-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуга з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності виконкому міської ради у друкованих засобах масової інформації
Торги не відбулися
2 182 571.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 912.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 912.86 UAH
Номер:
33e8656b317c495085474155961ab67f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:22 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-12-12-020053-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2023-12-12-020053-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, виконання рішення Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 01 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-12-12-008014-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, Обґрунтування аномально низької ціни, вимоги про усунення порушення та рішення замовника, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "ДРУК-КР" та відхилену пропозицію учасника ТОВ "РЕДАКЦІЯ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "ЧЕРВОНИЙ ГІРНИК" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5а ВТ/ВС від 04.01.2024, №5б ВТ/ВС від 05.01.2024, повідомлення про намір укласти договір опубліковане 05 січня 2024 року, скаргу на рішення замовника щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі від 05.01.2024 №5 (номер ID: UA-2023-12-12-020053-a.a3) з доповненням до скарги №8 від 09.01.2024, надані замовником пояснення по суті скарги №5/06-24 від 12.01.2024, повідомлення про оскарження в суді рішення АМКУ (протокол №5в ВТ/ВС від 08.02.2024), додаткове повідомлення про оскарження (протокол №5в-1 ВТ/ВС від 16.02.2024), рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2024 №1115-р/пк-пз (опубліковане 23.01.2024), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 21.03.2024.
Скаржник ТОВ "РЕДАКЦІЯ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "ЧЕРВОНИЙ ГІРНИК" при поданні скарги повідомив про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Комісія АМКУ постановила: зобов'язати виконавчий комітет Криворізької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "РЕДАКЦІЯ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "ЧЕРВОНИЙ ГІРНИК" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ДРУК-КР" переможцем за процедурою закупівлі — "Послуга з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності виконкому міської ради у друкованих засобах масової інформації", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-12-020053-a.
Рішення Органу оскарження Замовником не виконане.
Натомість 16.02.2024 направлено позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення від 18.01.2024 №1115-р/пк-пз.
Згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень Ухвалою від 13 березня 2024 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі №320/8728/24.
Замовником в наданому поясненні на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області вказано, що він повідомив АМКУ щодо оскарження цього рішення. На теперішній час дана справа перебуває в провадженні Київського окружного адміністративного суду.
Період усунення порушень:
01.04.2024 17:45 - 05.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2024 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
a5dcd4bb9a2041569843ee2bb3cd70d6
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.03.2024 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Послуга з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності виконкому міської ради у друкованих засобах масової інформації» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-020053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Відповідно до частин 22 та 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Рішення органу оскарження від 18.01.2024 за №1115-р/пк-пз оприлюднене в електронній системі закупівель 23 січня 2024 року о 12:30 год.
З огляду на інформацію розміщену в електронній системі закупівель Рішення органу оскарження не виконане.
Поясніть причини не виконання рішення органу оскарження від 18.01.2024 за №1115-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.