-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання білизни (код за ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)
Завершена
1 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 800.00 UAH
Номер:
bf94317230764f78a276254c57dfdd1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 23:26 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11. UA-2023-12-12-021636-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, звіт про виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-12-12-021636-a, тендерну документацію Замовника, затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023 №438, тендерну пропозицію ТОВ «СІВЕР КЛІН СЕРВІС» (далі – учасник, переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 22.12.2023, договір про закупівлю від 01.01.2024 №438 на загальну суму 1 971 000,00 грн, пояснення Замовника, отримане 25.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення), звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
12.02.2024 22:56 - 16.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2024 22:56
Запити/Пояснення
Номер:
5a75a7446d6847a7bec864a7184da5ad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.01.2024 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з прання білизни (код за ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-021636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3d348335b49149e78158b1487cc1be1a
Назва:
Відповідь на запит про надання почснень
Дата опублікування:
25.01.2024 15:15
Опис:
Начальнику
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Станіславу КОСІНОВУ
Відповідь на запит (подання запиту – 23.01.2024 року) по процедурі закупівлі (оголошення № UA-2023-12-12-022403-a) по предмету закупівлі: Послуги з прання білизни (код за ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)
Закупівлю: Послуги з прання білизни (код за ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) проведено Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради (надалі – Замовник) відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (зі змінами) (надалі – Постанова № 710) та з метою ефективного використання бюджетних коштів, передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечення:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Даною постановою передбачені й заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Проте, відповідно до пункту 11 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні кошти (кошти бюджету) - належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету.
Пункт 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, містить визначення «бюджетне призначення». Так, це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Пункт 40 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України вказує, що паспорт бюджетної програми - документ, що визначає мету, завдання, напрями використання бюджетних коштів, відповідальних виконавців, результативні показники та інші характеристики бюджетної програми відповідно до бюджетного призначення, встановленого законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), та цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів.
Замовник не має затвердженого плану використання бюджетних коштів, не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до Статуту, виписки з ЄДРПОУ наше підприємство є комунальним некомерційним підприємством і не є розпорядником бюджетних коштів, що підтверджується реєстраційною карткою підприємства, тому не підпадає під дію Постанови № 710.
Додатково зазначаємо, що при визначенні предмета закупівлі, та визначенні його очікуваної вартості підприємство керується Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (що має рекомендаційний характер) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався на підставі інформації, що міститься у відкритих інформаційних джерелах мереж Інтернет, а також аналізу та моніторингу ринкових цін та цін відповідних закупівель в електронній системі «Prozorro». Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб підприємства, оптимального співвідношення ціни та якості, загальноприйнятих норм і стандартів (ДСТУ, ТУ тощо), «Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я» затвердженою наказом МОЗ України від 30.04.2014 №293 та інших вимог чинного законодавства.
Додатки:
1. Виписка з ЄДРПОУ
2. Реєстраційна картка
Уповноважена особа Валентина ЛОШАК