-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна та філе куряче охолоджене)
Завершена
11 523 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 615.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 615.00 UAH
Номер:
fdd4b3c1832842259ca7f3bafe0c3d9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 15:21 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 № 5-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3.UA-2023-12-12-011324-a від 12.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест XXI», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023 за №129, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2023 №147, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест XXI» (далі – ТОВ «Проект Інвест XXI»), повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2023 року, договір закупівлі від 02.01.2024 за №5 К, пояснення Замовника від 26.01.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.02.2024 14:13 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
7d55a21de2e640c7ad85d4a4cd8bb20e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (яловичина свіжа охолоджена, свинина свіжа охолоджена нежирна та філе куряче охолоджене)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-011324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c64bdeac8ea24b5b97d2f30b33f4d9c3
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
26.01.2024 14:20
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за номером ID: UA-2023-12-12-011324-a здійснено відповідно до нормативно правових актів, якими встановлено порядок організації харчування у закладах освіти, вимоги до безпечності та якості харчових продуктів тощо. Організація харчування здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021 року "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку". Безпосередньо якісні характеристики товару визначаються у нормативно-технічних документах, які діють на території України, (продукція повинна відповідати вимогам ДСТУ або ТУ, з показниками не гіршими за ДСТУ), та встановлюють основні вимоги до якісних показників, умов транспортування, зберігання та приймання товару, Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Постачання продуктів харчування має здійснюватися у відповідності до вимог наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
2. Розмір витрат (бюджетного призначення) предмета закупівлі ID: UA-2023-12-12-011324-a визначено відповідно до розрахунку до проекту кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси" на 2024 рік.
3. Очікувана вартість закупівлі ID: UA-2023-12-12-011324-a визначена з урахуванням вимог Наказу №275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Очікувана вартість закупівлі розрахована на основі середнього значення цін на продукцію в торгівельній мережі та відкритих джерелах інформації. Також, враховaнo середню кiлькiсть днiв харчування, opiєнтовну кiлькiсть вихованців (дiтей) закладів освiти Київського району м.Одеси.
4. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ID: UA-2023-12-12-011324-a https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-kiyv/.