Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015- 79710000-4 Охоронні послуги
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)
Завершена
9 555 558.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 555.58 UAH
Період моніторингу:08.05.2024 12:15 - 30.05.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2024 № 25-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.05.2024 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-12-13-015974-a від 13.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, питання наявності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Аккерман-Сервіс», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агенство охорони «ЗЕВС», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації (підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178).
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.12.2023 за №1 та тендерну документацію із змінами від 14.12.2023 і від 15.12.2023, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Аккерман-Сервіс» (далі – ТОВ «Аккерман-Сервіс») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Агенство охорони «ЗЕВС» (далі – ТОВ «Агенство охорони «ЗЕВС»), вимоги про усунення невідповідностей, рішення органу оскарження від 19.12.2023 №20409, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції - ТОВ «Аккерман-Сервіс» від 27.12.2023 за №5 та протокол щодо визначення учасника - ТОВ «Агенство охорони «ЗЕВС» переможцем від 29.12.2023 за №7, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2023, договір про закупівлю від 04.01.2024 за № У-П/2024/1, додаткова угода від 04.01.2024 за №1, пояснення Замовника від 13.05.2024 та від 15.05.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Аналізом тендерної документації встановлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 в пункті 11.1 проекту договору до тендерної документації передбачено підставу зміни істотних умов договору: «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії».
Період усунення порушень:20.05.2024 16:40 - 04.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:20.05.2024 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-13-015974-a від 20 травня 2024року (надалі – Висновок) встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Особливостей №1178.
Тому, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації (підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Повідомляємо, що до уповноважена особа Замовника Орендарчук-Салєєва Лілія Миколаївна звільнена з посади провідного фахівця відділу публічних закупівель відділу публічних закупівель за згодою сторін відповідно до Витягу з наказу №289 від 11.03.2024 року (додається). У зв’язку із цим, у Замовника відсутня можливість застосувати заходи притягнення уповноваженої особи шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущене порушення.
Проте, Замовник врахував вищевказані допущені порушення та довів до відома уповноваженим особам про врахування даних зауважень у майбутньому. Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:15.05.2024 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913637
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 97) 471-63-96 te060970tgl@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-13-015974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 09.05.2024 року о 17:15 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015- 79710000-4 Охоронні послуги» з очікуваною вартістю 9 555 558,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-015974-a) щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі та надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо таке:
1. Щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015- 79710000-4 Охоронні послуги» з очікуваною вартістю 9 555 558,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-015974-a) сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 4-х комерційних пропозицій, наданих Група компаній «НАВІГАТОР - СЕКЮРІТІ» (охоронне агентство), ПП «Підрозділ охорони «КАРАБІНЕР», ТОВ «АНТИКІЛЕР», ТОВ «ОХОРОННА СЛУЖБА «МИР» (додаються).
Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних характеристик предмету закупівлі для забезпечення робочого процесу підрозділів комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (копія додається).
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
Відповідно до п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 14.05.2024 року включно.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:18.05.2024 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913637
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 97) 471-63-96 te060970tgl@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015- 79710000-4 Охоронні послуги», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-13-015974-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
У зв’язку з вище викладеним, прошу надати інформацію та скан-копії документів, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТОВ «Агенство охорони «ЗЕВС».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 14.05.2024 року о 15:09 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з охорони об`єктів Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» згідно до ДК 021:2015- 79710000-4 Охоронні послуги» з очікуваною вартістю 9 555 558,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-015974-a) щодо надання інформації та скан-копії документів, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТОВ «Агенство охорони «ЗЕВС», повідомляємо таке:
1. Щодо надання інформації та скан-копії документів, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі ТОВ «Агенство охорони «ЗЕВС»
Під час здійснення закупівлі відповідно до Особливостей застосовувались положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору.
Згідно пункту 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Агенство охорони «ЗЕВС» надав Банківську гарантію №ОГ2024-0001 від 03 січня 2024 року у розмірі 398 122,22 грн, що діє до 30 січня 2025 року, оформлену від публічного акціонерного товариства «БАНК ВОСТОК» разом із витягом із державного реєстру банків та довіреність від 08.03.2023 року(додається).
Відповідно до п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 17.05.2024 року включно.