-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
5 481 708.00
UAH з ПДВ
Номер:
8d869b2ce2b144ecae19264151da8efb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 13:48 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
5 UA-2023-12-12-015599-a 12.12.2023 Комунальний заклад "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII із урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-12-12-005999-a комунального закладу "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області (далі Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, обгрунтування погоджене директором Замовника від 08.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.12.2023 № 19, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 08.12.2023 № 60, додаткову угоду від 27.12.2023 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 05.02.2024, 09.02.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.02.2024 15:15 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
86f51a772b2b41119168dd935571bf4d
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2024 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області, код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-015599-a ), яку проведено
комунальним закладом "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для виконання договору саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЗАБУДОВНИК "?
2. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників, у разі наявності таких учасників.
3. Просимо надати вимоги щодо технічних, кількісних та якісних характеристик до предмету закупівлі за номером ID: UA-2023-12-12-015599-a та інші вимоги, які були визначені до учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЗАБУДОВНИК " (технічні вимоги, кваліфікаційні вимоги, тощо).
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9dbfb1297b0d417dae402a3db0e0fb65
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.02.2024 17:16
Опис:
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі по предмету Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-07-012036-a) та по суті питань повідомляємо наступне.
1) 29.11.2023 року Замовником надіслано листи № 585, №586, №587 від 29.11.2023 до трьох потенційних виконавців робіт (сканкопії листів додаються до пояснень).
Оцінка пропозиції проводилась на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації до закупівлі «Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (номер закупівлі UA-2023-10-27-013092-a).
Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%).
До оцінки пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість пропозиції кожного часника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
ТОВ «ЗАБУДОВНИК», 30.11.2023 року, надіслав замовнику лист відповідь №14 від 30.11.2023р. та документи своєї пропозиції відповідно до листа замовника №585 від 29.11.2023р.
ПП «БК «Партнер-С» 30.11.2023 року також надіслав замовнику листа відповідь №22 від 30.11.2023 р. в якому повідомив замовника про те, що ПП «БК «Партнер-С» було розглянуто лист №587 від 29.11.2023 року стосовно задоволення потреби закупівлі робіт з «Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» та відмовлив замовнику у наданні документів відповідно до листа №587 від 29.11.2023 року з причини зайнятості всіх виробничих потужностей підприємства.
ПП «СКЕФАЛД-2» 01.12.2023 року також надіслав лист відповідь № 10 від 01.12.2023 замовнику, в якому замовнику було повідомлено, що ПП «СКЕФАЛД-2» здійснює завершення вже розпочатих об’єктів будівництва та не має можливості розпочати роботи з Капітального ремонту підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул. Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області в терміни визначені п. 2.1 проекту договору, виходячи з чого замовнику було відмовлено у наданні документів, що передбачені листом №586 від 30.11.2023р.
Отримавши документи від ТОВ «ЗАБУДОВНИК», замовник перевірив їх на відповідність предмету закупівлі, його технічним, кількісним та якісним характеристикам, проекту договору про закупівлю, а також вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
2). Листи відповіді від ПП «БК «Партнер-С», ПП «СКЕФАЛД-2», ТОВ «ЗАБУДОВНИК» (з договірною ціною та документами пропозиції) дадаються до пояснень.
3). Лист замовника №585 від 29.11.2023р. містить всі вимоги щодо технічних, кількісних та якісних характеристик до предмету закупівлі за номером ID: UA-2023-12-12-015599-a та інші вимоги, які були визначені до учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАБУДОВНИК». Даний лист додається до пояснень.
Номер:
c51446e561c14c4c962a542aceef13aa
Назва:
Запит для надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області, код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-015599-a ), яку проведено
комунальним закладом "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Вдруге, просимо надати інформацію, документи стосовно визначених вимог технічних, кількісних та якісних характеристик, а також інших вимог під час проведення закупівлі без використання електронної системи за номером ID: UA-2023-12-12-015599-a, (технічні, кількісні та якісні вимоги, кваліфікаційні вимоги, кошторисну документацію).
