-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, Риба морська заморожена «Хек» або еквівалент.
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Завершена
1 413 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 067.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 067.00 UAH
Номер:
8ebb20231ef44a4d818073dbb6eaf189
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-31-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
31.01.2024 15:15 - 22.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 12-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2024 № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-13-009845-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня
ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.12.2023 № 6-ВТО/2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ФУД» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС ФУД»), рішення уповноваженої особи, затверджене протоколом від 26.12.2023 № 5-ВТО/6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.12.2023, договір від 03.01.2024 № 6-ВТО на суму 848 640,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АЛЬЯНС ФУД» (далі – Договір), додаткова угода від 29.01.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надане 09.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.02.2024 17:09 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
d980b56403e54f8a8a1514e851cd33ef
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
06.02.2024 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «152200000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені, Риба морська заморожена «Хек» або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-13-009845-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e0ccfe1278444023a73a30e6f726f652
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
09.02.2024 12:46
Опис:
При визначенні очікуваної вартості Закупівлі 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, Риба морська заморожена «Хек» або еквівалент. (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-13-009845-a) Замовник застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Проведено аналіз ринку що охоплює існуючі види необхідної продукції і можливі альтернативи, а також існуючих і потенційних постачальників, враховувалась інформація про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі були проведені дослідження ринку, задля отримання інформації щодо актуальних цін. Замовником було отримано комерційні пропозиції від 3 постачальників, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, (скан-копії надаються на підтвердження).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Якість предмета закупівлі повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості та умовам договору. Вимоги до якості предмета закупівлі: Риба морська заморожена "Хек" або еквівалент повинна бути : морська свіжозаморожена, обезголовлена, патрана, тушками.
Вага тушки до 300 г, сухої заморозки (без глазурі).
Поверхня рівна, чиста, за кольором властива цьому виду.
Тушки риби без зовнішніх пошкоджень. Проколи,порізи,зриви шкіри у риб в одній пакувальній одиниці, не більше ніж 10-15%.
Не допускається:
- ослаблена консистенція;
- механічні пошкодження;
- пожовтіння;
- старий запах;
- наявність льоду в тушках.
Залишок терміну зберігання на момент постачання повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару.
Риба морська заморожена повинна мати відповідне пакування, яке унеможливлює зневоджування, окиснювання і забезпечує цілість і якість під час транспортування і зберігання. Запропонований Учасником товар відповідає вимогам законодавства України щодо захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Учасник повинен мати розроблену, впроваджену систему аналізу небезпечних чинників та використовувати процедури контролю критичних точок (НАССР). Постачання товару буде здійснено Учасником на склад харчоблоку, спеціально обладнаним автотранспортом Учасника для перевезення предмета закупівлі, який відповідає вимогам статті 44 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - із змінами. Тара та упаковка відповідатиме вимогам встановленим до даного виду товарів і захищатиме його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки).