-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-79710000-4: Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони нежитлових будівель та прилеглої території, матеріальних цінностей які знаходяться на складах і на відкритих площадках на території підприємства, рухомого складу який знаходиться в експлуатації і зберігається на площадках відстою в період коли не працює на маршрутах, рухомого складу та автотранспортних засобів які вилучені з експлуатації та зберігаються на стоянках в депо. Забезпечення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму)
Завершена
1 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Номер:
772ff1f2b8ba4ee397f29b0bb521694c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 14:08 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2023-12-13-011195-a 13.12.2023 КП "ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА – 2», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству, дотримання законодавства під час укладення додаткової угоди та своєчасність її оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
КП "ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ", (далі Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-13-003453-b ), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 13.12.2023), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2023 №1004, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА – 2» (далі – ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА – 2»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 21.12.2023, договір про закупівлю від 01.01.2024 №01/24 (далі - Договір) та його оприлюднення.
Період усунення порушень:
22.02.2024 12:06 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 12:06