• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі стерилізації медичного інструментарію та м’якого інвентарю (код за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображено в інших розділах)

Завершена

3 030 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 301.00 UAH
Номер: 8b428cb4896445d8943512fdc3612540
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-18-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 18.01.2024 18:29 - 09.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.01.2024 №4-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 18.01.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 18.01.2024 №4-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-12-022403-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.02.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 12.12.2023 №439; пропозицію учасника ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» від 22.12.2023 №464; повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023; договір про закупівлю від 01.01.2024 №5, пояснення Замовника, надані 23.01.2024 та 05.02.2024, через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатом проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції установлено наступне. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів: для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надав скановані з копій, а не оригіналів Протокол загальних зборів засновників та Наказ про призначення директора (файл «Додатки до довідки про повноваження директора.pdf»), чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу ІІІ Додатку № 4 до тендерної документації. Разом з цим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання Учасником документів, сканованих з копій, а не оригіналів, в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до пояснення Замовника 05.02.2024, наданого на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що уповноваженою особою не було враховано яким чином оформлені надані учасником документи щодо підпису тендерної пропозиції та прийнято рішення про намір укласти з ним договір та надалі розгляд тендерних пропозицій проводиться більш деталізовано.
Період усунення порушень: 06.02.2024 18:21 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2024 18:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https;// prozorro.gov.ua) 06 лютого 2024 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-12-12-022403-а (надалі – Висновок), відповідно до якого виявлено наступні порушення: «За результатом проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції установлено наступне. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів: для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надав скановані з копій, а не оригіналів Протокол загальних зборів засновників та Наказ про призначення директора (файл «Додатки до довідки про повноваження директора.pdf»), чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу ІІІ Додатку № 4 до тендерної документації.» Зобов’язано Замовника усунути порушення законодавства у сфері державних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (далі - Замовник) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-12-022403-а, а саме: З метою недопущення та попередження у подальшому порушень вимог Закону з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» при проведенні відкритих торгів, з уповноваженою особою, Лошак В.Ф., було проведено бесіду профілактичного характеру, дану особу буде направлено для проходження навчання з метою удосконалення її професійних навичок та підвищення її професійного рівня.
Дата публікації звіту: 09.02.2024 13:04

Запити/Пояснення