-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року із змінами
Завершена
15 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 150 700.00 UAH
Номер:
59822de59da246599a4a5fa869955f70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-05-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
05.02.2024 17:39 - 27.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2024 № 7-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 05.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.02.2024 №7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-13-014110-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23.02.2024.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 13.12.2023 №183; пропозицію учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем приватним підприємством «ВАЙТМЕД» від 22.12.2023 №188; повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023; договір про закупівлю від 01.01.2024 №2, пояснення Замовника, надані 08.02.2024 та 22.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
23.02.2024 15:03 - 29.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
7c1326ff83d74af986070188e01a873d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.02.2024 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу кейтерингових послуг (Послуги з організації харчування) ДК 021:2015:55520000-1 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-13-014110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d411e73d872043cbb800ed1220228c22
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
08.02.2024 17:24
Опис:
На Ваш запит від 06.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000038 процедури закупівлі кейтерингових послуг (Послуги з організації харчування) ДК 021:2015:55520000-1 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-13-014110-a), повідомляємо наступне.
1.
Організація лікувального харчування хворих здійснюється з дотриманням вимог Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим нормативно-правовим актам. Двотижневе циклічне меню харчування хворих має бути розроблене, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії» та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Приготування їжі повинно здійснюватися відповідно до діючих збірників рецептур, з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Вище перелічені вимоги були застосовані під час обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які викладені у Додатку 2 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі розрахунку вартості організації харчування одного дорослого пацієнта (сніданок, обід, вечеря), дієтичного харчування для осіб зі статусом ветерана війни (в т.ч. АТО) (сніданок, обід, вечеря), одного дорослого пацієнта інфекційного відділення) (сніданок, обід, вечеря), виходячи з розрахунку планової середньої кількості пацієнтів та середньої кількості ліжко-днів в яких забезпечується харчування, а також шляхом вивчення цінових пропозицій під час підготовки тендерної документації, порівняння ринкових цін на аналогічні послуги, актуальні на день оголошення закупівлі, через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro.
2.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що пунктом 4-1. постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.10.2023. Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (код ЄДРПОУ 41318879) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Відповідно до статті 24 «Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки» Господарського кодексу України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним неприбутковим (некомерційним) підприємством, що надає медичну допомогу на території міста Кременчука Полтавської області, Потоківського Старостинського округу (складається із сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка) та Південного під округу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на базі майна, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Тобто, наше Підприємство, яке не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.
3.
Щодо подання документально підтвердженої інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-12-13-014110-a, джерело фінансування закупівлі, інше – НСЗУ – 15 070 000 UAH.
Отже, підприємство має намір проводити оплату послуг за рахунок коштів, які планується отримати у 2024 році від Національної служби здоров’я України відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Процес підписання договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій між Національною службою здоров’я України та КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька», займає тривалий час на початку року, тому, фінансування нашого підприємства здійснюється не у повному обсязі від реальних потреб, що у свою чергу призводить до затримки з розрахунками із контрагентами за надані послуги, поставлені товари та виконані роботи.
Враховуючи вищевикладене, КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», станом на день надання інформації, не проводила з контрагентом розрахунків за надані послуги згідно договору укладеного за результатами закупівлі UA-2023-12-13-014110-a.
Надати документи не можливо з об’єктивних підстав.
Номер:
9adeabf96a024bf9a6d9e163feaa558a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2024 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу кейтерингових послуг (Послуги з організації харчування) ДК 021:2015:55520000-1 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-13-014110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чому обрано переможцем закупівлі ТОВ «ПОНТЕМ.УА», яким у тендерній пропозиції подано «Меню дієтичне харчування для осіб зі статусом ветерана війни (в т.ч. АТО)» та «Меню нормотрофічне (дорослі)», в яких м’ясні страви присутні на першому тижні лише три рази (перший, четвертий, сьомий дні) та м’ясні страви присутні на другому тижні лише три рази (восьмий, одинадцятий, тринадцятий дні), що не відповідає вимогам Замовника, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», де при розробці двотижневого циклічного меню Учасник зобов’язаний обов’язково: врахувати, що м’ясні страви повинні бути 5 разів на тиждень.
