-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з централізованого водовідведення
Завершена
1 693 830.00
UAH з ПДВ
Номер:
302a26ad8a004823b4d456530a596d58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000143
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 17:00 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 5-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.01.2024 № 5-з
№ з/п Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-13-020554-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Національного університету "Одеська юридична академія" (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 13.12.2023, договір 78/23с від 12.12.2023, пояснення (інформацію та документи) від 18.01.2024, 23.01.2024 надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель
Період усунення порушень:
25.01.2024 14:29 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
d21a3fc060c4441d8242e4d1c8e0207b
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
16.01.2024 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-020554-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 8.1 договору про закупівлю від 12.12.2023 №78/23-С (далі – Договір) Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2023, але в будь-якому випадку, в частині розрахунків за отримані послуги з водовідведення цей Договір діє до повного погашення заборгованості за ним.
Прошу надати інформації щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fa0b1582a7a648cb88ef8494db05b337
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.01.2024 15:35
Опис:
За результатами розгляду Вашого запиту, Національний університет «Одеська юридична академія» повідомляє наступне.
По першому питанню. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення на закупівлю згідно предмету: «Послуги з централізованого водовідведення» (Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 — «Послуги з відведення стічних вод») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-020554-a) відповідає розрахунку видатків до кошторису на 2023 рік.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики до предмета вищезгаданої закупівлі відповідають вимогам, які встановлені Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству № 30 від 05.07.1995 р. (зі змінами), Правилами користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань
житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р. (зі змінами), Правилами приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення міста Одеси, затвердженими Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 561 від 26.12.2018 р., Правилами надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України № 690 від 05 липня 2019 р. (зі змінами), Законом України «Про житлово-комунальні послуги» № 2189-VIII від 09.11.2017 (зі змінами), а також іншими нормами чинного законодавства України, які встановлюють правові, економічні, технічні та якісні вимоги у сфері надання послуг з централізованого водовідведення.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета вищезгаданої закупівлі здійснено відповідно до вимог, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства Розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. (зі змінами) (далі – Методика).
Так, п. 3, розділу III «Методи визначення очікуваної вартості» Методики встановлено порядок розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою: OBрег. = V x Цтар, де OBрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів; V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується; Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.
Нормативно-правовим актом, згідно якого проводиться державне регулювання цін і тарифів, є Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКС» (ФІЛІЯ «ІНФОКСВОДОКАНАЛ»)» № 2841 від 22.12.2021 р. (далі Постанова № 2841).
В абз. 3 пп. б п. 1 Постанови № 2841 зазначено, що на централізоване водовідведення ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКС» (ФІЛІЯ «ІНФОКСВОДОКАНАЛ») встановлюється тариф для споживачів, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, - 14,37 грн. за 1 куб. м. (без податку на додану вартість).
Обсяг послуги з централізованого водовідведення було визначено на підставі наявної потреби Замовника на 2023 рік. Обсяг послуги, що закуповувалася (V) було визначено у фізичному об’ємі 98 250,00 метри кубічні.
Отже, очікувана вартість закупівлі складає: OBрег. = V x Цтар, де OBрег = 98 250,00 х 17,24 (тариф з ПДВ) = 1693830,00 гривень.
Таким чином, очікуваною вартістю закупівлі є 1693830,00 гривень (один мільйон шістсот дев’яносто три тисячі вісімсот тридцять гривень, 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 282305,00 гривень (двісті вісімдесят дві тисячі триста п’ять гривень, 00 коп.).
По другому питанню. Згідно договору про закупівлю № 78/23с від 12.12.2023 р. Сторони виконали свої договірні зобов’язання у повному обсязі у межах фактичного споживання послуг з централізованого водовідведення. Документальне підтвердження (скан-копії актів приймання-надання послуг та платіжних інструкцій) додається.
Номер:
0302af1222a04c7eac7ae9b90bfb91d4
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
19.01.2024 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-020554-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, та враховуючи Вашу відповідь постала потреба в отриманні додаткового пояснення.
Відповідно Вашого пояснення, згідно Договору про закупівлю № 78/23с від 12.12.2023 (далі – Договір) Сторони виконали свої договірні зобов’язання у повному обсязі у межах фактичного споживання послуг з централізованого водовідведення. Згідно наданих Вами актів виконаних робіт та платіжних квитанцій сума виконання договору склала 1 004 590,36 грн.
Проте, згідно п. 4.1. Договору загальна сума договору становить 1 693 830,00 грн.
Прошу надати пояснення щодо розбіжностей між сумою укладеного Договору (1 693 830,00 грн.) та фактичної оплати по Договору (1 004 590,36 грн.) та актів виконаних робіт (1 004 590,36 грн.), а також чи укладалися додаткові угоди до Договору?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b758f0de7d264efa889d7c389253685c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.01.2024 17:35
Опис:
За результатами розгляду Вашого запиту, Національний університет «Одеська юридична академія» повідомляє наступне.
Згідно п. 4.1. Договору № 78/23с від 12.12.2023 р. (далі- Договір) загальна сума договору складає 1 693 830,00 гривень, у т.ч. ПДВ 282 305,00 гривень.
Відповідно до п. 4.3. Договору оплата послуг проводиться щомісячно до 30 числа поточного місяця, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Водоканалу.
П. 4.4. Договору встановлено, що Споживач отримує рахунок за надані послуги водовідведення до 20 числа поточного місяця. Разом з рахунком надається акт приймання-надання послуг водовідведення, який підписується представниками двох сторін. Згідно рахунку та акту приймання-надання послуг Споживач протягом 10 (десяти) банківських днів повинен провести оплату за надані Водоканалом послуги водовідведення.
Згідно п. 3.1. Договору кількість стічних вод, що скидаються Споживачем до системи каналізації Водоканалу визначається за показниками засобів обліку, встановлених на мережі Споживача, опломбованих і прийнятих в експлуатацію Водоканалом.
Звертаємо Вашу увагу, що кінцева сума оплати за Договором повністю співпадає з сумами, зазначеними в актах приймання-надання послуг (опубліковані у попередніх поясненнях Замовника), які, в свою чергу, відображають фактичне споживання Замовником послуг з централізованого водовідведення за певний період надання послуг.
Отже розбіжність показників між сумою укладеного Договору та сумою фактичної оплати по Договору пояснюється розбіжністю фактичними показниками спожитої послуги та замовленими (запланованими) обсягами (об’ємами) послуги з водовідведення, які зазначені в Договорі про закупівлю та використовувались Замовником задля визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що будь-які додаткові угоди до Договору № 78/23с від 12.12.2023 р. за період його дії Сторонами не укладались.
Вважаємо за потрібне додатково повідомити про те, що бюджетні зобов’язання за вищезгаданим Договором були зареєстровані в органах Державної казначейської служби України в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисом на 2023 рік відповідно до вимог, встановлених у Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309.