-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Свинина
Завершена
1 182 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 910.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 910.00 UAH
Номер:
09b86edd66654606a8de18c9f13745f0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-18-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
18.01.2024 11:17 - 09.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024
№1-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-12-13-022555-a 13.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та вимог Особливостей № 1178, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план Управління освіти і науки Бердичівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням Замовника від 13.12.2023 року № 51, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Бердичівська ковбасна фабрика» (далі – ТОВ «Бердичівська ковбасна фабрика»), повідомлення про намір укласти договір від 25.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.12.2023 № 64, договір про закупівлю від 01.01.2024 № 6 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.01.2024 року.
Період усунення порушень:
30.01.2024 09:36 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 09:36
Запити/Пояснення
Номер:
c84d64f8e1414308acd122cbf7184944
Назва:
Запит щодо пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Свинина, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-12-13-022555-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
476c7ee779aa49fc9480311276835a7a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
19.01.2024 11:39
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Свинина (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-022555-a) код за ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, за предметом закупівлі – Свинина, визначено відповідно до зведеного кошторису Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік за КЕКВ 2230 «продукти харчування» затвердженого 09.01.2024 року (кошторис додається) з урахуванням потреби.
Технічні та якісні характеристики, предмета закупівлі - Свинина, визначені відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Технічна специфікація», згідно з нормативними документами чинними на території України ( ДСТУ/ТУ У/тощо), та в складі тендерної пропозиції учасника обов’язково повинні бути підтвердні (щодо якості) документи: протокол випробувань та/або експертний висновок та/або звіт / тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника) виданими за друге півріччя 2023 року, з дослідженнями на вміст: токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.2021 року, зокрема абз.3, п.22 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами): «Заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування», а саме Додаток 1 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування» та Додаток 9 «Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування» вищевказаної Постанови (постанова додається). Тому розрахунок необхідної кількості свинини було обраховано шляхом множення встановленої норми свинини на одну дитину відповідної вікової групи та з урахуванням страв зі свинини, які включені у примірні чотиритижневі сезонні меню управління освіти і науки Бердичівської міської ради, затверджені начальником та погоджені Бердичівським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, на загальну кількість дитино-днів за період з січня по грудень 2024 року,
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розрахованої потреби, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами), та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 (зі змінами), а саме:
- методом порівняння ринкових цін на даний вид товару загальнодоступної відкритої інформації у мережі Інтернету;
- проведення аналізу закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro»;
- здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережах магазинів, місцевих ринків, а також статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.osvita-berdychiv.in.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-do-zakupivli/2023-rik
Документальне підтвердження:
- Зведений кошторис Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік;
- Постанова КМУ № 305 від 24.03.2021 року Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Номер:
28871a2246694b06b90991ec01e9f8a0
Назва:
Пояснення на запит (зі змінами)
Дата опублікування:
19.01.2024 11:58
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Свинина (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-022555-a) код за ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, за предметом закупівлі – Свинина, визначено відповідно до зведеного кошторису Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік за КЕКВ 2230 «продукти харчування» затвердженого 09.01.2024 року (кошторис додається) з урахуванням потреби.
Технічні та якісні характеристики, предмета закупівлі - Свинина, визначені відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Технічна специфікація», згідно з нормативними документами чинними на території України ( ДСТУ/ТУ У/тощо), та в складі тендерної пропозиції учасника обов’язково повинні бути підтвердні (щодо якості) документи: протокол випробувань та/або експертний висновок та/або звіт / тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника) виданими за друге півріччя 2023 року, з дослідженнями на вміст: токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.2021 року, зокрема абз.3, п.22 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами): «Заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування», а саме Додаток 1 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування» та Додаток 5 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід та вечерю в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування» вищевказаної Постанови (постанова додається). Тому розрахунок необхідної кількості свинини було обраховано шляхом множення встановленої норми свинини на одну дитину відповідної вікової групи та з урахуванням страв зі свинини, які включені у примірні чотиритижневі сезонні меню управління освіти і науки Бердичівської міської ради, затверджені начальником та погоджені Бердичівським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, на загальну кількість дитино-днів за період з січня по грудень 2024 року,
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розрахованої потреби, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами), та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 (зі змінами), а саме:
- методом порівняння ринкових цін на даний вид товару загальнодоступної відкритої інформації у мережі Інтернету;
- проведення аналізу закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro»;
- здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережах магазинів, місцевих ринків, а також статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.osvita-berdychiv.in.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-do-zakupivli/2023-rik
Документальне підтвердження:
- Зведений кошторис Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік;
- Постанова КМУ № 305 від 24.03.2021 року Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.