-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування
Завершена
4 520 214.61
UAH без ПДВ
Номер:
15a283d4339e46bda3367d9777a94107
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 23:59 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
34. UA-2023-12-13-015343-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; Обґрунтування підстав для здійснення закупівлі відповідно до пп. 6 п. 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 від 12.12.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.12.2023 № 19/12/2023, договір підряду від 12.12.2023 № ВТО74 (далі – Договір) укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «НОВОТОР», додаткові угоди № 1 від 20.12.2023 та № 2 від 29.12.2023, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-30-006469-a від 08.12.2023, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 13.12.2023 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.02.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
22.02.2024 22:01 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 22:01
Запити/Пояснення
Номер:
99e642b712fa468b8c577a99ea08154f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2024 21:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-13-015343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обрання процедури торгів у вигляді Закупівлі без використання електронної системи. Надайте відповідні обґрунтування;
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c50d0e8f132447a4946877e7cd3deaca
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
09.02.2024 09:54
Опис:
Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради, як Замовник по закупівлі за предметом код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування у відповідь на запит Державної аудиторської служби України північно-східного офісу Держаудитслужби, надаємо наступну інформацію:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обрання процедури торгів у вигляді Закупівлі без використання електронної системи.
З метою забезпечення потреб адміністрації Заводського району ММР, керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, затверджене розпорядженням голови адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради від 31.12.2021 № 123 р, а також Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
За предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування було оголошено закупівлю відкриті торги з Особливостями.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-30-006469-a.
Закупівля не відбулась через відсутність пропозицій.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Згідно до звіту про проведення процедури закупівлі : UA-2023-11-30-006469-a (додається) кількість учасників закупівлі – 0.
Враховуючи вищезазначене та наявні потреби Замовника в предметі закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування на суму 4 520 214 (чотири мільйона п’ятсот двадцять тисяч двісті чотирнадцять) гривень 61 копійка прийнято рішення обрання процедури торгів у вигляді Закупівлі без використання електронної системи.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, визначено проектно-кошторисною документацією на підставі дефектного акту. Закупівля послуг з капітального ремонту здійснюється з метою забезпечення належної якості автомобільних доріг Заводського району м. Миколаєва, згідно з державними будівельними нормами та стандартами, а також створення умов для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 520 214,61 грн.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначається з урахуванням настанови "Правила визначення вартості будівництва", а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до дефектного акту.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисної документації, бюджетного запиту та кошторису на 2023 рік. Бюджетні асигнування визначенні кошторисом адміністрації Заводського району ММР затверджені рішенням Миколаївської міської ради від 22.11.2022 №15/11 «Про бюджет Миколаївської територіальної громади на 2023 рік».
3. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту адміністрації Заводського району ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p8MUsf2_Zk8MsljTvrW7SFArT7hslB-424zHUx6udIo/edit#gid=0
Номер:
e0412361a09149cabdd26512d0798ba5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2024 00:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-13-015343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- - за результатами проведення закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «НОВОТОР» укладено договір підряду від 12.12.2023 № ВТО74 (далі – Договір) термін дії якого - до 31.07.2024 року. В ході виконання Договору додатковими угодами № 1 від 20.12.2023 та № 2 від 29.12.2023 внесено зміни в частині перерозподілу фінансування на 2023 та 2024 роки та календарний план-графік виконання робіт.
Просимо надати пояснення та обґрунтування причин внесення вищезазначених змін до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e361822f539c48e49a0eb3de3e52a192
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
22.02.2024 19:28
Опис:
Додатковою угодою № 1 від 20.12.2023 адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради було внесення зміни у зв’язку з технічною помилкою в найменуванні виду робіт, а саме замість «Графіка надання ПОСЛУГ» змінено на «Графік виконання РОБІТ».
Що стосується підстав для укладання додаткової угоди №2 від 29.12.203 за якою були внесені зміни в частині перерозподілу фінансування на 2023 та 2024 роки, повідомляємо, що у зв’язку з воєнним станом та загрозами ракетних ударів з боку країни агресора, збільшення повітряних тривог та їх тривалості, під час яких робітники підрядної організації, для безпеки свого життя вимушені були призупиняти виконання робіт та йти до укриття, в наслідок чого постала необхідність внести коригування в план робіт, що стало причиною для перерозподілу коштів.