-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1- Свинина охолоджена у напівтушах або еквівалент*, м’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*, Лот №2 - Четвертина куряча охолоджена або еквівалент*, філе куряче охолоджене або еквівалент*.
Детальні вимоги щодо закупівлі визначені у оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації і додатках до неї. Відкриті торги з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Завершена
4 138 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 990.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 7 990.00 UAH
Номер:
27259280c8d84587a773a80e3d4d9119
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 15:51 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 11-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/3653-2024 від 18.03.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.03.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.03.2024 №11-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-13-007412-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ Мацеїв (лот №1) встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Ярема Мирослава Миколаївна», ФОП Спічак Вячеслав Вікторович (лот №2), укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.11.2023 (далі – Особливості №1178); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023 №127 (зі змінами); тендерні пропозиції ТОВ Мацеїв (лот №1) та ФОП Ярема Мирослава Миколаївна, ФОП Спічак Вячеслав Вікторович (лот №2); вимогу про усунення невідповідностей від 27.12.2023 у тендерній пропозиції ФОП Ярема Мирослава Миколаївна (лот №2); вимогу про усунення невідповідностей від 02.01.2024 у тендерній пропозиції ФОП Спічак Вячеслав Вікторович (лот №2); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ярема Мирослава Миколаївна (лот №2) від 29.12.2023 №139; повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023 (лот №1) та від 04.01.2024 (лот №2); договори про закупівлю від 02.01.2024 №1 на суму 1 543 800,00 гривень та від 11.01.2024 №9 на суму 1 799 999,00 гривень, пояснення Замовника надані 22.03.2024, 28.03.2024 та 29.03.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу VI тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції сканований та заповнений Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, наведений у Додатку 4 тендерної документації.
Відповідно до пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації, Проєкт договору містить Додаток № 1 «Специфікація товару», який є його невід'ємною частиною.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ Мацеїв (лот №1) у складі своєї пропозиції надав сканований та заповнений Проєкт договору про закупівлю (файл – Проект договору.pdf) не в повному обсязі, без Додатку №1 «Специфікація товару», який є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимог підпункту 3.2 пункту 3 Розділу VI тендерної документації.
Відповідно до пояснення Замовника 28.03.2024, наданого на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що відсутність специфікації в проєкті договору не вважалося суттєвою помилкою оскільки, не впливає на цінову пропозицію Учасника.
Також, моніторингом установлено, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не у повному обсязі не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, та не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Разом з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність у інформації та документах учасника ТОВ Мацеїв (лот №1) та на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав можливості учаснику виправити зазначену невідповідність.
Період усунення порушень:
02.04.2024 11:40 - 17.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.04.2024 11:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з порушенням вимог фахівцем з державних закупівель Мар’яною Санелюк
пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12Л 0.2022
№1178 під час проведення процедури закупівлі Володимирським спортивним ліцеєм
Волинської обласної ради «Лот №1 - Свинина охолоджена у напівтушах або еквівалент*,
м ’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*»
Дата публікації звіту:
09.04.2024 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
5e9069ca53bf42f899adf425b0372241
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2024 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-007412-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5ddd98fd6fa94f2582c1b459adc5c603
Назва:
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Дата опублікування:
22.03.2024 12:52
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ від 19.03.2024 року №11-3 про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021-2015 – 15110000 - 2 М’ясо - (Лот №1- Свинина охолоджена у напівтушах або еквівалент*, м’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент* код ДК 021:2015-15113000 – Свинина, Лот №2 - Четвертина куряча охолоджена або еквівалент*, філе куряче охолоджене або еквівалент* код ДК 021:2015-15112130-6 Курятина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-13-007412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо:
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
На виконання Вашого Запиту щодо надання пояснень (інформації та документів) у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», через електронну систему закупівель надаємо наступну інформацію та підтверджуючі документи.
