-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин» (38341000-7 Апаратура для вимірювання радіації) (система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (радіометр))
Завершена
2 512 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 120.00 UAH
Номер:
a483b820767b48e9802b77221e055697
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 20:30 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
29. UA-2023-12-13-009733-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "БРОМ" встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законо, Замовником порушено частину п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання Постанова № 710, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю приладів для вимірювання величин» (38341000-7 Апаратура для вимірювання радіації) (система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (радіометр)) (ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин) (далі Тендерна документація), затверджену Рішенням уповноваженої особи Державної установи "Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" (далі – Замовник), тендерну пропозицію ПП "БРОМ" (далі –Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерної пропозиції від 21 грудня 2023року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.12.2023 року, яким вирішено оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торгівельний майданчик) інформацію про визначення переможцем пропозиції Учасника, інформацію про визначення переможцем Учасника оприлюднити в порядку та терміни встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір від 21 грудня 2023 року, договір від 27.12.2023 року № 235 (далі – Договір).
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі»: п.1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, що при поставці товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії декларації відповідності та/або сертифікати відповідності на товар, що засвідчують якість приладу (засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-гігієнічної експертизи та документи, що посвідчують якість і безпеку товару та копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо), чинних на момент подання.
Замовник просить копії декларацій відповідності та/або сертифікатів відповідності на кожен товар окремо або на повний перелік товарів чинних на момент подання. Однак учасник надав довідку про те, що комплект документів відповідності технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки наддасть в термін до 31.12.2024 року. Згідно договору № 235 від 27.12.2023р. поставити товар необхідно до 01.04.2024р.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі» п.4 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надати гарантійний лист щодо стану товару та дати виробництва. Запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що був у використанні чи експлуатувався).
При цьому, Учасником надано гарантійний лист, але не вказані дати виробництва.
Також, моніторингом зазначеного питання встановлено, що згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними гарантійного листа якщо у разі поставки товару неналежної якості або товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів або технічних регламентів, учасник зобов’язується за свій рахунок протягом трьох календарних днів після отримання повідомлення замовника усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості.
При цьому, учасник надав дану гарантію, відповідно до якої учасник зобов’язується за свій рахунок протягом тридцяти календарних днів усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості, в той час як вимогами тендерної документації передбачено строк для усунення недоліків – 3 календарних дні.
Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що згідно до Тендерної документації, учасник повинен надати довідку, що він має небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку.
Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника дана довідка відсутня, тобто Учасником не виконано вимоги Замовника, установлені тендерною документацією в цій частині.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП "БРОМ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП "БРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП "БРОМ" визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Моніторингом своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено наступне.
Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.01.2024, про надання інформації щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також щодо встановлених невідповідностей в тендерній документації, Замовником надано пояснення 25.01.2024, тобто з порушенням терміну, визначеного абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
31.01.2024 19:40 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 19:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 31 січня 2024 року, Сторони припинили свої зобов’язання за Договором № 235 від 27 грудня 2023 року (UA-2023-12-13-009733-a) шляхом підписання Додаткової угоди № 1 від 06.02.2024 року.
Дата публікації звіту:
06.02.2024 12:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Сторони припинили свої зобов’язання за Договором № 235 від 27 грудня 2023 року (UA-2023-12-13-009733-a) шляхом підписання Додаткової угоди № 1 від 06.02.2024 року.
Дата публікації:
04.09.2024 11:49
Запити/Пояснення
Номер:
419aeaa27a604d30a5b71ce68b60b8d1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2024 14:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 38340000-0 Прилади для вимірювання величин» (38341000-7 Апаратура для вимірювання радіації) (система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (радіометр))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-13-009733-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: відповідно до ст. 16 Закону»: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: акту (-ів) прийому-передачі товару/послуг/робіт/, які свідчать про повне виконання аналогічного (-их) договору (-ів) та видаткових накладних на товар.
Зазначаю той факт, що в складі тендерної пропозиції Учасником відсутні акти (-ів) прийому-передачі товарів /послуг/робіт/, згідно додатку 1, що свідчать про повне виконання аналогічного (-их) договору (-ів), а видаткова накладна № 344 від 10 липня 2018р. не має печатки на документі від отримувача на товар, яка повинна засвідчувати підпис.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі»: п.1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, що при поставці товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії декларації відповідності та/або сертифікати відповідності на товар, що засвідчують якість приладу (засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-гігієнічної експертизи та документи, що посвідчують якість і безпеку товару та копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо), чинних на момент подання.
В складі тендерної пропозиції Учасником надано гарантійний лист, але гарантія надана на системи для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах. Однак, учасником закупівлі постачається інший товар, а саме: Радіометр радону і торону AlphaGuard2000.
