-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо
Свинина заморожена, курятина заморожена. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Завершена
1 851 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 255.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 255.30 UAH
Номер:
ba21708343f24dd299e4a8e10b223143
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-02-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2024 00:00
Період моніторингу:
02.02.2024 10:33 - 24.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.02.2024 №8-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.02.2024 №8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-12-005338-a 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП «БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Жмеринського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 25.12.2023 №2, повідомлення про намір укласти договір від 25.12.2023 року, договір від 02.01.2024 №1, пояснення Замовника від 09.02.2024 року.
Період усунення порушень:
13.02.2024 10:51 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
fb33098e425e4f83a5d3d1ff1fafb18a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.02.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-005338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
86506da5f6b44993a15381f8fb0a5c83
Назва:
Надання пояснень на запит західного офісу держаудитслужби (обл.) від 06 лютого 2024 року
Дата опублікування:
09.02.2024 14:00
Опис:
На запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 06 лютого 2024 року (10:41)
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-12-005338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, надаємо пояснення (інформацію та документи), а саме:
Питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КЕКВ 2230 (продукти харчування). Розмір бюджетного призначення встановлюється відповідно до бюджетного кошторису на 2024 рік, затвердженого Головним розпорядником коштів – Департаментом соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної військової адміністрації, який формується з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, обумовленої середньомісячним обсягом потреб м’яса відповідно до НАТУРАЛЬНИХ ДОБОВИХ НОРМ ХАРЧУВАННЯ в інтернатних установах для громадян похилого віку та інвалідів та визначається на підставі аналізу обсягів зазначеного товару та ціни м’яса.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Обсяг закупівлі товару визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання м’яса та обсягу фінансування.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 851 060,00 грн. (Один мільйон вісімсот п’ятдесят одна тисяча шістдесят гривень нуль копійок) з ПДВ.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено аналіз ринку, що охоплює існуючі види необхідної продукції і можливі альтернативи, а також існуючих і потенційних постачальників. Врахована інформація, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі щодо закупівлі аналогів товару в електронній системі інтернету та ProZorro з урахуванням специфікації предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 шляхом використання методу «шляхом порівняння цін закупівель минулих періодів», проаналізовано середні ринкові ціни, посилаючись на загальнодоступну інформацію.
Посилання на сторінку вебсайту Управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області, на якому розміщено Обґрунтування (на виконання п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://uskv.vn.ua/okv/uploads/files/default/obgruntuvannya_myaso2024.pdf