1. Стосовно розрахунку розміру бюджетного призначення, визначення
технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
звертаємо увагу, що розрахунок розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості є передумовою ефективного планування для успішного проведення процедур державних закупівель та досягнення максимальної економії. Наголошуємо, що зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд, як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
1) Розмір бюджетного призначення: Замовник планує кошторисні призначення по КЕКВ 2230 «Продукти харчування», на придбання товарів, які є предметом даної закупівлі, відповідно до Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах рсвіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» з метою забезпечення учнів безпечною, якісною, повноцінною та корисною їжею відповідно до норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та затвердженого перспективного меню установи.
2) Технічні вимоги замовника щодо якості предмету закупівлі сформовані з метою збереження здоров’я та безпеки дітей для забезпечення раціонального збалансованого харчування учнів ліцею.
Свинина охолоджена у напівтушах або еквівалент* - м'ясо свинини охолоджене, І категорії, (температура в товщі м’язовій тканини — 0...4 °С), клеймоване овальним тавром з написом «Держветнагляд», має рожево - червоний колір різної інтенсивності, м’яка консистенція.
М'якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент* - м’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші з видаленою сполучною тканиною, І категорії. Із зовнішньої сторони шар сала товщиною не більше ніж 20 мм. Поверхня чиста, не завітрена, без ослизнення, без бахромок, краї зарівнянні. Глибина надрізів м’язової тканини не більша ніж 10 мм.
Четвертина куряча охолоджена або еквівалент*- Четвертина куряча має бути охолоджена, доставка в ящиках з харчової пластмаси. Поверхня ціла, рівна, чиста, недеформована, природного світло-рожевого кольору, консистенція м’язів щільна,запах притаманний свіжій птиці без сторонніх запахів. Товар має бути запакований в ящики, обов’язкова наявність ярликів із зазначенням найменування продукту, виробника, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, поживної та енергетичної цінності, посилання на нормативно-технічну документацію у відповідності до супровідних документів на поставку. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці.
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо).
Кожна партія товару має мати супровідні документи: товарно-транспортну накладну, декларацію виробника тощо.
Філе куряче охолоджене або еквівалент*- Філе бройлерних курчат має бути охолоджене, без сторонніх запахів. Філе має бути свіже, без кісток та хрящів, знекровлене, поверхня не завітрена, не липка. Поверхня філе курей повинна бути природного забарвлення, без зовнішніх пошкоджень, мати властивий свіжий запах.
Товар має бути запакований в ящики, обов’язкова наявність ярликів із зазначенням найменування продукту, виробника, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, поживної та енергетичної цінності, посилання на нормативно-технічну документацію у відповідності до супровідних документів на поставку. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці.
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). Кожна партія товару має мати супровідні документи: товарно-транспортну накладну, декларацію виробника тощо.
3) Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі: Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та законодавства в цілому. Очікувана вартість закупівлі визначалася методом порівняння та аналізу цінової інформації з реального ринку товару, інтернет ресурсів, усної інформації від виробників у Волинській області, а також аналізу реальних угод купівлі відповідного товару укладених замовником у минулому році з урахуванням підняття ціни за період проведення процедури закупівлі та вартості доставки і розвантаження у всі пункти доставки, а також ціни, які склалися в системі прозорро у закупівлях, які вже відбулися, із врахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення.
На підставі викладеного та на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://drive.google.com/file/d/1o38JDSl7xieBSo11ce0JbcUA2eJo9vqc/view?usp=drive_link
UA-2023-12-13-007412-a, що опубліковані на сайті.
Крім того, повідомляємо, що згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену
інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній
документації та оголошенні про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного предмету закупівлі.
Наголошуємо, що з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель Замовник здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті за посиланням https://drive.google.com/file/d/1o38JDSl7xieBSo11ce0JbcUA2eJo9vqc/view?usp=drive_link/
UA-2023-12-13-007412-a.
