• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)

Завершена

200 304 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 003 040.00 UAH
Номер: be7b707c63c24bc996e777c3b68118bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-15-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.02.2024 13:16 - 09.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.02.2024 № 17 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2024 № 17 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2023-12-13-011255-a 13.12.2023 Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-12-13-005214-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.12.2023 № 617/05.02.03-05/2023 та від 29.01.2024 № 46/05.05-09/2024, Вимога про усунення невідповідностей до 26 грудня 2023, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.12.2023, Договір на надання послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) від 01.01.2024 № 3-б (далі – Договір № 3-б), Додаткова угода від 26.01.2024 № 1 до Договору № 3-б, Додаткова угода від 26.01.2024 № 1 до Договору № 3-б, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 22.02.2024 через електронну систему закупівель. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 12.03.2024 16:33 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2024 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-13-011255-a Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради провів роз"яснювальну роботу та навчання уповноваженій особі, повторну перевірку тендерної документації на відповідність вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 та Особливостям та в подальшому зобов’язується не допускати встановлені порушення. Водночас хочемо зазначити, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій знаходиться в п.2 Розділу V тендерної документації.
Дата публікації звіту: 13.03.2024 09:24

Запити/Пояснення