• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин» (38341000-7 Апаратура для вимірювання радіації) (система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (радіометр))

Завершена

2 512 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 120.00 UAH
Номер: a483b820767b48e9802b77221e055697
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-10-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.01.2024 20:30 - 01.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2024 № 2 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 2 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 29. UA-2023-12-13-009733-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "БРОМ" встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законо, Замовником порушено частину п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання Постанова № 710, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю приладів для вимірювання величин» (38341000-7 Апаратура для вимірювання радіації) (система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (радіометр)) (ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин) (далі Тендерна документація), затверджену Рішенням уповноваженої особи Державної установи "Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" (далі – Замовник), тендерну пропозицію ПП "БРОМ" (далі –Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерної пропозиції від 21 грудня 2023року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.12.2023 року, яким вирішено оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торгівельний майданчик) інформацію про визначення переможцем пропозиції Учасника, інформацію про визначення переможцем Учасника оприлюднити в порядку та терміни встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір від 21 грудня 2023 року, договір від 27.12.2023 року № 235 (далі – Договір). Моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі»: п.1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, що при поставці товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії декларації відповідності та/або сертифікати відповідності на товар, що засвідчують якість приладу (засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-гігієнічної експертизи та документи, що посвідчують якість і безпеку товару та копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо), чинних на момент подання. Замовник просить копії декларацій відповідності та/або сертифікатів відповідності на кожен товар окремо або на повний перелік товарів чинних на момент подання. Однак учасник надав довідку про те, що комплект документів відповідності технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки наддасть в термін до 31.12.2024 року. Згідно договору № 235 від 27.12.2023р. поставити товар необхідно до 01.04.2024р. Згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі» п.4 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надати гарантійний лист щодо стану товару та дати виробництва. Запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що був у використанні чи експлуатувався). При цьому, Учасником надано гарантійний лист, але не вказані дати виробництва. Також, моніторингом зазначеного питання встановлено, що згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними гарантійного листа якщо у разі поставки товару неналежної якості або товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів або технічних регламентів, учасник зобов’язується за свій рахунок протягом трьох календарних днів після отримання повідомлення замовника усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості. При цьому, учасник надав дану гарантію, відповідно до якої учасник зобов’язується за свій рахунок протягом тридцяти календарних днів усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості, в той час як вимогами тендерної документації передбачено строк для усунення недоліків – 3 календарних дні. Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що згідно до Тендерної документації, учасник повинен надати довідку, що він має небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника дана довідка відсутня, тобто Учасником не виконано вимоги Замовника, установлені тендерною документацією в цій частині. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП "БРОМ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП "БРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП "БРОМ" визначив його переможцем та уклав з ним Договір. Моніторингом своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено наступне. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.01.2024, про надання інформації щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також щодо встановлених невідповідностей в тендерній документації, Замовником надано пояснення 25.01.2024, тобто з порушенням терміну, визначеного абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 31.01.2024 19:40 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2024 19:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 31 січня 2024 року, Сторони припинили свої зобов’язання за Договором № 235 від 27 грудня 2023 року (UA-2023-12-13-009733-a) шляхом підписання Додаткової угоди № 1 від 06.02.2024 року.
Дата публікації звіту: 06.02.2024 12:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Сторони припинили свої зобов’язання за Договором № 235 від 27 грудня 2023 року (UA-2023-12-13-009733-a) шляхом підписання Додаткової угоди № 1 від 06.02.2024 року.
Дата публікації: 04.09.2024 11:49

Запити/Пояснення