Номер:
0571119344144904add70d4006cb6c6a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2024 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-007412-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
- Відповідно до вимог п.п. 3.2. пункту 3 Розділу VI тендерної документації, Замовник вимагає у складі тендерної пропозиції учасника надати сканований та заповнений Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, наведений у Додатку 4 тендерної документації. Чому Вами не було відхилено учасника ТОВ МАЦЕЇВ (лот №1) через те що, наданий ним Проєкт договору у складі тендерної пропозиції (файл «Проект договору.pdf») наданий без Додатка №1 «Специфікація» до Договору, який є його невід'ємною частиною?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c772d179b9b84e30acc2f453260e1452
Назва:
Відповідно до вимог п.п. 3.2. пункту 3 Розділу VI тендерної документації, Замовник вимагає у складі тендерної пропозиції учасника надати сканований та заповнений Проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, наведений у Додатку 4 тендерної документації. Чому Вами не було відхилено учасника ТОВ МАЦЕЇВ (лот №1) через те що, наданий ним Проєкт договору у складі тендерної пропозиції (файл «Проект договору.pdf») наданий без Додатка №1 «Специфікація» до Договору, який є його невід'ємною частиною?
Дата опублікування:
28.03.2024 14:33
Опис:
Відсутність специфікації в проєкті договору не вважалося суттєвою помилкою оскільки, не впливає на цінову пропозицію Учасника, окрім того вона викладена у Додатку №3 «Тендерна пропозиція» і оприлюднена у системі електронних закупівель. Істотні умови між Замовником та Учасником викладено в основі договору. Цінова пропозиція вказана в проєкті договору не є вагомою, оскільки у процесі аукціону ціна може бути скоригованою Учасником.
Номер:
e043744cc4c6454aa51bb3c2892ec229
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2024 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-007412-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
- Прошу надати інформацію, з посиланням на файл у тендерній пропозиції, яким чином Учасником ФОП СПІЧАК ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ (лот №2) підтверджено вимогу Замовника відповідно до пункту 8 Додатку №2 до тендерної документації Лот №2 щодо надання учасником Договору з виробником на закупівлю продукції у виробника товару, який є дійсним протягом 2024 року (у випадку якщо учасник не є виробником продукції), (із зазначенням конкретного виду продукції згідно технічних вимог Замовника).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3e0886a5e10640288a3b1bae12ec6158
Назва:
надати інформацію, з посиланням на файл у тендерній пропозиції, яким чином Учасником ФОП СПІЧАК ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ (лот №2) підтверджено вимогу Замовника відповідно до пункту 8 Додатку №2 до тендерної документації Лот №2 щодо надання учасником Договору з виробником на закупівлю продукції у виробника товару, який є дійсним протягом 2024 року (у випадку якщо учасник не є виробником продукції), (із зазначенням конкретного виду продукції згідно технічних вимог Замовника).
Дата опублікування:
29.03.2024 12:58
Опис:
На виконання запиту ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ від 26.03.2024 року про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021-2015 – 15110000 - 2 М’ясо - Лот №2 - Четвертина куряча охолоджена або еквівалент*, філе куряче охолоджене або еквівалент* код ДК 021:2015-15112130-6 Курятина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-13-007412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо:
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
На виконання Вашого Запиту щодо надання пояснень (інформації та документів) у встановлені законодавством строки, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», через електронну систему закупівель надаємо наступну інформацію та підтверджуючі документи:
- інформація, з посиланням на файл у тендерній пропозиції, яким чином Учасником ФОП СПІЧАК ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ (лот №2) підтверджено вимогу Замовника відповідно до пункту 8 Додатку №2 до тендерної документації Лот №2 щодо надання учасником Договору з виробником на закупівлю продукції у виробника товару, який є дійсним протягом 2024 року (у випадку якщо учасник не є виробником продукції), (із зазначенням конкретного виду продукції згідно технічних вимог Замовника) міститься у файлі з назвою «Спічак В.В. № Ф-19169 від 25.05.2020 року» - Договір поставки №Ф-19169 від 25.05.2020 року, де в пункті 6 вказані строки поставки.
6.1. Даний Договiр набирає чинностi з «25» травня 2020 р. i дiє до З1 грудня 2022 року, але в будь - якому випадку до моменту повного i належного його виконання.
6.2. Дiя Договору продовжується на кожний наступний piк, якщо жодна iз cтopiн не заявить письмово про його розiрвання не пiзніше ніж за 15 днів до закiнчення дiї договору.