-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
17 148 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 743.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 85 743.00 UAH
Номер:
4923a3b587fc4efe80f8fe143676eca5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
14.02.2024 10:25 - 07.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 11
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2024 № 11.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-12-12-011462-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено, що при укладанні Договору підряду №8/3210 від 26.12.2023 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі – Замовник) UA-P-2023-12-12-003666-b на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023
№ 136-ос, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 20.12.2023 № 136-ос-Н/1 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023; Договір підряду №8/3210 від 26.12.2023 (далі – Договір); Додаткова угода № 1 від 27.12.2023 до Договору; Додаткова угода № 2 від 29.12.2023 до Договору; Додаткова угода № 3 від 19.02.2024 до Договору; Додаткова угода № 4 від 21.02.2024 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 19.02.2024, 27.02.2024.
При проведенні моніторингу встановлено наступне. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45, та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно п. 1 Порядку від 16.05.2011 №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. Слід зазначити, що нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Водночас, відповідно до п.9.1 розділу 9 укладеного Договору підряду з ТОВ «РСУ-СТРОЙ» від 26.12.2023 № 8/3210 Гарантійний строк якості виконаних робіт становить 36 місяців.
Тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668.
Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro опубліковано Додаткову угоду № 3 від 19.02.2024 до Договору щодо внесення змін до п.9.1 Договору, а саме: «9.1.Підрядник гарантує якість виконаних робіт та можливість їх експлуатації гарантійного строку, який становить 120 місяців.».
Період усунення порушень:
29.02.2024 17:15 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.02.2024 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд питання щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених моніторингом закупівлі по предмету «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо).
Дата публікації звіту:
06.03.2024 10:31
Запити/Пояснення
Номер:
21e5d137768c4b098ba0726152a6988c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-011462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Водночас, відповідно до п.9.1 розділу 9 укладеного Договору підряду з ТОВ «РСУ-СТРОЙ» від 26.12.2023 № 8/3210 Гарантійний строк якості виконаних робіт становить 36 місяців.
Поясніть чому гарантійний строк якості виконаних робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який визначений у Договорі з ТОВ «РСУ-СТРОЙ» від 26.12.2023 № 8/3210, не відповідає вимогам чинного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6cca6e72a2fc45439f8b1c71978b50e7
Назва:
Щодо розгляду запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи).
Дата опублікування:
19.02.2024 12:24
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: №ID:UA-2023-12-12-011462-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-02-13-000073.
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
14.02.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-011462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. В умовах воєнного стану, враховуючи те, що місто Запоріжжя є прифронтовим містом, неодноразово піддавалось ракетним обстрілам здійсненим Російськими військами, з метою збереження та здоров’я громадян України, виникла необхідність у закупівлі послуг з капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя.
Якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість було визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла будівельну експертизу та затверджена у встановленому порядку.
Таким чином, тендерна документація сформована відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тому числі і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту: https://5-clinic.zp.ua/dokumenti (просимо зауважити, що наразі в країні триває військовий стан, місто Запоріжжя віднесено до території можливих бойових дій, що може визивати перебої в роботі сайту).
3. На виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні документи (Додатки: декларація про провадження господарської діяльності; наказ про призначення директора; протокол загальних зборів учасників про згоду на вчинення правочину; протокол загальних зборів учасників про обрання директора; ліцензія).
4. У зв’язку з помилково визначеним гарантійним строком якості виконаних робіт договором від 26.12.2023 № 8/3210, до вищевказаного договору внесені зміни додатковою угодою, якою встановлено гарантійний строк якості виконаних робіт -10 років.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
У відповідності до частини 5 стаття 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.
Номер:
0544029ed21e412ba81eb45792f5dfaf
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.02.2024 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-011462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в технічному завданні щодо предмета закупівлі в локальному кошторисі 2-1-3 на радіаторне опалення у рядку 21 (розділ № 2. «Система опалення») у найменуванні робіт і витрат, зазначено - Oventrop Combi 2 Вентиль на зворотну підводку Ду15, 1/2" в кількості 13 шт.
Учасник якого визнано переможцем торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03/ОВ на радіаторне опалення та у розділі 2 «Система опалення» у рядку 21 зазначено - Труби ПВХ дiам. 110 мм в кількості 13 шт. загальною вартістю 7439,38 гривень (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 3.rtf»), що не відповідає вимогам Замовника.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РСУ-СТРОЙ» вимогам тендерної документації Замовника?
2. Відповідно до вимог Замовника, які зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена також наступними документами: Договірна ціна (тверда); Пояснювальна записка; Дефектний акт; Локальні кошторисні розрахунки; Розрахунок загальновиробничих витрат; Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни); Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; Календарний графік виконання робіт.»
