-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хліб пшеничний цільнозерновий код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хліб пшеничний цільнозерновий код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
1 454 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 540.40 UAH
мін. крок: 1% або 14 540.40 UAH
Номер:
9404d7bd764e4e0f9dd71b8c655d175c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 15:35 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2024 № 3-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 11.01.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 11.01.2024 № 3-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-12-13-019643-a 13.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПАТ «Теремно Хліб», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 13.12.2023 (протокол № 2023/12/70); тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Теремно Хліб» (далі – ПАТ «Теремно Хліб»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2023 № 2023/12/84; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 29.12.2023 № 861; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.01.2024 11:00 - 27.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2024 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
ebb9a031d8594c9f81c2de762e859027
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.01.2024 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний цільнозерновий)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2471dc42936f45fe89aafff8dcf7659c
Назва:
На виконання запиту про надання пояснень Управлінню Південного Офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Дата опублікування:
16.01.2024 17:30
Опис:
На ваш запит на пояснення повідомляємо наступне. Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради 13.12.2023 року розпочало відкриті торги з Особливостями, щодо предмету закупівлі Хліб пшеничний цільнозерновий код ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби єдиного закупівельного словника за ідентифікатором UA-2023-12-13-019643-a. Розмір бюджетного призначення щодо даної закупівлі на 2024 рік визначений виходячи з потреби територіальної громади міста та затверджений рішенням Ковельської міської ради (https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/), від 21.12.2023№44/30 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2024 рік», а саме:
- Файл 44-30-3 Розподіл видатків бюджету на 2024 рік;
- Файл 44-30-8 Пояснювальна записка.
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на основі річного плану закупівель на 2024 рік, який сформовано на основі бюджетних призначень (розпису асигнувань) затверджених рішенням Ковельської міської ради від 21.12.2023р №44/30. Фахівцем з публічних закупівель було проведено аналіз ринку щодо даного предмету закупівлі, а саме використовувались дані Міністерства Фінансів України, Державної служби статистики України щодо цін на продукти харчування, зокрема хліб пшеничний. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована шляхом добутку необхідної кількості товару на середньорозрахункову вартість одиниці отриману в результаті поданих комерційних пропозицій.
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі визначені у відповідності до ДСТУ 7517:2014 з урахуванням вимог постанови КМУ від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
На виконання вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розмістило на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також його очікувану вартість (посилання на власний вебсайт https://osvita.kowelrada.gov.ua, розділ публічні закупівлі.
Додатки:
1. Розпис асигнувань бюджету на 2024рік (КЕКВ 2230) - 1 арк.;
2. Очікуваний план на 2024р.- 1 арк.;
3. Витяг з пояснювальної записки до рішення «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2024 рік» - 2 арк.;
4. Середні споживчі ціни на продукти харчування- 2 арк.;
5. Комерційна пропозиція - 3 арк;
6. Обгрунтування- 2 арк.