• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1- Свинина охолоджена у напівтушах або еквівалент*, м’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*, Лот №2 - Четвертина куряча охолоджена або еквівалент*, філе куряче охолоджене або еквівалент*.

Детальні вимоги щодо закупівлі визначені у оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації і додатках до неї. Відкриті торги з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Завершена

4 138 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 990.00 UAH
Номер: 27259280c8d84587a773a80e3d4d9119
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 19.03.2024 15:51 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2024 № 11-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/3653-2024 від 18.03.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.03.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 19.03.2024 №11-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-13-007412-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 566-96-32, tsepelev_i@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ Мацеїв (лот №1) встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Ярема Мирослава Миколаївна», ФОП Спічак Вячеслав Вікторович (лот №2), укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.11.2023 (далі – Особливості №1178); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023 №127 (зі змінами); тендерні пропозиції ТОВ Мацеїв (лот №1) та ФОП Ярема Мирослава Миколаївна, ФОП Спічак Вячеслав Вікторович (лот №2); вимогу про усунення невідповідностей від 27.12.2023 у тендерній пропозиції ФОП Ярема Мирослава Миколаївна (лот №2); вимогу про усунення невідповідностей від 02.01.2024 у тендерній пропозиції ФОП Спічак Вячеслав Вікторович (лот №2); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ярема Мирослава Миколаївна (лот №2) від 29.12.2023 №139; повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023 (лот №1) та від 04.01.2024 (лот №2); договори про закупівлю від 02.01.2024 №1 на суму 1 543 800,00 гривень та від 11.01.2024 №9 на суму 1 799 999,00 гривень, пояснення Замовника надані 22.03.2024, 28.03.2024 та 29.03.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Проведеним моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу VI тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції сканований та заповнений Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, наведений у Додатку 4 тендерної документації. Відповідно до пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації, Проєкт договору містить Додаток № 1 «Специфікація товару», який є його невід'ємною частиною. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ Мацеїв (лот №1) у складі своєї пропозиції надав сканований та заповнений Проєкт договору про закупівлю (файл – Проект договору.pdf) не в повному обсязі, без Додатку №1 «Специфікація товару», який є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимог підпункту 3.2 пункту 3 Розділу VI тендерної документації. Відповідно до пояснення Замовника 28.03.2024, наданого на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що відсутність специфікації в проєкті договору не вважалося суттєвою помилкою оскільки, не впливає на цінову пропозицію Учасника. Також, моніторингом установлено, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не у повному обсязі не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, та не призводить до відхилення тендерної пропозиції. Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ТОВ Мацеїв (лот №1) та на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність.
Період усунення порушень: 02.04.2024 11:40 - 17.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2024 11:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з порушенням вимог фахівцем з державних закупівель Мар’яною Санелюк пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12Л 0.2022 №1178 під час проведення процедури закупівлі Володимирським спортивним ліцеєм Волинської обласної ради «Лот №1 - Свинина охолоджена у напівтушах або еквівалент*, м ’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*»
Дата публікації звіту: 09.04.2024 11:00

Запити/Пояснення