-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)
Завершена
200 304 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 003 040.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 003 040.00 UAH
Номер:
be7b707c63c24bc996e777c3b68118bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-15-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2024 00:00
Період моніторингу:
16.02.2024 13:16 - 09.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-12-13-011255-a 13.12.2023 Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-12-13-005214-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХРЕМБУД" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.12.2023 № 617/05.02.03-05/2023 та від 29.01.2024 № 46/05.05-09/2024, Вимога про усунення невідповідностей до 26 грудня 2023, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.12.2023, Договір на надання послуги із благоустрою населених пунктів (утримання території вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) від 01.01.2024 № 3-б (далі – Договір № 3-б), Додаткова угода від 26.01.2024 № 1 до Договору № 3-б, Додаткова угода від 26.01.2024 № 1 до Договору № 3-б, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 22.02.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
12.03.2024 16:33 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2024 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання здійснення заходів, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-13-011255-a Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради провів роз"яснювальну роботу та навчання уповноваженій особі, повторну перевірку тендерної документації на відповідність вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 та Особливостям та в подальшому зобов’язується не допускати встановлені порушення. Водночас хочемо зазначити, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій знаходиться в п.2 Розділу V тендерної документації.
Дата публікації звіту:
13.03.2024 09:24
Запити/Пояснення
Номер:
7f394ccc638a4966b24165096c8d0b1b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2024 13:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади)» за ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-011255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d4598aa0e38646a68981ac1df6decd2e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2024 15:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-011255-a) Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради надає пояснення про те, що потреба в послузі з благоустрою населених пунктів (утримання вулично-дорожньої мережі, тротуарів, штучних споруд та посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту Сумської міської територіальної громади) визначалася на підставі аналізу фактичної потреби для забезпечення діяльності Сумської міської територіальної громади у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2024 рік. Для формування опису послуг були залучені працівники відділу дорожнього господарства Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради, які відповідають за повноту надання послуг. Як основа, для встановлення очікуваної вартості послуг, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю цих послуг так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
Для забезпечення потреби в послугах у 2024 році, Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради наприкінці 2023 року розпочав закупівлю вищезазначених послуг на очікувану вартість 200 304 000,00 грн.
Відповідно до ст.35 БКУ, головний розпорядник бюджетних коштів забезпечує складання бюджетних запитів для подання до Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради. Після опрацювання бюджетних запитів головних розпорядників, Департаментом фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради доводяться граничні показники видатків. Наказом Сумської міської воєнної адміністрації №114-СМР від 25.12.2023 доведено бюджет Сумської територіальної громади на 2024 р., після чого, на головних розпорядників бюджетних коштів направляються витяги з річного розпису асигнувань та помісячного розпису асигнувань видатків.
Так, при укладанні договору про закупівлю №3-б від 01.01.2024 р., за підсумками проведених відкритих торгів, Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради були враховані вимоги БКУ, які забороняють взяття бюджетних зобов’язань без відповідних бюджетних призначень, а тому були внесені зміни до договору в частині зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 112 773 809,20 грн. (ціна Договору №3-б становить 69 200 000,00 грн.). Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.