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d2936d9a7eda42edb1321ab3305ce0ab
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.02.2024 15:16
Опис:
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі по предмету Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-07-012036-a) та по суті питання повідомляємо наступне.
27.10.2023 року Замовником оголошену процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-27-013092-a) (тендерна документація з технічними, кількісними та якісними вимогами додається).
04.11.2023 року закупівля за предметом Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-27-013092-a) відмінена електронною системою закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій.
Згідно з підпунктом 6 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис . гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом . При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до субʼєкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог , що були визначені замовником у тендерній документації ( крім вимог , визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З метою задоволення потреби у закупівлі робіт Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), відповідно до підпункту 6 пункту 13 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р - замовником визначені вимоги до технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі, проекту договору, а також інші вимоги до учасників закупівлі без використання електронної системи за номером ID: UA-2023-12-12-015599-a, а саме:
1. Надання учасником проекту договору та порядку змін умов договору про закупівлю (відповідно до додатку 2 до листів запрошення №585, 586, 587 та додатку 1 до тендерної документації закупівлі UA-2023-10-27-013092-a).
2. Надання учасником Технічного завдання щодо предмету закупівлі (відповідно до додатку 2 до листів запрошення №585, 586, 587 та додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2023-10-27-013092-a).
3. Надання учасником Листа-згоди на обробку персональних даних (за зразком додатку 3 до листів запрошення №585, 586, 587 та до тендерної документації закупівлі UA-2023-10-27-013092-a).
4. Надання учасником заповненого Додатку 4 до листів запрошення №585, 586, 587 та до тендерної документації закупівлі UA-2023-10-27-013092-a), а саме «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись під час виконання робіт» до тендерною документації закупівлі UA-2023-10-27-013092-a - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зразок).
5. Надання учасником Документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції замовник самостійно та з використанням публічної інформації, що міститься у вільному доступі перевіряє відповідну інформацію про реєстрацію суб’єкта господарювання. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи тендерної пропозиції та/або тендерна пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів тендерної пропозиції.
6. Надання учасником документів, що підтверджує власність або оренду або надання відповідних послуг або інше - для машин, механізмів та обладнання перерахованих в таблиці 1 додатку 4 до тендерної документації. (Наприклад: технічний паспорт або договір оренди або договір на надання послуг або інше).
7. Надання учасником довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи, щодо кожного з таких працівників. Обов’язкова наявність сертифікованого інженера-кошторисника, виконавця робіт або іншої особи, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт та працівників робітничих професій.
8. У випадку залучення до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від кожного такого субпідрядника (-ів), адресований замовнику цієї процедури закупівлі, згідно якого підтверджується згода останнього (останніх) на виконання робіт, що входять до предмету цієї закупівлі, та які долучатимуться до виконання учасником, із зазначенням в такому листі видів таких робіт, номеру оголошення про проведення даних відкритих торгів, найменування предмету закупівлі цієї процедури закупівлі.
9. Відповідно до абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, Учасник надає довідку в довільній формі чи виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником.
10. Надання учасником копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
Серед переліку видів робіт підвищеної небезпеки вказаних в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази обов’язково повинні бути вказані «роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо)» та «нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).» згідно п. 7 Групи А та п. 17 Групи Б Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77).
11. Надання учасником копії (-ї) діючої(-иї) ліцензії(-ій) з додатками або копії декларації про провадження господарської діяльності учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи.
12. Надання учасником розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» - далі Настанова, має бути наданий в електронному сканованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims/imd та ibs/idc у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів. Розрахунок ціни повинен здійнюватись на підставі додатку 2 до листів №585, 586, 587.
13. Надання учасником підтверджуючих розрахунків (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) які можуть бути надані у форматі EXEL або WORD на електронному носії.
Замовником встановлено, що:
- в договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з визначенням повного комплексу робіт, необхідних для виконання робіт, вказаних у Технічній специфікації (Додаток 2 до цієї тендерної документації).
- Договірна ціна є твердою.
