• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

5 481 708.00 UAH з ПДВ
Номер: 8d869b2ce2b144ecae19264151da8efb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 30.01.2024 13:48 - 21.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 29.01.2024 № 13 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 13 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг 5 UA-2023-12-12-015599-a 12.12.2023 Комунальний заклад "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII із урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-12-12-005999-a комунального закладу "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області (далі Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, обгрунтування погоджене директором Замовника від 08.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.12.2023 № 19, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 08.12.2023 № 60, додаткову угоду від 27.12.2023 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.02.2024, 09.02.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 13.02.2024 15:15 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2024 15:15

Запити/Пояснення