• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони Тимчасових споруд зі збірних модулів, призначених для компактного поселення внутрішньо переміщених осіб (модульне містечко) (ДК 021:2015 - 79710000-4 ,,Охоронні послуги”)

Завершена

1 342 370.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 711.85 UAH
Номер: 8f2c535b86f14429b404db1dab4f71e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-29-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.01.2024 18:27 - 20.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 Одеса № 27 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 27 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 23 UA-2023-12-12-010956-a 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо ТД та внесення до неї змін, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського обласного центру соціальних служб (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023 № 110, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023 № 113, вимогу про усунення порушення від 13.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Антарес-3000» (далі – ТОВ «Антарес-3000»), протокол від 22.12.2023 № 123, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 22.12.2023 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю послуг від 28.12.2023 № 85 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 02.02.2024 та 08.02.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до вимог пункту 2.1 частини 2 додатка 1 до ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає заповнену довідку за формою 2 про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Водночас відповідно до встановленої форми 2 учасник до довідки має додати копії документів, в тому числі, що свідчать про наявність у працівника необхідної кваліфікації, підстави використання праці (диплом, свідоцтво, накази про призначення працівників/копії цивільно-правових договорів/штатний розпис). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-3000» копій документів, що свідчать про наявність у працівника необхідної кваліфікації, підстав використання праці (дипломів, свідоцтв, наказів про призначення працівників/копій цивільно-правових договорів/штатного розпису), Замовник 08.02.2024 надав пояснення, що учасник ТОВ «Антарес-3000» надано правильно заповнену форму 2, яка є завантаженою одним із файлів документів, поданих з пропозицією (Додаток 1 п. 2.1 Довідка про наявність працівників.PDF, 20.12.2023, 08.35 год.), файл з копією трудових книжок, в яких вказано: дату прийому на роботу, посаду та відповідні накази (Додаток 2 п. 2.2.1 Копії трудових.PDF, 20.12.2023, 08.35 год.), на всіх працівників Витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (Додаток 2 п. 2.2.2 Витяги МВС.pdf. 20.12.2023, 08.35 год.), довідку в довільній формі, щодо відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність», наявності у персоналу охорони посвідчень, оформлених відповідним чином, дозволів установленого зразка на право носіння та застосування спеціальних засобів, на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності (Додаток 2 п. 2.2.3 Довідка ст. 11 Закону.PDF. 20.12.2023, 08.35 год.). Проте учасником ТОВ «Антарес-3000» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що свідчать про наявність у працівника необхідної кваліфікації, підстав використання праці (дипломів, свідоцтв, наказів про призначення працівників/копій цивільно-правових договорів/ штатного розпису), чим не дотримано вимоги форми 2 додатка 1 до ТД. Відповідно до вимог пункту 3.1 частини 3 додатка 1 до ТД на підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник надає заповнену довідку за формою 3, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Разом з тим, відповідно до пунктів 3.2, 3.3, 3.4 частини 3 додатка 1 до ТД учасник надає копії аналогічних за предметом закупівлі договорів з усіма додатками, зазначеними у договорі; копії всіх актів надання послуг за договорами, що підтверджують виконання аналогічного з предметом закупівлі договорів; позитивний лист-відгук. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-3000» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 19.12.2023 № 03, яка містить інформацію про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-3000» інформації та документів, що підтверджують наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, Замовник 08.02.2024 надав пояснення, що ТОВ «Антарес-3000» надав заповнену довідку за формою 3, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в 2020 році з СП «Полтавська газонафтова компанія», який завантаженою одним із файлів документів (Додаток 1 п. 3.1 2. Договір СППГНК № СБ-02-2020.pdf). Також в документах пропозиції було завантажено файл з додатковою угодою № 2 з СП «Полтавська газонафтова компанія» на 2021 рік (Додаток 1 п. 3.1 4. Додаткова угода № 2 СППГНК.pdf). Уповноваженою особою було прийнято рішення зарахувати ці документи, як два аналогічних договори по предмету закупівлі, враховуючи, що угоди діяли в різні календарні роки. Проте учасником ТОВ «Антарес-3000» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію та документи, що підтверджують наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, чим не дотримано вимоги частини 3 додатка 1 до ТД. Крім того, відповідно до вимог пункту 2.3 частини 2 додатка 3 до ТД виконавець повинен надати інформацію про кількість задіяних охоронців на посту, які будуть здійснювати охорону об’єкту. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.02.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-3000» інформації про кількість задіяних охоронців на посту, які будуть здійснювати охорону об’єкту, Замовник 08.02.2024 надав пояснення, що ТОВ «Антарес-3000» надано довідку на працівників, які будуть задіяні для охорони на 2 постах в кількості 13 осіб, що зазначено у формі 2. (Додаток 1 п. 2.1 Довідка про наявність працівників.PDF, 20.12.2023, 08.35 год.). Слід зазначити, що відповідно пункту 2.1 частини 2 додатка 1 до ТД учасник надає заповнену довідка за формою 2 про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Таким чином, надана учасником ТОВ «Антарес-3000» у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 19.12.2023 № 02 була надана учасником на виконання вимоги пункту 2.1 частини 2 додатка 1 до ТД. Проте учасником ТОВ «Антарес-3000» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про кількість задіяних охоронців на посту, які будуть здійснювати охорону об’єкту, чим не дотримано вимоги пункту 2.3 частини 2 додатка 3 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Антарес-3000» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 12.02.2024 17:00 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2024 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок Південного офісу Держаудитслужби від 12 лютого 2024 року щодо виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної пропозиції та зобов’язань щодо їх усунення шляхом розірвання Договору з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Полтавським обласним центром соціальних служб прийнято рішення щодо погодження з висновком Південного Офісу Держаудитслужби від 12 лютого 2024 року. Протоколом Уповноваженої особи № 18 від 14.02.2024 року визначено заходи щодо усунення вищезазначеного порушення. На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень підготовлено та надіслано до Товариства з обмеженої відповідальності ,,АНТАРЕС – 3000” (далі - Виконавець) повідомлення про розірвання Договору № 85 від 28.12.2023 року в односторонньому порядку та підписану Замовником додаткову угоду про розірвання вищезазначеного Договору з 01 березня 2024 року з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Одночасно повідомляємо, що в разі підписання Виконавцем додаткової угоди про розірвання Договору, документ буде оприлюднено у звіті про виконання висновку та здійснено відповідні дії щодо розірвання договору в особистому кабінеті на електронному майданчику.
Дата публікації звіту: 14.02.2024 16:19

Запити/Пояснення