Учасником ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (тверду) та Пояснювальну записку в яких зазначена інформація про витрати на придбання та доставку устаткування на будову вартість яких становить 5285172,42 гривень. Учасник ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав локальні кошториси, а саме:
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-08/облад.РЕТ закупівля обладнання до кошторису на електротехнічні рішення, кошторисною вартістю – 643338,07 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 14.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-010/облад.ОВ закупівля обладнання до кошторису на систему вентиляції, кошторисною вартістю 4468316,43 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 15.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012/облад.ВК закупівля обладнання до кошторису на водопостачання та каналізацію, кошторисною вартістю 96118,97 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 16.rtf»).
Загальна кошторисна вартість на придбання устаткування, меблів та інвентарю по вищезазначеним локальним кошторисам становить 5207773,47 грн., що не підтверджує кошторисну вартість устаткування, меблів та інвентарю, яка зазначена в Договірній ціні та Пояснювальній записці.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РСУ-СТРОЙ» вимогам Додатку 2 до тендерної документації Замовника в частині вищезазначених розбіжностей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5353b49e0a534fd1ba55d47618ccf2e3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.02.2024 09:55
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: №ID:UA-2023-12-12-011462-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-02-13-000073.
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
22.02.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховище № 28156) травматологічного корпусу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за адресою: вул. Перемоги, 80, м. Запоріжжя (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-011462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в технічному завданні щодо предмета закупівлі в локальному кошторисі 2-1-3 на радіаторне опалення у рядку 21 (розділ № 2. «Система опалення») у найменуванні робіт і витрат, зазначено - Oventrop Combi 2 Вентиль на зворотну підводку Ду15, 1/2" в кількості 13 шт.
Учасник якого визнано переможцем торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03/ОВ на радіаторне опалення та у розділі 2 «Система опалення» у рядку 21 зазначено - Труби ПВХ дiам. 110 мм в кількості 13 шт. загальною вартістю 7439,38 гривень (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 3.rtf»), що не відповідає вимогам Замовника.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РСУ-СТРОЙ» вимогам тендерної документації Замовника?
2. Відповідно до вимог Замовника, які зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена також наступними документами: Договірна ціна (тверда); Пояснювальна записка; Дефектний акт; Локальні кошторисні розрахунки; Розрахунок загальновиробничих витрат; Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни); Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; Календарний графік виконання робіт.»
Учасником ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (тверду) та Пояснювальну записку в яких зазначена інформація про витрати на придбання та доставку устаткування на будову вартість яких становить 5285172,42 гривень. Учасник ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав локальні кошториси, а саме:
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-08/облад.РЕТ закупівля обладнання до кошторису на електротехнічні рішення, кошторисною вартістю – 643338,07 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 14.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-010/облад.ОВ закупівля обладнання до кошторису на систему вентиляції, кошторисною вартістю 4468316,43 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 15.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012/облад.ВК закупівля обладнання до кошторису на водопостачання та каналізацію, кошторисною вартістю 96118,97 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 16.rtf»).
Загальна кошторисна вартість на придбання устаткування, меблів та інвентарю по вищезазначеним локальним кошторисам становить 5207773,47 грн., що не підтверджує кошторисну вартість устаткування, меблів та інвентарю, яка зазначена в Договірній ціні та Пояснювальній записці.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РСУ-СТРОЙ» вимогам Додатку 2 до тендерної документації Замовника в частині вищезазначених розбіжностей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. 21.02.2024 замовником самостійно було виявлено невідповідності кошторисної документації умовам тендерної документації та усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 21.02.2024 №4 до договору від 26.12.2023 № 8/3210 на підставі підпункту 3 пункту 19 Особливостей.
2. Учасником ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (тверду) та Пояснювальну записку в яких зазначена інформація про витрати на придбання та доставку устаткування на будову вартість яких становить 5 285 172,42 гривень. Учасник ТОВ «РСУ-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надав локальні кошториси, а саме:
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-02/СКС на структурована кабельна система інтернет, кошторисною вартістю – 27 410,76 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 2.rtf»)
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-08/облад.РЕТ закупівля обладнання до кошторису на електротехнічні рішення, кошторисною вартістю – 643338,07 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 14.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-010/облад.ОВ закупівля обладнання до кошторису на систему вентиляції, кошторисною вартістю 4 468 316,43 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 15.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012/облад.ВК закупівля обладнання до кошторису на водопостачання та каналізацію, кошторисною вартістю 96118,97 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 16.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-013/ПС1 на систему порошкового пожежогасіння, кошторисною вартістю 16 413,43 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 8.rtf»);
- на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-014/ПС2 на автоматичну пожежну сигналізацію (адресна) та оповіщення про пожежу, кошторисною вартістю 33 574,76 грн. (файл «5. Технічні вимоги - локальний кошторис 9.rtf»).
Відтак, загальна кошторисна вартість на придбання устаткування, меблів та інвентарю по вищезазначеним локальним кошторисам становить 5 285 172,42 грн., що відповідає кошторисній вартості устаткування, меблів та інвентарю, яка зазначеній в Договірній ціні та Пояснювальній записці.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
У відповідності до частини 5 стаття 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.