-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (охоронні послуги за адресою: 54017, м. Миколаїв, площа Суднобудівників,3)
рішення уповноваженої особи від 11.12.2023р., протокол № 22
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 454 робочих дні
546 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 730.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 730.00 UAH
Номер:
fe3721e679ca48fa898f8fc1f1efe2ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-13-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2024 00:00
Період моніторингу:
13.05.2024 16:48 - 04.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2024 № 37-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.05.2024 № 37-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2023-12-12-010972-a 12.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, стану виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2024року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального закладу культури «Обласний палац культури» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.12.2023 (протокол № 22); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженої особи від 25.12.2023 № 24 та від 23.01.2024 № 7; рішення Комісії АМКУ від 09.01.2024 № 492-р/пк-пз та від 12.02.2024 № 2626-р/пк-пз; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ та з урахуванням пояснення Замовника встановлено, що Замовником подано позов до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.02.2024 №2626-р/пк-пз (справа № 320/13022/24).
Період усунення порушень:
20.05.2024 17:58 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2024 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
64361fb4a0ee4a63a96731acd76b4e05
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.05.2024 09:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e93381bdff284368942f879e18dc3cfb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.05.2024 10:04
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення визначено проектом рішення «Про обласний бюджет Миколаївської області на 2024 рік» за КПКВК 1014060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік. Обґрунтування та очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуги і розрахована з урахуванням наданих послуг в попередніх роках на коефіцієнт підвищення.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://www.odk.net.ua/ далі/публічна інформація
Номер:
091c27dac8df42ea83c51cd04b279cc9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.05.2024 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) 12.02.2024 прийняте рішення № 2626-р/пк-пз щодо скасування Комунальним закладом культури «Обласний палац культури» рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-12-12-010972-a.
На даний час в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо повідомлення Комісії АМКУ про виконання Комунальним закладом культури «Обласний палац культури» рішення від 12.02.2024 № 2626-р/пк-пз.
Просимо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про виконання рішення Комісії АМКУ протягом 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6bfb6f4b3e55471ba6752682ed2dd54d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.05.2024 10:05
Опис:
1. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Частиною 23 ст. 18 Закону Закону № 922 визначено, що рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
13.03.2024 року Комунальним закладом культури «Обласний палац культури» подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2626-р/пк-пз від 12.02.2024. Архів з позовною заявою, що була подана через електронний суд, а також повідомлення щодо цього було оприлюднено в електронній системі 13.03.2024 року.
Таким чином, на даний час в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо повідомлення Комісії АМКУ про виконання Комунальним закладом культури «Обласний палац культури» рішення від 12.02.2024 № 2626-р/пк-пз, оскільки таке рішення оскаржується замовником.