-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Благоустрій населених пунктів: піщано - соляна суміш з піску та солі )
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1400 м куб Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2210
Завершена
4 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
86bfedef7eb3487f86adbd290a48595d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000174
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 12:43 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2024 №2-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 11 січня 2024 року № 2-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2023-12-12-017232-a від 12.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (ID: UA-P-2023-12-12-009051-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 12.12.2023 № 62ВТО зі змінами від 16.12.2023; звернення Фізичної особи підприємця Гура Віталій Віталійович від 14.12.2023 та 15.12.2023 з вимогою щодо усунення порушення, відповідь Замовника від 15.12.2023 та від 16.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.12.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер Логістік Україна-Л» (далі - ТзОВ «Інтер Логістік Україна-Л»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.12.2023 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023; договір про закупівлю товару від 28.12.2023 № 4/33-542 (далі – Договір № 4/33-542); додаткова угода до Договору № 4/33-542 від 29.12.2023 № 1; повідомлення про внесення змін до Договору № 4/33-542 від 29.12.2023; додаткова угода до Договору № 4/33-542 від 12.01.2024 № 2; повідомлення про внесення змін до Договору № 4/33-542 від 12.01.2024; додаткова угода до Договору № 4/33-542 від 19.01.2024 № 3; повідомлення про внесення змін до Договору № 4/33-542 від 19.01.2024; звіт про виконання договору про закупівлю від 22.01.2024; пояснення Замовника, надані 02.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
02.02.2024 15:35 - 08.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2024 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
2601dc5c542c46fc9d96ff62c4e93fb7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2024 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Благоустрій населених пунктів: піщано - соляна суміш з піску та солі ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-017232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b51c3d33d53a44f69b4bb182cfb784c6
Назва:
На Ваш Запит: «Про надання пояснень» від 30.01.2024
Дата опублікування:
02.02.2024 10:45
Опис:
На Ваш Запит: «Про надання пояснень» від 30.01.2024 до закупівлі товару за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Благоустрій населених пунктів: піщано - соляна суміш з піску та солі ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-017232-a ) у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-11-000174 від 11.01.2024, надаємо роз’яснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок вартості відповідно діючих вимог, стандартів та нормативів.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2023 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік»)
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю товару: UA-2023-12-12-017232-a
Період поставки товару Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
до 31.12.2023 4 000 000,00
Кошти для проведення закупівлі передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд»
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2023-12-12-01723&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-2023-12-12-017232-a