- Договірна ціна та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
- Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві.
- у випадку наявності у технічному завданні (додатку 2 до Листів №585, 586, 587) норм, що втратили чинність на момент складання пропозиції, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
- ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
- ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій.
- відповідно до Додатку 25 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (п.4.38) показник для визначення кошторисного прибутку для робіт з ремонту житла, обєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою тощо, становить 7,65 грн/люд.год, що враховано учасником під час складання його договірної ціни.
- відповідно до Додатку 27 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (п.4.39) показник для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельної організації в розрахунку на 1 люд.год. загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт для обєктів з ремонту житла, обєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою тощо, не повинен перевищувати 3,89 грн/люд.год., що враховано учасником під час складання його договірної ціни.
14. Надання учасником технічної специфікації (вимоги) (інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) відповідно до Додатка 2 до тендерної документації, дозвільні та інші документи, чим учасники підтверджують відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, встановленим замовником відповідно до Додатка 2 до тендерної документації, в тому числі: до договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими, зокрема: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси; перелік основних матеріальних ресурсів; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) та/або розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації (надається у разі врахування в договірній ціні); розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
15. Надання учасником у разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
16. Надання учасником довідки в довільній формі про те, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
17. Надання учасником довідки про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, та відомості про субпідрядника, а саме Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити інформацію про:
• повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника;
• вид робіт, які буде виконувати субпідрядник;
• розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками).
Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг (виконання робіт), на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою, а також такі відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою.
Зазначена в цій частині інформації у будь-якому випадку надається учасником у складі тендерної пропозиції у випадку залучення субпідрядника (субпідрядників) згідно п.5.2. цього розділу та/або п. 6.1 цього розділу, та щодо кожного з таких субпідрядників, в тому числі додатково із зазначенням найменування робіт та орієнтовного співвідношення їх вартості, до виконання яких залучається субпідрядник, у відсотках (або в грошовому виразі) від вартості ціни тендерної пропозиції учасника.
У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників), у складі пропозиції надання учасником довідки у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників).
18. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
19. Замовником зазначено, що посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом, який пройшов державну експертизу. У разі, якщо учасник пропонує еквівалент в складі пропозиції повинен бути надано гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується за власний рахунок здійснити виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим обов’язковим проходження експертизи відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р №560. Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками):
(a) сфера (галузь) застосування;
(b) призначення;
(c) методи/способи застосування;
(d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування;
(e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля.
Технічні характеристики відповідають технічним вимогам товару або бути кращими.
20. Надання учасником гарантійного листа про те, що учасник гарантує забезпечення поводження з відходами та подальшим укладанням договору щодо послуг на вивезення побутових відходів з урахуванням перевезення сміття.
21. Замовником зазначено, що не пізніше дати укладання договору про закупівлю учасник повинен внести забезпечення виконання договору. Валюта забезпечення виконання договору - є гривня. Вид забезпечення виконання договору - банківська гарантія, безвідклична та безумовна. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає оригінал банківської гарантії. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Розмір забезпечення виконання договору становить 2,0 відсоток від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
Замовником зазначено, що у складі своєї пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк.
Забезпечення виконання договору не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного розірвання договору, або ж розірвання договору з ініціативи Підрядника. Всі умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору викладені у додатку №1 до тендерної документації.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюється за рахунок учасника-переможця.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Всі вище перераховані вимоги визначені замовником до потенційних учасників закупівлі без використання електронної системи за номером ID: UA-2023-12-12-015599-a у листах № №585, 586, 587 та є такими, що відповідають вимогам до підтвердження технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі, проекту договору та іншим вимогам до учасників визначених у тендерній документації до закупівлі за предметом Капітальний ремонт підлог та системи водовідведення споруди цивільного захисту (ПРУ) КЗ «Чуднівський ліцей» за адресою: вул.Соборна 1, м.Чуднів, Житомирського району Житомирської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-27-013092-a) яка була відмінена електронною системою закупівель у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій – 04.11.2023 року.