було обраховано шляхом множення встановленої норми курятини на одну дитину відповідної вікової групи та з урахуванням страв з курятини, які включені у примірні чотиритижневі сезонні меню управління освіти і науки Бердичівської міської ради, затверджені начальником та погоджені Бердичівським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, на загальну кількість дитино-днів за період з січня по грудень 2024 року.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розрахованої потреби, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами), та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 (зі змінами), а саме:
- методом порівняння ринкових цін на даний вид товару загальнодоступної відкритої інформації у мережі Інтернету;
- проведення аналізу закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro»;
- здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережах магазинів, місцевих ринків, а також статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області.
Документальне підтвердження:
- Зведений кошторис Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік;
- Постанова КМУ № 305 від 24.03.2021 року Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.