Крім того, в даній гарантії замовник просить копії декларацій відповідності та/або сертифікатів відповідності на кожен товар окремо або на повний перелік товарів чинних на момент подання. Однак учасник надав довідку про те, що комплект документів відповідності технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки наддасть в термін до 31.12.2024 року. Згідно договору № 235 від 27.12.2023р. поставити товар необхідно до 01.04.2024р.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі» п.4 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надати гарантійний лист щодо стану товару та дати виробництва. Запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що був у використанні чи експлуатувався). Товар повинен бути заводського виконання, без слідів та ознак напрацювання, ремонту, відновлення тощо, та повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартів, існуючих в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам тендерної документації. Виробництво запропонованого товару не раніше 2021 року.
Учасником надано гарантійний лист, але не вказані дати виробництва.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі» п.12 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними гарантійного листа, якщо у разі поставки товару неналежної якості або товару, що не буде відповідати вимогам державних стандартів або технічних регламентів, учасник зобов’язується за свій рахунок протягом трьох календарних днів після отримання повідомлення замовника усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості.
Учасник надав дану гарантію, але надав гарантію із змінами. Тобто учасник зобов’язується за свій рахунок протягом тридцяти календарних днів усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості.
Згідно до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1. учасник повинен надати довідку, що він має небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. В складі тендерної пропозиції Учасником дана довідка відсутня, тобто Учасником не виконано вимоги Замовника, встановлені тендерною документацією.
З огляду на викладене просимо пояснити:
- Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника ПП "БРОМ" переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Додатку 1та Тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
90fcd0d2e65643ff92c441501baa4501
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
25.01.2024 17:04
Опис:
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 19.01.2024р. закупівля (UA-2023-12-13-009733-a)
Шановна пані Ольго!
На Ваш запит від 19.01.2024 року, інформуємо!
положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.(надалі – Постанова №1178), повідомляє наступне.
Процедура закупівлі здійснена з дотриманням та у відповідності до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) та абз.6 п.9 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою визначено принципи здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, зазначаємо, що публічна закупівля (індикатор UA-2023-12-13-009733-a) здійсненна у повній відповідності до ст.4 Закону, з урахуванням положень абз.1 п.14 Постанови №1178.
Абз.1 п.14 Постанови №1178, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включена до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
На підставі листа від Міністерства охорони здоров’я України від 18.10.2023 року № 26-04/29657/2-23 МОЗ України було заплановано спрямувати на закупівлю спеціалізованого лабораторного обладнання, необхідного для проведення моніторингу вмісту радону в повітрі, воді, ґрунтах – систем для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, ґрунтах, відповідно до розподілу за регіонами із зазначенням кількісних та орієнтовних вартісних показників, згідно з додатком.
Відповідно до листа МОЗ України від 18.10.2023 року № 26-04/29657/2-23, для ДУ «Одеський ОЦКПХ МОЗ України» було виділено кошти на загальну суму 2512,00 тис. грн на закупівлю двох одиниць системи для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, ґрунтах.
По першому питанню : Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення: Предметом закупівлі є система для проведення вимірів радону, призначеної для безперервного автоматичного вимірювання об'ємної активності радону в повітрі житлових будинків та будівель соціально-побутового і виробничого призначення, а також в атмосферному повітрі, об'ємної активності радону у воді, об'ємної активності радону в ґрунтовому повітрі з метою оцінки потенційної радононебезпеки з одночасною реєстрацією температури, тиску і відносної вологості повітря. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін», проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар (шляхом моніторингу вартості предмету закупівлі на сайтах PROZORRO, комерційних пропозицій). При зборі інформації було встановлено, що Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, ґрунтах – це товар не масового вироблення, виготовляється іноземним виробником та має складний технічний характер. Система складається з багатопараметричного радон-монітору для вимірювань атмосферного повітря та додаткового програмного забезпечення - Радіометр, налаштувань обладнання, а саме: Наявність сумісного з РС програмного забезпечення Максимально доступне (просте) обслуговування при вимірах; Доступний інтерфейс; Багатофункціональна система дослідження зразків; комплекту для вимірювання радону у воді, та комплекту для вимірювання радону в ґрунті з зондом для вимірювань. Додаткові опції.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм для зазначеного предмета закупівлі, з урахуванням вимог щодо базових характеристик. Якість товару повинна відповідати вимогах відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогах, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
По другому питанню: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення: Посилання на сторінку вебсайту Установи: http://oolc.od.ua/
Питання : Згідно з Додатком 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: відповідно до ст. 16 Закону»: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: акту (-ів) прийому-передачі товару/послуг/робіт/, які свідчать про повне виконання аналогічного (-их) договору (-ів) та видаткових накладних на товар. Зазначаю той факт, що в складі тендерної пропозиції Учасником відсутні акти (-ів) прийому-передачі товарів /послуг/робіт/, згідно з додатком 1, що свідчать про повне виконання аналогічного (-их) договору (-ів), а видаткова накладна № 344 від 10 липня 2018р. не має печатки на документі від отримувача на товар, яка повинна засвідчувати підпис.
Пояснення: На відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, Учасником ПП «БРОМ» були надані наступні документи:
- Довідка - досвід виконання.
- Договір № 385/18-Т з Національним науковий центром «Інститут метрології», м. Харків, вул. Мироносицька, 42, Код ЄДРПОУ 02568325,
- видаткова накладна №344,
- довіреність 382.
