• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер: 15791867b7834cb8bec661f2de9e1b6e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.02.2024 10:06 - 28.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.02.2024 Одеса № 32 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.02.2024. В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2024 № 32 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 7 UA-2023-12-13-004086-a 13.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 719-35-16, d.o.morozov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців першого та восьмого пункту 28 Особливостей, пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна наркологічна лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023 б/н, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Милюхи Володимира Георгійовича (далі – ФОП Милюха В.Г.), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 21.12.2023 в електронній системі закупівель, протокол уповноваженої особи Замовника від 21.12.2023 б/н, договір про закупівлю від 28.12.2023 № 708 (далі – Договір), пояснення та документи, отримані 13.02.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Отже, на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей Замовником у таблиці 1 Додатка 1 до ТД неправильно зазначено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, в частині встановлення такої підстави до учасника процедури закупівлі або кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера) юридичної особи — учасника процедури закупівлі, що суперечить нормам підпункту 11 пункту 47 Особливостей, яким передбачено таку підставу до учасника процедури закупівлі або кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону основними функціями Уповноваженого органу є зокрема розроблення та затвердження переліку формальних помилок. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено перелік формальних помилок. Проте ТД Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710 про затвердження переліку формальних помилок в частині зазначення у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД такої формальної помилки як «відсутність інформації, що вимагається, в певних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції», чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей та Наказу № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до вимог пункту 1 Додатка 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) за період 2021-2023, що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору та стан виконання. При цьому Замовник зазначив, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про виконання послуг, які відносяться до коду ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Учасник процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г. надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 20.12.2023 № 20/12-12 (далі – Довідка № 20/12-12), в якій зазначив про часткове виконання договору від 12.01.2023 № 12/01, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна клінічна наркологічна лікарня» (далі – Договір № 12/01), та договору від 12.01.2023 № 12/01/01, укладеного з Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласна клінічна травматологічна лікарня» (далі – Договір № 12/01/01), а також надав скановані копії вказаних договорів. Однак під час дослідження змісту договорів було встановлено, що за Договором № 12/01 надавались послуги, що належать до послуг за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги, за Договором № 12/01/01 надавались послуги, що належать до послуг за кодом ДК 021:2015:55320000-9 – Послуги з організації харчування. У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит від 08.02.2024 про надання пояснень (інформації, документів) щодо вищевказаної невідповідності, на який Замовник 13.02.2024 надав пояснення, що Замовником було враховано зміст Договору № 12/01 за кодом ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги та Договору №12/01/1 за кодом ДК 021:2015:55320000-9 – Послуги з організації харчування, в яких фактичний предмет договору однаковий, а саме послуги щодо забезпечення харчування пацієнтів. Слід зазначити, що Замовник у пункті 1 Додатка 1 до ТД визначив які саме договори є аналогічними у розумінні ТД, а саме: під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про виконання послуг, які відносяться до коду ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги, а також встановив вимогу щодо кількості таких договорів – не менше двох. Проте учасник процедури закупівлі ФОП Милюха В.Г. надав у складі тендерної пропозиції Довідку № 20/12-12, що містить інформацію про виконання лише одного аналогічного договору за кодом ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги, та відповідне документальне підтвердження, чим не дотримав вимог пункту 1 Додатка 1 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Милюхи В.Г. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 20.02.2024 18:02 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2024 18:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: відповідно до висновку ведуться перемовини щодо розірвання Договору №708 від 28.12.2023 р
Дата публікації звіту: 27.02.2024 15:36

Запити/Пояснення