-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Завершена
4 758 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 580.00 UAH
мін. крок: 1% або 47 580.00 UAH
Номер:
63259c6266ea477eb44cb26ec72cba2b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 17:14 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2024 № 7-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 січня 2024 року № 7-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-12-13-021010-a від 13.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанова № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2023-12-13-005078-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.12.2023; тендерну пропозицію учасника НАГРАДСЬКОЇ ОКСАНИ ФЕДОРІВНИ; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.12.2023; повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2023; договір про надання послуг від 01.01.2024 № 1; пояснення Замовника разом з документами, надані 09.02.2024 та 19.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.02.2024 17:14 - 24.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
7528dad67a5248e6907acbc747378cc7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ef09587409eb49898c6d01a24cefb544
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.02.2024 11:04
Опис:
Відповідно до запиту замовнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Дата: 6 лют 15:47.
Про надання пояснень, з приводу поставлених питань повідомляємо наступне:
Очікувану вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується моніторингу ринкових цін на дану послугу у нашому регіоні. Згідно отриманих на запит цінових пропозицій від ФОП Пилипець О.О, ФОП Наградська О.Ф., а також моніторингу закупівель в системі ПРОЗОРРО у нашім регіоні, зокрема Договір №7 від 02 січня 2023 року між КНП Березанська центральна районна лікарня з Рибаківським госпрозрахунковим торгівельним об’єднанням. Згідно зібраних цінових пропозицій очікувана вартість за 1 ліжко/день в середньому складає 100.00грн. Очікувана кількість ліжко-днів харчування на 2024 рік –47580. Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) становить 4758000,00грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a розраховані з урахуванням Наказу МОЗ від 29.10.2013 № 931, яким затверджено Порядок організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкцію з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, і Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-BP .
Для підтвердження належної якості та безпеки харчових продуктів, учасник повинен надати: копію документа про державну реєстрацію потужностей операторів ринку, або довідку в довільній формі з посиланням (http://www.consumer.gov.ua) на реєстр, який ведеться компетентним органом у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.
Продукти, з яких готуються страви, не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів смаку, штучних консервантів. Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість. Учасник повинен забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, правил особистої гігієни працівників. Дотримуватися вимог законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, зберігаються продукти харчування (продовольча сировина), а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду. Доставка їжі здійснюється у тарі (контейнерах/ємностях/термосах), що мають бути герметично закритими, тара повинна відповідати існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Прийом-передача контейнерів/ємкостей здійснюється за участі відповідальної особи Замовника, яка здійснює контроль за цілісністю зовнішньої оболонки контейнерів/ємкостей, відсутністю слідів розливу та перекидання. Поставка готових страв здійснюється автотранспортом, що відповідає санітарним та іншим встановленим законодавством вимогам. Замовлення, якість та кількість харчування здійснює сестра медична з дієтичного харчування КП «КНП Вознесенська БЛ» ВМР. Готові страви передаються Замовнику по кількості порцій згідно з заявкою, у кожне відділення відповідальним особам – молодшим медичним сестрам з дотриманням санітарно - гігієнічних вимог. Виконавець несе повну відповідальність за медичний огляд своїх працівників, та контролює дезінфекцію транспортного засобу, який буде здійснювати доставку готових страв Замовнику.
Номер:
81debc6fa28a4438a7673577ecedba94
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
20b768106ce347de8033cd6d081bb182
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.02.2024 13:14
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради для забеспечення безперебійної організації харчування пацієнтів, які знаходяться на лікуванні у стаціонарних відділеннях лікарні, та чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a визначені з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-BP та Наказу M03 України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи України» від 29.10.2013 року №931.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставах закупівельних цін попередніх закупівель з даних системи Прозоро та комерційних пропозицій наданих суб’єктами господарювання. Визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Згідно отриманих на запит цінових пропозицій:
1. ФОП Пилипець О.О (середня ціна за 1 ліжко/день становить 95,00грн.).,
2.ФОП Наградська О.Ф. (середня ціна 1 ліжко/день становить 105,00грн.)
3. Моніторингу закупівель в системі ПРОЗОРРО у нашім регіоні, зокрема (UA-2023-01-25-001740-а) Договір №7 від 02 січня 2023 року між КНП Березанська центральна районна лікарня з Рибаківським госпрозрахунковим торгівельним об’єднанням (вартість 1 ліжко /день становить 100,00грн.).
Середньоарифметична ціна за 1 ліжко/день складає 100.00грн. Кількість ліжко-днів харчування на 2024 рік –47580. Таким чином розрахована очікувана вартість 47580 ліжко/днів*100грн.=4758000,00грн предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ).