-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба морожена – Хек
Завершена
675 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 750.00 UAH
Номер:
660a160a99c54d58896226918f482384
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 17:40 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024
№ 17-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2024 № 17-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-12-13-012724-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам статті 16 Закону та абзацу 7 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, ТОВ «Юлтис» та ФОП Якімець Андрій Вікторович установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не відповідає принципам публічних закупівель, які закріплені в статті 5 Закону та пункті 3 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 11.01.2024 № 10, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій учасників, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023 № 303, тендерна пропозиція учасника ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Юлтис», тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Якімець Андрій Вікторович, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.12.2023 № 321, від 30.12.2023 № 325 та від 04.01.2024 № 1, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 02.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2024, договір про закупівлю від 11.01.2024 № 10, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 23.02.2024 та 01.03.2024.
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, пунктом 2 статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, в пункті 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, що забезпечує можливість зберігати продукцію під час відключень електроенергії».
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаного вище кваліфікаційного критерію не відповідає статті 16 Закону та абзацу 7 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 22.12.2023 до участі у процедурі закупівель подано тендерні пропозиції від трьох учасників: ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ, ТОВ «Юлтис» та ФОП Якімець Андрій Вікторович.
Протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 27.12.2023 № 321 та від 30.12.2023 № 325 відхилено від участі у торгах тендерні пропозиції подані ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ та ТОВ «Юлтис», а протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.01.2024 № 1 визнано переможцем тендерну пропозицію подану ФОП Якімець Андрій Вікторович.
Разом з тим, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 27.12.2023 № 321 встановлено, що тендерну пропозицію ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ відхилено від участі у процедурі закупівлі, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з порушенням вимог Додатку № 2 до тендерної документації внаслідок ненадання у складі пропозиції вказаного учасника оригіналу або завіреної належним чином копії договору про надання ветеринарних послуг, копії акту виконаних робіт за листопад 2023 р., та висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за листопад 2023 р. з актами виконаних робіт.
Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу V тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В свою чергу, невідповідність вимогам Додатку № 2 до тендерної документації внаслідок не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ оригіналу або завіреної належним чином копії договору про надання ветеринарних послуг та копії акту виконаних робіт за листопад 2023 р. та висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за листопад 2023 р. з актами виконаних робіт не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усуненим шляхом виправлення таких невідповідностей.
Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу V тендерної документації, не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ невідповідностей у тендерній пропозиції.
Крім того, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 30.12.2023 № 325 встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «Юлтис» відхилено від участі у процедурі закупівлі, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з порушенням вимог Додатку № 2 до тендерної документації внаслідок надання у складі вказаної тендерної пропозиції висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу за грудень 2023 року та ненадання у її складі актів виконаних робіт щодо бактеріального забруднення транспортного засобу.
В свою чергу, невідповідність вимогам Додатку № 2 до тендерної документації внаслідок надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юлтис» висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу за грудень 2023 року та ненадання актів виконаних робіт щодо бактеріального забруднення транспортного засобу не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усуненим шляхом виправлення таких невідповідностей.
Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу V тендерної документації, не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «Юлтис» невідповідностей у тендерній пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей та пунктом 3 розділу V тендерної документації, безпідставно відхилено тендерні пропозиції подані ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ та ТОВ «Юлтис» з меншими ціновими пропозиціями, чим в свою чергу порушено принципи здійснення публічних закупівель (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність), дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону.
Таким чином, моніторингом установлено, що Замовник, за відсутності підстав відхилення визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, відхилив тендерні пропозиції учасників ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ та ТОВ «Юлтис», які за результатами аукціону були дешевшими на 31 500,00 грн (571 500,00 грн - 540 000,00 грн) та 180,00 грн (571 500,00 грн - 571 320,00 грн) за пропозицію учасника ФОП Якімець Андрій Вікторович, якого за результатами проведеної процедури закупівлі визнано переможцем.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ФОП Якімець Андрій Вікторович не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, висновок державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за листопад 2023 р., з наданням актів виконаних робіт.
На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Якімець Андрій Вікторович в складі тендерної пропозиції надав копію експертного висновку від 04.12.2023 № 002962 з/23 виданого Житомирською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за результатами перевірки відповідності зразку 002962з/1/23-змив з кузова автомобіля Мерседес АМ 3004 ЕМ за мікробіологічними випробуваннями відповідно до «Методичних вказівок щодо санітарно-мікробіологічного контролю об’єктів виробництва та реалізації, які підлягають ветеринарному нагляду, Київ 2014 р.».
Також, в складі тендерної пропозиції учасник ФОП Якімець Андрій Вікторович надав копію акту приймання-здавання робіт від 30.11.2023 № 2541.
Однак, надана учасником ФОП Якімець Андрій Вікторович копія експертного висновку від 04.12.2023 № 002962 з/23 свідчить про те, що вказаний висновок наданий саме за грудень 2023 року, а не за листопад 2023 року, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки тендерною документацією вимагалося надання у складі тендерної пропозиції учасника саме висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу за листопад 2023 року.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Якімець Андрій Вікторович як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, слід відмітити, що надання у складі тендерної пропозиції висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу саме за грудень 2023 року, а не за листопад 2023 року, було однією з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юлтис», яка була більш економічно вигідною.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення визначених у підпункті 2 пункту 44 Особливостей, відхилив більш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «Юлтис», проте за наявності аналогічних підстав відхилення визначених у підпункті 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Якімець Андрій Вікторович, що не відповідає принципам публічних закупівель, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та максимальна економія, ефективність та пропорційність, що закріплені в статті 5 Закону та пункті 3 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на запит через електронну систему закупівель посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель від 19.02.2024, надано відповідні пояснення на 4-й робочий день (інформацію, документи).