2. Чому обрано переможцем закупівлі ТОВ «ПОНТЕМ.УА», яким у тендерній пропозиції подано «Меню дієтичне для інфекційного відділення (дієтичний стіл №5)», в якому енергетична цінність на перший та восьмий день становлять 2169 та 2167 ккал, що не відповідає вимогам Замовника, визначеним у Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», де при розробці двотижневого циклічного меню Учасник зобов’язаний обов’язково: врахувати, що дієтичне харчування «Нормотрофічне дорослі 2200-2400 ккал» по набору продуктів та технології приготування повинно відповідати Дієтичному столу № 5 за Певзнером.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c8fb5c6109d941d7a08009820bef6a53
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.02.2024 15:43
Опис:
На Ваш запит від 19.02.2024 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2024-02-05-000038 процедури закупівлі кейтерингових послуг (Послуги з організації харчування) ДК 021:2015:55520000-1 (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-13-014110-a), повідомляємо наступне.
1.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено, що при розробці двотижневого циклічного меню Учасник зобов’язаний обов’язково:
- врахувати, що м’ясні страви повинні бути 5 разів на тиждень, рибні – 2 рази на тиждень;
Переможцем закупівлі обрано ТОВ «ПОНТЕМ.УА», яким у тендерній пропозиції подано «Меню дієтичне харчування для осіб зі статусом ветерана війни (в т.ч. АТО)» та «Меню нормотрофічне (дорослі)», в яких м’ясні та рибні страви присутні на першому тижні (перший – котлета м’ясна, другий – риба тушкована, третій – суфле з яловичої печінки, четвертий – биточок січений з курки, п’ятий - суфле з яловичої печінки, шостий – котлета рибна, сьомий – котлети січені з курки) та м’ясні та рибні страви присутні на другому тижні (восьмий – котлета м’ясна, дев’ятий - риба тушкована, десятий - суфле з яловичої печінки, одинадцятий - биточок рублений з курки, дванадцятий - суфле з яловичої печінки, тринадцятий - котлета рублена з курки, чотирнадцятий - котлета рибна), що відповідає вимогам Замовника.
Організація лікувального харчування хворих здійснюється з дотриманням вимог Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим нормативно-правовим актам. Двотижневе циклічне меню харчування хворих має бути розроблене, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії» та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні». Приготування їжі повинно здійснюватися відповідно до діючих збірників рецептур, з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні» Додаток 2 до Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я (пункт 1.5), ЗАМІНА ПРОДУКТІВ за білками й вуглеводами Заміна м’яса (за білком), Яловичина 1 категорія відповідно ДСТУ 4589:2006 . НАПІВФАБРИКАТИ М’ЯСНІ НАТУРАЛЬНІ ВІД КОМПЛЕКСНОГО ДІЛЕННЯ ЯЛОВИЧИНИ ЗА КУЛІНАРНИМ ПРИЗНАЧЕННЯМ. Яловича печінка належить до субпродуктів І категорії та є продуктом делікатесного і лікувального значення при анемії, загальному ослабленні, променевій хворобі тощо. У печінці міститься багато повноцінних білків (у тому числі залізовмісних), екстрактивних речовин, а також мінеральних речовин та вітамінів (холін, біотин, віт. А, С, всі вітаміни групи В, ніацин).
Страва з меню «Суфле з яловичої печінки» - відноситься до м’ясних субпродуктів (страва з яловичої печінки). Замовник є медичним закладом, тому для здоров’я пацієнтів вживання печінки необхідно передбачити в харчуванні, як допоміжний засіб скорішого одужання.
2.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено, що при розробці двотижневого циклічного меню Учасник зобов’язаний обов’язково:
- врахувати, що дієтичне харчування «Нормотрофічне дорослі 2200-2400 ккал по набору продуктів та технології приготування повинно відповідати Дієтичному столу № 5 за Певзнером.
Переможцем закупівлі ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у тендерній пропозиції подано «Меню нормотрофічне (дорослі)» в якому енергетична цінність по набору продуктів 2200-2400 ккал в день, що відповідає вимогам Замовника, бо ця вимога по калорійності стосується саме «Меню нормотрофічне (дорослі)».