• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування

Завершена

4 520 214.61 UAH без ПДВ
Номер: 15a283d4339e46bda3367d9777a94107
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-29-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.01.2024 23:59 - 20.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 № 12 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 12 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 34. UA-2023-12-13-015343-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; Обґрунтування підстав для здійснення закупівлі відповідно до пп. 6 п. 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 від 12.12.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.12.2023 № 19/12/2023, договір підряду від 12.12.2023 № ВТО74 (далі – Договір) укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «НОВОТОР», додаткові угоди № 1 від 20.12.2023 та № 2 від 29.12.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-30-006469-a від 08.12.2023, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 13.12.2023 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.02.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень: 22.02.2024 22:01 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2024 22:01

Запити/Пояснення