Період усунення порушень:
06.03.2024 17:46 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2024 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідно до висновку Північно-східним офісом державної аудиторської служби України в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) по предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 15221000-3 - Морожена риба «Риба морожена – Хек» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-13-012724-a), з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, комунальне некомерційне підриємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради здійснила заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору про закпівлю від 11.01.2024 №10. Додаткова угода №1 від 11.03.2024 додана.
Дата публікації звіту:
11.03.2024 16:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
11.03.2024 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
e49ade91c65c484cb2d665beed49ce8f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2024 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба морожена – Хек», очікуваною вартістю 675 000,00 грн) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-012724-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Якімець Андрій Вікторович на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення).
3. Абзацом 7 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, пунктом 2 статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, в пункті 2 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, що забезпечує можливість зберігати продукцію під час відключень електроенергії».
Враховуючи вищевикладене, обгрунтуйте законодавчі підстави встановлення у тендерній документації кваліфікаційного критерію до учасників «Наявність обладнання, що забезпечує можливість зберігати продукцію під час відключень електроенергії», який не передбачений вимогами статті 16 Закону, із наданням документального підтвердження необхідності його встановлення.
4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної пропозиції учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, висновок державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за листопад 2023 р., з наданням актів виконаних робіт.
На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Якімець Андрій Вікторович в складі тендерної пропозиції надав копію експертного висновку від 04.12.2023 № 002962 з/23 виданого Житомирською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за результатами перевірки відповідності зразку 002962з/1/23-змив з кузова автомобіля Мерседес АМ 3004 ЕМ за мікробіологічними випробуваннями відповідно до «Методичні вказівки щодо санітарно-мікробіологічного контролю об’єктів виробництва та реалізації, які підлягають ветеринарному нагляду, Київ 2014 р.».
Також, в складі тендерної пропозиції учасник ФОП Якімець Андрій Вікторович надав копію акту приймання-здавання робіт від 30.11.2023 № 2541.
Однак, надана учасником ФОП Якімець Андрій Вікторович копія експертного висновку від 04.12.2023 № 002962 з/23 свідчить про те, що вказаний висновок наданий за грудень 2023 року, а не за листопад 2023 року, чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до тендерної пропозиції, оскільки вимагалося надання саме висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу за листопад 2023 років, а не актів виконаних робіт.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Якімець Андрій Вікторович підтверджено вимоги встановлені Додатком № 2 до тендерної документації, а саме, в частині надання висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за листопад 2023 р., із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
aa0f49bbcf6649dfb619afbad86c0274
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.02.2024 17:04
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Північно-східним офісом державної аудиторської служби України в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) по предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 15221000-3 - Морожена риба «Риба морожена – Хек» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-13-012724-a) надаємо пояснення:
Номер:
049339f375e845c380b47aec9f6d9406
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Риба морожена – Хек», очікуваною вартістю 675 000,00 грн) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-012724-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей, встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2023 № 321 та від 30.12.2023 № 325 тендерні пропозиції учасників ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ та ТОВ «Юлтис» були відхилені на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Слід зазначити, що не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ оригіналу або завіреної належним чином копії договору про надання ветеринарних послуг, копії акту виконаних робіт за листопад 2023 р. та висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за листопад 2023 р. з актами виконаних робіт не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усуненим шляхом виправлення таких невідповідностей.
В свою чергу, надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Юлтис» висновку державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за грудень 2023 р. та відсутності актів виконаних робіт щодо бактеріального забруднення транспортного засобу не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усуненим шляхом виправлення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте законодавчі підстави ненадання учасникам ФОП ЧОРНИЙ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ та ТОВ «Юлтис» можливості усунути виявлені Комунальним некомерційним підприємством «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради невідповідності під час розгляду їх тендерних пропозицій.
2. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, оригінал або завірену належним чином копію договору про надання ветеринарних послуг, копію акту виконаних робіт за листопад 2023 р., висновок державної лабораторії щодо бактеріального забруднення транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання товару до замовника за листопад 2023 р. з актами виконаних робіт.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте законодавчі підстави встановлення у тендерній документації вимоги наявності в учасників вищевказаних документів саме за листопад 2023 року, за виключенням можливості надання учасниками вказаних документів за інші місяці, зокрема, за пізніші місяці, які є ближчими до виконання зобов’язань щодо поставки товарів, а саме, грудень 2023 року.
Також, поясніть яким чином вказані документи, видані за грудень 2023 року, а не за листопад 2023 року, впливають на технічну специфікацію до предмета закупівлі та свідчать про гіршу характеристику предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
7ab54e4c27b2450ea58a32413e239dcc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.03.2024 16:01
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Північно-східним офісом державної аудиторської служби України в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) по предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 15221000-3 - Морожена риба «Риба морожена – Хек» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-13-012724-a) надаємо пояснення: