-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Надання послуг з організації робочого середовища (прибирання приміщень будівель та територій, догляд будівель та територій КП «УРЕА»)
Завершена
5 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 58 600.00 UAH
Номер:
8dd6b9361be2445d9cf466ae2a06d98f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-10-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2024 00:00
Період моніторингу:
10.01.2024 21:25 - 01.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024
№ 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-12-12-017270-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції учасників, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації, правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника, розгляду тендерної пропозиції учасників, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" послуг (ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги), яка затверджена Рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023 року № 98, вимоги про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.12.2023; тендерні пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" та Товариства з обмеженою відповідальністю "МД ГРУП КОМПАНІ" (далі - ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ", Учасник, переможець), протокол розкриття тендерних пропозиції від 20 грудня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір від 27 грудня 2023 року; договір № 04 від 02 січня 2024 року, з додатками (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.01.2024 року.
Період усунення порушень:
22.01.2024 22:58 - 26.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2024 22:58
Запити/Пояснення
Номер:
b5809e89e28244869c1fcfc7c309d5e4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 18:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з організації робочого середовища (прибирання приміщень будівель та територій, догляд будівель та територій КП «УРЕА») (код ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-017270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог тендерної Документації на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299 Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341641, місцезнаходження : 49040 , м.Дніпро, проспект Праці,3.
Надані переможцем ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" платіжні документи не містять інформації про зачислення грошового покриття на зазначені реквізити (ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299). Яким чином ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" виконано вимоги тендерної Документації, в частині підтвердження зачислення грошового покриття на зазначені реквізити Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
109e1dcde6ae4fe99df9bf781cfcc7a6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.01.2024 14:48
Опис:
Перше питання: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення :
Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються технічним завданням (додаток 4 до тендерної документації) відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Очікувану вартість закупівлі з надання послуг визначено на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020року №275, а саме:
Замовником направлено 3 (три) письмові запити до учасників ринку з зазначенням якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та відповідно отримано 3-и комерційні пропозиції.
За результатами отриманих комерційних пропозицій було визначено очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі становить:
5 860 000 грн. з ПДВ.
Друге питання : Відповідно до вимог тендерної Документації на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299 Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341641, місцезнаходження : 49040 , м.Дніпро, проспект Праці,3.
Надані переможцем ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" платіжні документи не містять інформації про зачислення грошового покриття на зазначені реквізити (ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299). Яким чином ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" виконано вимоги тендерної Документації, в частині підтвердження зачислення грошового покриття на зазначені реквізити Замовника.
Пояснення : Під час формування Тендерної документації, підприємство керуються нормами чинного законодавства, у зв’язку із чим, форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. При цьому загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання, регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджено Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 із змінами (далі за змістом «Положення»).
Так відповідно до п. 26 Положення, Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Вимоги до Гарантії визначені п.26 Положення, повністю відповідають формі та змісту банківської гарантії що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.
На підставі зазначеного, Учасником процедури закупівлі ТОВ « МД ГРУП КОМПАНІ » в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, форма та зміст якої повністю відповідають вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей.
Окремо зазначаємо, «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції.»
На виконання даної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» (ЄДРПОУ 44036790) оприлюднено архівний файл «19 грудня 2023 15:41гарантія 175800,00 грн.», в якому міститься Генеральний договір №DNI-418820800 про надання гарантій. Відповідно до умов цього договору «Грошове покриття» - грошові кошти, розміщені Принципалом на рахунку покриття, відкритому Гарантом в АТ «ПУМБ» в м. Київ, код банку 334851, з метою формування грошового покриття за Гарантією в забезпечення виконання всіх зобов’язань Принципала за цим Генеральним договором.
Таким чином, грошове покриття за Банківською гарантією розміщено Принципалом в АТ «ПУМБ» що підтверджується платіжною інструкцією TR.74492719.95412.11273 від 19.12.2023 року.
Поряд з цим, принагідно повідомляємо, що інформація щодо банківських/платіжних реквізитів, а саме «ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299 Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341641, місцезнаходження : 49040 , м. Дніпро, проспект Праці,3» зазначена для врахування під час внесення інформації для оформлення Банківської гарантії. У Банківській гарантії № DNIG321834549 від 19.12.2023 року така інформація розміщена у розділі «Найменування бенефіціара»,відповідно до пункту 38 Положення, яким передбачено таке: в разі настання гарантійного випадку банк-гарант сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі.
Відповідно до умов тендерної документації невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією/ пропозицією:
- відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції/ пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру/ спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
- ненадання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
- ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» (ЄДРПОУ 44036790) жодна з зазначених підстав не відбулась, гарантійний випадок не настав, а тому перерахування грошового покриття за Банківською гарантією на р/р UA883052990000026008050241438 у ПАТ «ПриватБанк» для Бенефіціара не здійснювалось.