-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Закупівля робіт по об’єкту: «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 (ІІІ черга), за ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція) Єдиного закупівельного словника
ІІІ черга
Завершена
8 856 395.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 563.95 UAH
мін. крок: 1% або 88 563.95 UAH
Номер:
e36a045d31a148608329a6989c6e68d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-30-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2024 00:00
Період моніторингу:
30.04.2024 15:00 - 22.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.04.2024 № 24-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 30.04.2024 № 24-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-12-13-017231-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Комунального підприємства "Управління капітального будівництва" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13 грудня 2023 року №1/1ТД; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» від 21.12.2023 №1/2; повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023 року; договір про закупівлю від 27.12.2023 № 014/23/30; додаткову угоду від 12.03.2024 №1 до договору; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 01 травня 2024 року.
Період усунення порушень:
20.05.2024 12:22 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2024 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
75ece0076ce44de48948e807377e679e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.05.2024 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Закупівля робіт по об’єкту: «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 (ІІІ черга), за ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція) Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-017231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, із внесеними змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
307bd5fad6dd44cab1c745f0c59b45af
Назва:
Запит про надання пояснень: Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Дата опублікування:
03.05.2024 15:04
Опис:
Відповідь на запит:
Проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 передбачені роботи з будівництва виробничої лінії в існуючій будівлі хлораторної (І черга будівництва – загальна кошторисна вартість складає 6662,384 тис. грн.), які виконані в повному обсязі; будівництво додаткового корпусу хлораторної із влаштуванням закритого приміщення для розвантаження контейнерів з хлором (ІІ черга будівництва – загальна кошторисна вартість складає 51849,399 тис.грн., з них виконано робіт на суму 16524,376 тис. грн.) та виконання робіт з реконструкції окремо розташованої існуючої напівпідземної споруди сховища місткістю 100 осіб (ІІІ черга будівництва - загальна кошторисна вартість складає 10269,843 тис. грн)
Листом від 17.10.2022 року від заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Олексія Нікіфорова – директору комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Олександру Андреєву доручено виконати роботи, вказані в листі КП «Водоканал» від 05.10.2022 року №4083/22/10, а саме: реконструкцію сховища захисної споруди цивільного захисту ДВС-2 по вул. Набережній, 39, тобто виступити замовником з реконструкції по цьому об’єкту.
Проектно-кошторисна документація розроблена ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» на замовлення Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – КП «УКБ») та зареєстрована в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: PD01:3796-5629-0900-4851.
В рамках виконання проектних робіт розроблена документація пройшла експертизу, що засвідчується звітом, який видав ДП «Укрдержбудекспертиза» від 04.04.2023 року №08-0423/01-21. Експертний звіт зареєстрований в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером:EX01:9729-4815-4443-4796.
На виконання Постанови КМУ №560 від 11.05.2011 року (зі змінами) КП «УКБ» затвердив проектно-кошторисну документацію “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” після коригування на підставі позитивного експертного звіту наказом директора Андреєва О.О. №13-од від 12.04.2023 року.
Згідно Протоколу №9 від 13.09.2023 року засідання обласної комісії з відбору проектів і заходів, що можуть реалізуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, об’єкт “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” був включений до цього переліку з обсягом коштів субвенції в сумі 7683,534 тис. грн.
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації №557 від 05.10.2023 року внесені зміни до розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 07.09.2023 року №500 «Про затвердження переліку проектів і заходів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення», яким підтверджено включення об’єкту: “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” з обсягом коштів субвенції в сумі 7683,534 тис. грн.
31.10.2023 року КП «УКБ» звернулись із листом №1273 до Департаменту з питань ефективної роботи та розвитку комунальних підприємств Запорізької міської ради щодо співфінансування об’єкту із місцевого бюджету в розмірі 2 561 178,00 грн.
Загальна сума коштів для фінансування ІІІ черги будівництва, а саме на реконструкцію сховища (витрати на будівельно-монтажні роботи, витрати на авторський та технічний нагляд, та інши витрати) визначалися на підставі зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР), експертного звіту.
На підставі рішення міської ради від 29.11.2023 №23 «Про внесення змін Міської цільової програми створення фонду захисних споруд цивільного захисту на комунальних підприємствах Запорізької міської територіальної громади на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням міської ради від 17.03.2023р. №81 (зі змінами)» з обласного бюджету на об’єкт “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” виділено коштів в сумі 7 683 534,00 грн. (субвенція з місцевого бюджету на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальні сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету) та в сумі 2 561 178 грн. (співфінансування об’єктів за умовами надання субвенції згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 року №608).
Співфінансування об’єкту підтверджується також гарантійним листом Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 14.09.2023 року №09/033-21/02556, в якому Виконавчий комітет гарантував виділення співфінансування на реалізацію проекту «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 за рахунок коштів територіальної громади м. Запоріжжя у розмірі, необхідному для завершення повного комплексу робіт з ІІІ черги реконструкції, а саме для робіт окремо розташованої існуючої напівпідземної споруди сховища місткістю 100 осіб, покриття витрат на сплату податків та зборів, у тому числі податку на додану вартість, комісії за конвертацію валюти, страхування, авторський нагляд тощо.
На підставі наведеного та враховуючи вкрай необхідність проведення реконструкції сховища захисної споруди цивільного захисту ДВС-2 по вул. Набережній, 39 (ІІІ черга реконструкції) в 2023-2024 роках, керуючись кошторисними нормами України, а саме: «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року, проектно-кошторисною документацією, позитивним експертним звітом провідним інженером кошторисником виробничого відділу КП «УКБ» Бриковою Є.В. підготовлений розрахунок очікуваної вартості по ІІІ черзі реконструкції та головним інженером КП «УКБ» Поповим А.В. затверджена технічна специфікація на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 (ІІІ черга) для підготовки тендерної документації на закупівлю, до складу якої включені наступні види робіт по сховищу:
- Ремонтно-будівельні роботи в сховищі з облаштуванням основного приміщення і санвузлу необхідним обладнанням, опорядженням всіх приміщень.
- Забезпечення приміщень сховища усіма внутрішніми інженерними комунікаціями згідно з нормативними вимогами.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж водопостачання та каналізації з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових мереж.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж електропостачання з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових електромереж з трасуванням по існуючим конструкціям будівлі насосної станції.
- Монтаж каналізаційної насосної станції.
- Протипожежні заходи.
- Вентиляція і кондиціювання повітря з монтажем фільтровентиляційної установки.
- Електромонтажні роботи.
- Пусконалагоджувальні роботи електротехнічних пристроїв; автоматичних систем управління;
- Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
- Монтаж системи зв’язку.
- Складання та розміщення устаткування, інвентарю та меблів.