Видаткова накладна № 344 від 10 липня 2018 р. не містить печатки Національного наукового центру «Інститут метрології», тільки підпис отримувача, але відповідно до Господарського кодексу України ч.ч. 1 та 3 ст.581, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, а також наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Відповідно до п. 2.4. «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88, повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця одержує основні засоби, запаси, нематеріальні активи, грошові документи, цінні папери та інші товарно-матеріальні цінності згідно з договором, підтверджуються відповідно до законодавства. Такі повноваження можуть бути підтверджені, зокрема, письмовим договором, довіреністю, актом органу юридичної особи тощо. Учасником ПП «БРОМ» була надана скан- копія довіреності № 382 від 04 липня 2018 р., на отримання товарно-матеріальних цінностей, оформлена у відповідності до ч. 2 ст. 9 Закону № 996 та п.2.3. «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку». Таким чином, Учасником ПП «БРОМ» були надані документи на підтвердження його кваліфікаційним вимогам.
Питання : Згідно з Додатком 3 до тендерної документації «Загальні вимоги до предмету закупівлі»: п.1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, що при поставці товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії декларації відповідності та/або сертифікати відповідності на товар, що засвідчують якість приладу (засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-гігієнічної експертизи та документи, що посвідчують якість і безпеку товару та копії ліцензій, за умови поставки товарів виробництво або розповсюдження яких ліцензується, документи з інформацією для споживача у відповідності з вимогами чинних нормативних документів і законодавства України тощо), чинних на момент подання. У складі тендерної пропозиції Учасником надано гарантійний лист, але гарантія надана на системи для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, ґрунтах. Однак, учасником закупівлі постачається інший товар, а саме: радіометр радону і торону AlphaGuard2000.
Крім того, у наданій гарантії замовник просить копії декларацій відповідності та/або сертифікатів відповідності на кожен товар окремо або на повний перелік товарів чинних на момент подання. Однак учасник надав довідку про те, що комплект документів відповідності технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки наддасть в термін до 31.12.2024 року. Згідно з договором № 235 від 27.12.2023р. поставити товар необхідно до 01.04.2024р.
Пояснення: В Додатку 3 до Тендерної Документації викладені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015- 38340000-0 «Прилади для вимірювання величин» (38341000-7» Апаратура для вимірювання радіації») (Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (радіометр) )
Система повинна включати в себе:
● Радон-монітор;
● Комплект для вимірювання радону в воді;
● Комплект для вимірювання радону в ґрунті;
● Допоміжне обладнання суміжне з комплектами;
Система повинна бути оснащена:
● сучасним багатофункціональним програмним пакетом для багатопараметричного аналізу, призначеного для графічного представлення виміряних значень концентрації радону, температури, тиску і вологості повітря, запису можливих переміщень приладу, здатному працювати з багатьма приладами і створювати базу даних за вимірюваннями;
За технічними вимогами, прилад повинен включати радон-монітор, який виконує функцію радіометра та допоміжне , сумісне обладнання, з сучасним програмним забезпеченням.
Відповідно до Постанови №94 Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», в який передбачає застосування процедур оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології. Додаток 1 до Технічного регламенту містить перелік засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології. У пункті 56. Додатку 1 зазначені: Радіометри, радіометричні установки, дозиметри та вимірювачі потужності дози.
У назві предмета закупівлі зазначено: Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (радіометр), виходячи з вищезазначеного, система складається з родон -монітору, який виконує функцію радіометру та допоміжного обладнання. Учасник повинен надати Сертифікат органу з оцінки відповідності на вимірювальний прилад, а саме на радіометр. Допоміжне приладдя не підпадає під дію Постанови №94 Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
Згідно з договором № 235 від 27.12.2023р., розділу «VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН»
п.6.3.4. зазначено, що Постачальник повинен надати сертифікат відповідності на Товар, виданий органом з оцінки відповідності, у термін 120 календарних днів з дати поставки Товару.
Питання : Згідно з тендерною документацією «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1., учасник повинен надати довідку, що він має небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. У складі тендерної пропозиції Учасником така довідка відсутня, тобто Учасником не виконано вимоги Замовника, встановлені тендерною документацією. З огляду на викладене, просимо пояснити: - Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника ПП "БРОМ" переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Додатку 1та тендерній документації?
Пояснення:
Інформація про небюджетний рахунок є в довідці про Учасника, документ називається «Відомості про Учасника», з відомостями про номер рахунку, ім’я та орган Державної казначейської служби.
Питання: Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника ПП "БРОМ" переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Додатку 1та Тендерній документації?
Пояснення:
Процедура закупівлі здійснювалась відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень п.10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з дотриманням принципів здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» процедура проводилась за допомогою електронної системи закупівель, яка забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, та виключає втручання до такої процедури закупівлі будь-яких зловживань зі сторони як учасників, так і Замовника.
Відповідно до ст. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації Замовником визначаються кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Таким чином, оскільки кваліфікаційні вимоги не містять вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції, вимога про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель не буде мати законних підстав.
З повагою
Генеральний директор Арам АНТАШЯН