-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
хліб пшеничний, хліб житній
Завершена
1 037 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 188.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 188.05 UAH
Номер:
b7de54a2c79d4c289d81175279411987
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-23-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2024 00:00
Період моніторингу:
23.02.2024 13:58 - 16.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
22.02.2024 № 21
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2024 №21
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-12-13-010551-a 13.12.2023
Берестечківський психоневрологічний інтернат
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "ТЕРЕМНО ХЛІБ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Берестечківського психоневрологічного інтернату (далі Замовник) ID: UA-P-2023-12-13-003577-b на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.12.2023 № 221 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.12.2023, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ" (далі ПрАТ "ТЕРЕМНО ХЛІБ"), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.12.2023 № 249, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 22.12.2023, договір від 29.12.2023 № 3, пояснення замовника надані 05.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.02.2024.
Період усунення порушень:
13.03.2024 16:42 - 19.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2024 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
d1eb464f5141454b8d4949980150b252
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.02.2024 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-010551-a), проведеної Берестечківським психоневрологічним інтернатом (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
985dc33826d047f29d853d7f337ceaef
Назва:
надання інформації
Дата опублікування:
05.03.2024 10:55
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення від 29.02.2024 року, повідомляємо наступне: Берестечківським психоневрологічним інтернатом було проведено відкриті торги на закупівлю хліба для харчування підопічних на 2024 рік . Розрахунок очікуваної вартості товару, що є предметом закупівлі, було сформовано з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, було здійснено пошук, збір та аналіз (моніторинг) загальнодоступної інформації про ціну аналогічного товару в тому числі: інформацію про ціну такого товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на спеціалізованих торгівельних майданчиках, рекламі, та в електронній системі закупівель «Prozorro». Окрім цього, з метою уточнення цін на ринку для забезпеченню хлібом дану установу, керуючись нормами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» було здійснено попередні ринкові консультації, для здійснення аналізу ринку. Додатково було взято до уваги досвід закупівель у минулих періодах, з додаванням індексу інфляції цін. Крім цього було подано комерційні пропозиції ПрАТ «Теремно Хліб» та ФОП Маслічук А.М. За результатами інформації, отриманої внаслідок вчинення усіх вище описаних дій, із застосуванням методики визначення очікуваної вартості, описаної у «Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, було вирахувано очікувану вартість даної закупівлі. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2024 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2024 рік по установі. Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення закладу хлібом для безперебійного харчування підопічних. Потреба у даному продукті визначена згідно норм затверджених постановою КМУ № 324 від 13.03.2002 р. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі було сформовано з врахуванням потреб інтернату та було розміщено обгрунтування на нашому офіційному веб-сайті. Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Берестечківський психоневрологічний інтернат є одержувачем бюджетних коштів.
1. Додаток – службова записка потреби подана дієтсестрою.
2. Протокол про проведення закупівлі.
3. Обгрунтування згідно постанови КМУ №710.
4. Комерційні пропозиції ПрАТ «Теремно Хліб», ФОП Маслічук А.М.